Am mai multe comenzi la activ pe AliExpress. Inițial, nu știam care este treaba cu aceștia, cât de ok sunt și dacă livrează produsele. Eh, iată că după mai multe comenzi, nici nu mă mai gândesc la probleme. Mai ales, dacă văd că se livrează din Uniunea Europeană.
Sigur, de-a lungul timpului, mi-am format câteva tehnici de autoprotecție, ca să zic așa. E clar că nu vorbim de un magazin din România, în care să avem atât de multă protecție din partea organelor statului.
Ce trebuie să știm înainte de prima comandă în afara Uniunii Europene?
Dacă înainte erau tot felul de complicații cu Ali Express, iată că în 2024 nu mai putem să vorbim de așa ceva. Taxele se plătesc la coș, atunci când facem comanda, așa ca nu mai e stres mare decât cu taxele vamale. În principiu, TVA-ul este colectat și transmis de aceștia direct către statul român. Mult mai simplu și normal față de anii precedenți. Așadar, nu sunt în UE, respectiv vom plăti taxe pentru produsele noastre. Nefiind în UE nu ai nici protecție la cumpărături, nu ai un ANPC care să poată să îi controleze.
- Citește și: Cum te protejezi de țepele de pe site-urile din China?
- Citește și: Ați cumpărat de pe Temu? – Experiențele cititorilor de pe blog
Altfel, dacă tu ai comandat de maxim 150 de euro nu vei plăti în țară nimic. Pentru comenzi mai mari citește articolul acesta.
Cum comand de pe AliExpress?
Principial, acest mega magazin este un fel de eBAY. Sau un amazon mai puțin cizelat, unul direct din Asia. Are branduri, dar are și modele ieftine. Unele sunt de calitate, altele nu. Totuși, raportul calitate preț primează. Nu degeaba se zice cât dai, atât face. Nu sunt produse second hand, ci sunt mini magazine integrate în platformă. Marketplace! O platformă cu mai multe magazine.
Verificați rating-urile magazinelor. Să fie cât mai multe recenzii pozitive.
Când ajunge comanda, dacă am comandat de pe AliExpress?
Depinde foarte mult din ce depozit este. Sunt unele companii ce au depozite în Europa. În cazul acesta poate ajunge și în câteva zile în România.
De aici își pun amprenta serviciile noastre poștale sau curierii. Dacă alegeți un curierat rapid, până la 7 zile lucrătoare produsul va fi la voi, dacă alegeți Poșta Română este posibil să se dubleze perioada de așteptare.
Ca o recomandare, evitați să transportați cu ajutorul DHL. Nu merită să le plătiți lor comisioane imense.
Dacă alegeți să comandați cu ajutorul Poștei Române cereți AWB-ul chinezului altfel va fi foarte greu să verificați traseul comenzii.
Cum urmăresc comanda pe care tocmai am făcut-o?
Prin AWB, ca de obicei. Acest cod de tracking trebuie să ți-l ofere cel de la care ai cumpărat. După ce faci asta vei putea vedea unde se află exact coletul tău.
Site-uri pe care să urmărești comanda sunt următoarele:
- Track IT – site rusesc
- 17track – site în engleză
- Track24
- Universal Parcels
- Posttrack
- Poșta Română
Plătesc ramburs sau plătesc online?
Ar trebui să apreciați foarte mult sistemul românesc de plăți ce încurajează comerțul online. În Asia nu există așa ceva, așa că va trebui să plătiți înainte.
Sunt mai multe posibilități:
- card bancar
- carduri de genul Revolut, Monese -> dacă aveți plăți mai mari de făcut în altă monedă e ok să aveți și așa ceva.
Dacă alegeți varianta cu cardul online ar trebui să alegeți varianta Buyer Protection. Este cel mai bine pentru voi, pentru banii pe care îi dați. În plus, recomandarea mea ar fi să nu salvați cardul în platformă.
Cum recuperez sumele plătite, de pe AliExpress?
În primul rând, ar fi bine să vorbiți cu vânzătorul. Comunicarea este cea mai bună. Un mesaj în care să îi povestiți ce s-a întâmplat.
Apoi deschideți o dispută. Dacă ați plătit PayPal, e simplu. În cele 60 de zile puteți face multe. Cu cardul, ca să vă returneze banii, trebuie să mergeți pe site-ul AliExpress și să faceți o cerere de RMA.
Produsul nu este conform. Ce este de făcut?
Se poate deschide o dispută și vedeți dacă se poate rezolva ceva. Cel mai bine dovediți cu o poză, cu o filmare. Lucrurile de acest gen sunt frecvente pentru cei care comandă haine și nu corespund mărimile.
Nu aș recomanda să dați retur în China pentru că, de obicei, costul de transport e mai mare decât produsul în sine și s-ar putea să nu vi-l accepte. Mai bine îl vindeți în țară, dacă aveți cui…
Alte magazine de încredere din China?
- Citește și Experiențe cu Banggood
- Citește si Experiențe cu DHGate
- Citește și Experiențe cu Joom
Comenzi din Europa?
Aveți și alternativa Ebay-ului. Avantajul este că puteți plăti cu PayPal. Dezavantajul ar fi că România e pe lista neagră. Mulți au țepuit pe acolo și suntem un pic suspecți.
Altfel, nici Amazon nu este de dat încolo. Se pot face comenzi și de acolo fără probleme.
Sub 150 de euro se plătește TVA de 19% din sumă + transport, iar peste se plătesc și taxe vamale. Toate se plătesc la adăugarea în coș, nu mai sunt probleme ca altădată.
Depinde de cât de repede livrează chinezul și prin ce alegeți să comandați. Mai nou, chiar și curierii rapizi: Fan Curier, Cargus, etc, de la noi, livrează produse de acolo. Dacă vorbim de poștă puteți aștepta până la 2 luni de zile.
Pe AliExpress cumperi cantități mici, pe Alibaba cumperi pentru magazine volume.
Momentan, nu, dar aveți posibilitatea de a lua anumite produse din depozite europene. Unele ajung chiar prin curier rapid.
În principiu, da, în practică, foarte greu. Nu avem control asupra produselor trimise înapoi în China, iar transportul e scump. Nu avem o legislație, o protecție.
Sugestii și păreri despre Aliexpress
Informații Pro Achiziție
- prețuri avantajoase
- diversitate de produse
Informații Contra Achiziție
- incertitudini privind garanția
- inexistență retur
- nu se plătește ramburs
Sper ca voi să fiți foarte informați când veți comanda data viitoare de pe Aliexpress, dar și să găsiți rezolvare la întrebările voastre
Stoenica a zis
Salut, am primit intr’un final si eu coletul, comanda facuta in decembrie, de sunat…nu te suna nimeni, prumesti recipisa de la posta, la adresa mentionata de tine la efectuarea comebzii, azi am experumentat cele spuse mai sus 🙂 iar tracktrace…la posta romana lasa de dorit
Danz a zis
comanda sub sau peste 150$ ?
Doru a zis
Si?
killtim a zis
ideea e ca am bagat ploiesti ca adresa(nu am mentionat satul comuna etc) fara strada nr bloc,in caz de nu da de tine spui ca nu te cauta nimeni ?
Stoenica a zis
Nop, nu te cauta nimeni, ia ca marja de livrare, aproxumativ 2 luni si mergi la posta vamala din ploiesti, daca ai…daca nu, cauta una din prahova…si cu buletinul intrebi acolo…alfel ei nu te cauta, app, ciletul ramane la ei 30 de zile de cand te anunta ca a sosit.
doru a zis
Daca ai nr. de urmarire, verifica intrarea in procesare la BSI, apoi la posta romana, mergi la ghiseul 13 de la mesageria centrala Ploiesti, si… poate ai noroc. De sunat ,nu cred, dar cine stie. De obicei ,chinezii, pun nr.tel pe colet.
Costin a zis
Ieri 07.03 primit de la posta avizarea pentru un colet intrat in tara pe 11 ianuarie.
Cam ce-ar mai ramine de comentat?
Andrei a zis
La mine a intrat în țară pe 22 Ianuarie și a stat doar o lună și jumătate până să-l bage în sistem. Până mai anul trecut dura cam o lună până să apară. Și cele untracked vin greu, cam în 4-5 săptămâni.
debor a zis
tracked untracked nu stiu care e faza, dar nu cred ca tin seama boierii aia de la bsi; eu am un colet cu track number genul RFxx…SG trimis din 29.01 ..inca nescanat la ei
Andrei a zis
Ba țin cont, cele untracked sunt marea majoritate chestii ce costă câţiva $ și le dau direct liber de vamă, de aia ajung așa repede.
debor a zis
ai fost tu mai ghinionist de ti l-a trimis asa tarziu inseamna
chimoiu a zis
raspunsul primit de la posta romana la reclamatie
NL14939777492315 RS852248877NL si RS806979361NL
nu sunt in stare sa livreze niste colete
Electronic information,receive–05-May-2017 05:49 PM
Small package Center, receive–05-May-2017 07:49 PM
Parcel centre,sealing–05-May-2017 10:49 PM
Small package Center, left–06-May-2017 12:22 AM
Exchange Bureau, have been exported to open–07-May-2017 08:22 AM
Exchange Bureau, have been exported directly–08-May-2017 02:25 AM
Transit Center,left hand navigation–08-May-2017 07:59 AM
ROMANIA, Arrived –20-May-2017 07:59 AM
ROMANIA, the transfer of customs– 20-May-2017 11:39 AM
de atunci nimic si iata raspunsul poste la reclamatia facuta pentru cele 3 colete care au ajuns in romania dar a disparut valoare 400 usd
Compartimentul Reclamatii
Nr.104.1/RE/21850
Stimate Domn,
Referitor la reclamatia dvs. privind neprimirea unei trimiteri postale externe nr. NL14939777492315, va facem cunoscut ca cercetarea privind situatia unei trimiteri postale se poate efectua numai dupa numarul standard de inregistrare al trimiterii, format din doua litere, noua cifre, doua litere (exemplu: RC256314789CN, pentru recomandate; CP123856974CN, pentru colete postale, VV123896457CN, pentru scrisori cu valoare declarata).
Trimiterile postale nu se inregistreaza in documentele postale externe si nici in sistemele informatice de urmarire a trimiterilor dupa numele sau adresa destinatarilor.
Trimiterea reclamata de dvs. se incadreaza in categoria trimiterilor simple de corespondenta si circula neinregistrata atat in documentele postale ce insotesc expeditiile din tara de origine, pana in tara de destinatie, cat si in sistemele informatice de urmarire specifice.
Din aceasta cauza nu se pot efectua cercetari, in situatia in care sunt semnalate nereguli privind aceasta categorie de trimiteri postale si ca urmare, in conformitate cu reglementarile postale internationale dupa care opereaza si Posta Romana, nu se acorda despagubiri.
Mentionam ca numai pentru trimiterile postale inregistrate (colete postale, trimiteri recomandate sau trimiteri cu valoare declarata) se pot initia cercetari si acorda despagubiri in functie de neregula constatata.
Precizam, de asemenea, ca numarul de inregistrare furnizat de dvs., respectiv nr. NL14939777492315 nu a fost atribuit de operatorul postal de origine si nu este valid din punct de vedere postal. Din aceasta cauza, niciun operator postal nu poate efectua cercetari pentru a stabili situatia unor astfel de trimiteri.
Pentru clarificare, aveti posibilitatea sa contactati expeditorul in vederea depunerii unei reclamatii la operatorul postal de origine, in conditiile in care, in conformitate cu regulamentele postale internationale in vigoare, expeditorul este cel in masura sa reclame neajungerea la destinatie a unei trimiteri postale.
Exprimandu-ne regretul pentru situatia semnalata de dvs., va asiguram ca Posta Romana efectueaza prelucrarea si distribuirea tuturor trimiterilor postale sosite in reteaua postala romana, indiferent de categoria in care se incadreaza (simple sau inregistrate).
Referitor la neprimirea trimiterilor postale externe nr. RS852248877NL si RS806979361NL, va facem cunoscut ca, in urma verificarilor efectuate, s-a constatat ca aceste trimiteri nu au sosit in reteaua postala romana pana la aceasta data.
In aceasta situatie, pentru efectuarea cercetarilor necesare stabilirii situatiei acestor trimiteri este necesar ca expeditorul sa prezinte o reclamatie in cadrul tarii de origine, in termen de sase luni de la data prezentarii trimiterilor. Operatorului postal de origine, care detine toate datele necesare demararii investigatiilor, ii revine obligatia de a finaliza reclamatia in relatia cu expeditorul.
Costel a zis
Salut , referitor la track cu NL la sfarsit ,trebuie stiut ca apartin de posta olandeza . Aceasta functioneaza ca o interfata intre posta Chinezeasca si cea Romana . Nu raspunde de coletele tranzitate prin ei si nici nu scapati de vama (deoarece pune timbrul galben -prin care atentioneaza ca nu este vamuit . La plata produselor pe Ali sa nu salvati datele cardului in calculator (as se poate fura aceste date,eu am patit-o cand lucram prin Pay Pal) . Cand mai aveti 4-5 zile pana la disputa ,cereti vanzatorului sa prelungeasca protectia .Acesta are dreptul sa o duca la maxim 120 de zile in total.In cazul ca a-ti deschis o disputa si a-ti primit banii inapoi in card ,in caz ca va soseste pachetul ,trimiteti banii vanzatorului . Daca aveti prea multe returnari si se constata ca produsul a ajuns , riscati sa vi se anuleze contul s-au toate trimiterile vor fi cu Nr de Track recomandat (platforma de vanzari obliga pe vanzator sa timita astfe ,pt a nu mai fi pacalit). Acesta ii dezavantajaza pe cei care locuiesc in localitati fara serviciul vamal .De regula cele untrack ajung la posta de cartier .Nu in toate cazurile Posta Romana este vinovata de timpul mare ,pana soseste coletul . Si in China sunt multe varigi pana pachetul ajunge la avion . Am avut colete care au sosit in 14 zile dar si peste 3 luni , unele au stat o luna la compania aeriana .Asadar mai tine si de norocul fiecaruia . Si inca ceva . Daca doriti sa cumparati ceva de pe Ali ,este mai bine sa o faceti de pe mobil ,deoarece se acorda o reducere suplimentara si siguranta este mult mai mare .Feriti-va de perioade aglomerate , gen 11-11 (vinerea neagra) sarbatori (chinezi au liber intre 1 -2 saptamani) .
Alex a zis
Salutare !
Am comandat din china un produs la care am platit $30 pe transport (EMS ePacket).
Am platit pe 25 februarie, pe 4 martie a ajuns in Beijing din localitatea guangzhou si a facut fix 3 zile pana la Bucuresti.
De pe data de 9 martie de cand a fost primit la bsi nu am mai primit nicio actualizare.
09.03.2018 17:42 Sosit in Romania – BSI Bucuresti
09.03.2018 19:46 Primit de la expeditor – BSI Bucuresti
10.03.2018 08:28 In prelucrare – BSI Bucuresti
Acum este deja data de 15 martie si se pare de pe 10 nu s a mai procesat nimic …
Cat as mai avea de asteptat? Sa incerc sa sun la bsi?
Multumesc !
Costin a zis
Chiar n-ati citit nimic pina aici?!? V-ati impacientat destul de repede… Pina la 45-50 de zile mai aveti de asteptat!
doru a zis
Nu este un termen fix. Urmareste coletul pana intra in prelucrare la Posta Romana. Poate o saptamana, poate o luna. Am colet in BSI din 17 februarie. Rabdare si tutun si pregateste vreo 70$x19%=14$ TVA. Nu te ajuta cu nimic faptul ca ai platit atat de mult pe transport. Bafta!
Alex a zis
Domnule Costin
Vreau sa va informez ca luna trecută am ridicat 2 colete ce au stat fix o săptămâna la bsi. La diferența de o săptămâna mi au ajuns , deci nu in același timp le am ridicat
Și au venit cu China air mail nu cu ems ul !
Costin a zis
D-le Alex, pesemne ca sunteti mult mai norocos decit cei mai multi dintre cei ce posteaza aici. Da, intradevar, pina anul trecut (cam prin toamna) comenzile soseau si-n 2 saptamini insa de cind s-a schimbat ceva in legislatie…d-zeu cu mila.
Acum fac 8-12 zile din China dupa care se lasa la fezandat in BSI, daca ar fi brinza sigur s-ar inobila prin maturare…
Alex a zis
cu DHL-ul as fi iesit mult mai scump sau tot cam aceleasi costuri erau?
Transportul tot $30 costa , dar m-am ferit de DHL pentru ca am auzit ca percep taxe foarte mari atunci cand iti ajunge coletul in tara..
Marius Cucu a zis
Dacă ai codul EORI ieși la fel cu taxele pe oriunde.
talinga catalin a zis
am facut o comanda pe aliexpres si nu o gasesc pe tracking/
cum pot anula comanda ?
Marius a zis
Și eu am pățit același lucru…făcut comanda primit codul, introdus pe 17track și pe site-ul DHL și nimic….zip! Nada! Tu ai mai primit ceva?! Sau ai făcut retur?! Sau ce ai făcut? Eu am contactat chinezul și spus la chinez…”Tu spus trimis Fedex si tu trimis DHL! Why?”. Chinez răspuns: “DHL much faster Dear!” Damn chinez….și de atunci… nimic :))). Mă amuz deocamdată :). Sper sa nu fie țeapă ?
Marius a zis
Daca am pus adresa corect si am gresit codul postal coletul va veni la oficiul postal cel mai apropiat de adresa indicata sau este pierdut?
Marius Cucu a zis
Ai pus telefonul corect?
Mihai a zis
Pe track apare
Arrival at Destination
2018-03-05 02:17:00 [RO]
Arrival at Destination Post (Country: RO)
2018-03-05 02:17:00 [GMT+8]
Dupa care nimic….
Ce inseamna asta a trecut de BSI ?
Trebuie sa astept notificare de la posta ( pe site ul lor apare ca track neinregistrat) sau trebuie sa fac eu un drum la posta sa intreb?
Multumesc ( lamuriti -ma si pe mine ca sunt nou in bransa…)
doru a zis
BSI- biroul de schimb international. Aici decid daca trebuie sa platesti ceva fiind produs extracomunitar. Urmatorul pas este la posta romana. Ai rabdare. Undeva intre 1-3 saptamani.
Costel a zis
Stai linistit ca soseste, astazi am primit trei de felul asta dar unul din ele a facut fix 5 luni de la comanda .
Adrian a zis
Si eu sunt undeva in aceeasi situatie, doua comenzi ajunse in tara pe 8 respectiv 10 martie in acelasi stadiu de atunci,
au facut 3 zile din Singapore in Romania si cu putin noroc o luna sau 2 pana la mine… Traiasca Posta Romana!!!
Mihai a zis
Multumesc pt raspunsuri
Deci daca fac azi comanda pt niste sandale pt copil imi vin pe la toamna ?
Inteleg ca nu are rost sa ma agit pe la posta pana nu imi trimit ei notificare acasa.
Costel a zis
Asta nu inseamna sa nu ceri banii , daca nu soseste dupa maxim 120 de zile de la comanda (60 de zile standard plus inca 60 daca soliciti prelungirea garantiei ).La mine a fost ceva exceptional 5luni si o zi ,cam tot ce a depasit astea 120 de zile nu au mai sosit ,asta a fost singurul .Acum urmeaza sa stabilesc cu vanzatorul pt ai returna banii .
ONDU ANA MARIA a zis
BUNA SEARA, AM O COMANDA DE 75 DE EURO SI ASI DORI SA STIU CE TAXE SE PERCEP IN PLUS SI DACA SE POATE PLATI RAMBURS?
SINGURA METODA DE PLATA ESTE CU CARDUL?
Marius Cucu a zis
Nu se poate ramburs. Taxele sunt în articol.
doru a zis
Unde este comanda? Ai platit-o? Comanda inseamna plata sau trebuie sa plataste altfel comanda se anuleaza in cateva zile, depinde de vanzator. Plata, pe Aliexpress , se face cu cardul sau PayPal. Taxe: 19% TVA la primirea coletului pentru produsul a carui valoare depaseste 10 euro.
Andrei a zis
O să plătești TVA pentru cei 75 euro plus 8 lei taxa poștei.
Se i a zis
Bună seara, îmi poate spune cineva dacă a avut experienta cu banggood, adică dacă a cumpărat cineva depe acest site și dacă a ajuns comanda sau nu.
Costin a zis
Da, am cumparat 2 prostioare ieftine care au ajuns destul de repede (pina-n 3 saptamini). Adevarat, cu 1,5 ani in urma…
Acum, cum o vrea BSI-ul.
Chiar daca nu-i la fel de celebru ca suratele mai cunoscute, au dat dovada de profesionalism.
doru a zis
Da. Este mai bun ca Aliexpress privind livrarea. In rest, cam aceleasi produse. Preturile un pic mai mari, livrarea mai rapida, ceva freeshipping, nu am avut probleme cu refund(am primit un set de 4 lampi gradina si una din lampi avea suportul lipsa, mi-au trimis un nou set de 4 lampi fara se returnez nimic). Au si depozite in Europa(https://eu.banggood.com/) dar sunt cam slabute, putine produse. Acumulezi puncte pe care le poti folosi la comenzile ulterioare.
Costin a zis
Salut,
Legat de plata TVA. Eu din ce stiu daca se face dovada platii TVA in tara de origine, nu mai platesc TVA si in Romania. Adica daca chinezul de la care comand, imi da factura pe care se vede plata TVA in China, eu mai platesc in Romania?
Ai articol si pentru procedura de vanzare din Romania in afara?
Multumesc.
Marius Cucu a zis
Cam așa ar fi logic. E 17% la ei conform wikipedia.
Costin a zis
Nu-i deloc asa.
Marfurile exportate nu sunt taxate cu TVA. De nici o culoare. Nici un kinez nu-l plateste daca marfa lui iese peste granita. De fapt nu vinzatorul plateste TVA-ul ci cumparatorul.
Si pe Amazon sau Ebay, preturile sunt fara TVA. De asta marfa de acolo pare mai ieftina. Ia simuleaza o achizitie si-ai sa vezi purcoiul de biruri…
Mi-amintesc mai acum 25 ani, la iesirea din Germania (intoarcere in Ro.) la vama primeai inapoi TVA-ul aferent cumparaturilor cu care ieseai din tara.
Adica te mai alegeai si cu ceva bani.
Neamtul considera, si pe buna dreptate, ca tu, ca cetatean strain n-ai nici o obligatie sa suporti (si in consecinta nici sa beneficiezi) facilitatile oferite de statul german.
Cu alte cuvinte e foarte normal ca la vama sa se platesca TVA-ul.
Costin a zis
Salut. Multumesc de raspuns. Tocmai de asta intrebam, ca eu am luat o masina acum 2 ani din Germania si TVA a fost platit in Germania (adica pret brut, nu net). In Romania nu am mai platit nimic. Daca nu plateam in Germania, aveam obligatia sa platesc aici. Doar ca nu stiu daca este aceasi regula si pentru import din afara UE.
Multumesc.
Cristina Viziteu a zis
Buna, au trecut cele 60 de zile și nu am primit comanda, am deschis disputa, au venit și banii și comanda, acum trebuie să depun banii pt produs și nu știu cum? Mulțumesc
Costel a zis
Salut.Iei legătura cu vânzătorul și stabiliți.Ori achiziționezi din nou același produs (daca are același preț) , sau vei primi de la el două linkuri de achiziție ( unul cu unități în dolari ,altul de genul 0,01 USD . Daca trebuie sa returnezi 4,3 USD vei scrie 430 unități echivalent 4.3 USD.Eu am făcut recent o astfel de plata pentru un colet sosit după 5 luni și o zi. Este bine că la mesaj să scri că bani sunt pt comanda Nr….din.)Asta este tot .
Luiza a zis
Buna ziua! Cum ar trebui sa procedez daca stau in chirie? Pot sa pun la adresa post restant? Iar daca pun asta, ma va anunța cineva prin telefon când imi ajunge coletul sau trebuie să fac eu drumuri la posta ca sa verific?
Si inca ceva.. trebuie să pun codul postal de la oficiul la care merg eu de obicei sau cel al oficiului vamal din oras?
Va multumesc!
Marius Cucu a zis
Pui adresa la care locuiești în următoarele luni. Nu contează sub ce formă e. Va veni un aviz în cutia poștală. Pe mine mă anunță telefonic că am colet, dar nu e o regulă. În mod normal, avizul e sfânt.
Luiza a zis
Ideea e ca acum 1 luna cred, am avut de ridicat un colet de la posta si cand doamna de acolo a observat ca adresa din buletin e diferita fata de cea trecuta pe colet(adresa de la chirie) mi-a facut un scandal de zile mari.. si nu as dori sa se repete asta sau chiar sa nu pot ridica coletul
Andrei a zis
Dacă se mai întâmplă: scandal + cere să discuți cu dirigintele oficiului poștal + plângere scrisă împotriva funcționarei în cauză + plângere la ANPC.
Andrei a zis
Dacă comentează, faci scandal:
https://www.posta-romana.ro/a1024/stiri/posta-romana-simplifica-procedura-de-lucru-in-beneficiul-clientilor.html
Rares a zis
Buna ziua! Ma puteti lamuri care e treaba cu CLOSED order. Azi am facut mai multe comenzi si unele le-a luat altele nu.
Tudor a zis
Salut am facut o comanda pentru un telefon de pe Aliexpres si dupa 4 zile statusul este inca”The seller is processing youre order” si mai am de asteptat inca o zi pana expira. Daca anulez comanda banii imi intra iar pe cont?sau banii nu au fost luati,mentionez ca am vorbit cu vanzatorul si mi-a zis ca il trimite..asta acum 2 zile si totusi nimic schimbat..mie imi suna a vrajeala
doru a zis
Poti prelungi livrarea comenzii. In fereastra cu procesarea comenzii ai”Extend processing time”. Daca anulezi, banii iti intra cam in 7-10 zile.
Costel a zis
Sunt mai multe variante . Este posibil sa fie predat și transportatorul nu la scanat ,încă nu a fost trimis .Daca tranzacția se închide automat ,banii revin automat în contul tău .Vânzătorul îi primește numai dacă tu confirmi comanda .Așa că stai liniștit , sau prelungește intervalul de livrare . Uneori aceste produse sunt aduse vânzătorului de la alți distribuitorii și nu sunt pe stocul lui.
Tudor a zis
Multumesc pt raspuns
Andrei a zis
Salut. As vrea sa comand un produs in 400 de exemplare pe firma si apoi sa le revand in Romania. Ce trebuie sa indeplinesc la firma? Ce costuri ar fi pe lnga pretul produselor? Care e cea mai avantajoasa metoda de transport? Multumesc mult
Costin a zis
Necesar acte: cod EORI
In vama: bani pt. taxe
Metoda de transport cea mai avantajoasa: a se vedea pe pagina produsului, eventual se discuta cu vinzatorul.
nicku a zis
Salut. Am comantat de pe aliexpress si am achitat din cont bancar. M- am decontat de pe cont si am incercat sa intru de pe alt telefon. Si imi scrie ” your account is temporarily locked, do you want to regain access” Am incercat sa reintru de pe acelasi telefon, si acelasi lucru. Am deja o luna si eu nu stiu care e situatia comenzii mele. Ce as putea sa fac? Va multumesc.
Costin a zis
Luat legatura cu staff-ul Aliexpress si explicat situatia creata.
P.S. Esti roman? 🙂
nicku a zis
Multumesc pt raspuns.
Am intrat pe chat la ei. Si am gasit undeva pe comentarii sa ma loghez cu nr de telefon. Am intrat si pana la 15 min trebuia sa primesc un sms cu un cod. Nici pe ala nu.l primesc.
Costin a zis
Stai linistit, metoda cu codul primit pe tel. e la honga…
Din cite stiu, nu l-a primit nimeni. 🙂
Tot chat-ul rezolva problemele.
nicku a zis
Unde m.ai exact sa intru pe chat.Multumesc anticipat!!!
Costin a zis
In partea de jos / stinga, gasesti butonul:
https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/index.htm
nicku a zis
Multumesc mult. Pe chat am rezolvat pana la urma dupa multe discutii. In 2 zile lucratoare si nimik, am luat iar legatura si pana la urma am rezolvat
ana maria a zis
Cum vi se par produsele de pe aliexpress?
Costin a zis
Depinde ce-ti doresti! 🙂