Deși sunt conștient că am avansat destul de mult, în ultima vreme, pe partea de fotografie nu mi se pare că rup gura târgului. Am făcut cu plăcere proiectul cu Honor pentru fotografie și am vrut să văd cât pot să mă duc cu el față de oamenii care fac asta zi de zi.
Ok, am avut de multe ori un aparat foto în mână, am mai dat pe la evenimente, dar n-am fost încadrat niciodată ca „fotograf”. Sper că ați observat că o parte din marketing înseamnă ca niște fotografi cunoscuți să ia un telefon și să facă lucruri cu ele mai spectaculoase.
Nu consider că sunt acolo, dar măcar am încercat. Și, ca să dau din casă, nimeni nu mi-a cerut asta. Mi-au zis: fă și tu poze cu ăsta. Am prins ninsoare, am ieșit prin oraș, însă n-a fost suficient, adică nu mi-a plăcut mie ce a ieșit așa că, dacă tot a fost libertate în deadline am rezervat Trieste ca să mă joc mai mult. Plus că uite, suntem la o lună distanță, iar eu încă fac conținut despre Trieste.
99% dintre pozele făcute acolo au fost făcute cu telefonul, așa încât n-aș fi publicat recenzia pentru obiectivul foto dacă nu filmam videoclipul acela. N-aveam ce material să urc.
Revenind la titlu, nu sunt conturi atât de mari pe social media pentru că niciodată n-am crezut în ele. Știu, aș putea crește mai mult Instagramul, însă m-am lăsat pe mâna automatizărilor și atât. Mai mult vreau să cresc Youtube-ul că încă cred că e mult mai profi acolo și, oricum, prind experiență pe alte planuri.
Însă, pe Instagram am mai mulți oameni de pe nișa de fotografie cu care mai interacționez. Când văd aprecieri din zona profesionistă mi se pare că validarea este mai bună decât orice.
Da, aprecierile de la majoritatea oamenilor te validează pentru wow, însă, dacă cei care înțeleg mult mai bine tehnicalitățile… te apreciază parcă e altceva.
Sigur că da, mai trebuie și pasul făcut spre „comercial”, ca să ajungi la acea majoritate.
Partea bună este că telefoanele încep să fie tot mai ușor de folosit pentru fotografie și asta indiferent de brand.
Adaugă un comentariu