În rândurile următoare vreau să vorbim despre produsele returnate la eMAG. Să adunăm cât mai multe experiențe și să strângem cât mai multe păreri.
- Asigurați-vă că aveți ambalajul produselor
- Faceți cerere de retur
- Veți primi un mesaj de confirmare pe mail
- Dacă cererea se aprobă, un curier o să vă contacteze
- După analiza produsului veți fi contactați pentru înlocuire/înapoierea banilor
Am primit carcasa de gaming de care ziceam AICI. Curierul a adus-o, pe colet scria 4 KG, nu așa cum scrie în specificații, dar probabil ei au pus cu componentele gata montate.
Am stat mai bine de 3 zile ca sa aleg o carcasa buna pentru calculator. Am urmărit englezi pe Youtube care făceau unboxing, germani, dar și japonezi de la care nu înțelegeam o iota. Pana la urma m-am oprit la Thermaltake A41.
In calcul am luat cam toate carcasele de la eMAG intre 450 si 600 lei. Si așa mi se pare destul de mult, dar investesc acum și o țin… pana dispare calculatorul PC(oare va dispărea?).
Chiar am făcut si un articol în care să vă cer păreri, dar… o sa țin minte si o sa-l fac înainte sa dau comanda, nu după. In articol, un coleg mi-a recomand o carcasa care îmi plăcea, dar eram in dubii. Înainte sa vina comanda, mă răzgândisem 70% in privința ei.
Curierul a venit exact cand plecam eu la munca, n-am apucat s-o testez, a rămas pe ziua următoare.
Design-ul era acceptabil, dar nici nu mă dădea pe spate. Mi-a plăcut ventilatorul, mi-au plăcut filtrele de praf, luminițele, dar comparând ce aveam cu Thermaltake A41 parca nu, nu meritau banii dați. Știam ca am 30 de zile in care pot returna produsul așa ca m-am jucat puțin cu ea si apoi am returnat-o.
Care este politica de returnare produse la eMAG?
Din cate am citit pe site, trebuie sa completezi un formular de la ei, chiar au si un calculator in cazul in care dorești sa returnezi produsul prin curier rapid. Atenție curierul pe care îl alegeți pentru ca ei lucrează doar cu câteva firme.
Dar pentru ca era weekend si știam cum este treaba, iar showroom-ul din Ploiești era deschis, am ales sa mă duc la ei cu produsul. Pur si simplu l-am pus pe masa si m-a întrebat amical: „de ce il aduc înapoi”. Tot amical i-am pus ca vreau sa iau altceva mai bun si cam atât.
M-au pus sa semnez câteva hârtii ca sa anuleze factura, un storno, iar apoi am comandat ce am dorit. Pentru ca nu aveau in showroom produsul si ca, pe site apărea: „in stoc furnizor”, m-au trimis acasă si mă vor suna ei pentru produs.
Știți că există o lege care vă avantajează și nu vă obligă să păstrați ambalajul. Eu unul prefer să le păstrez un pic(ambalajul și restul), 30 de zile ca să pot returna produsul dacă mă răzgândesc.
Cu alte cuvinte, aveți grijă de ambalaj dacă doriți să returnați produsul.
Dacă te duci direct la showroom și ceri banii, ar trebui sa primești banii înapoi direct, asta dacă nu dorești sa cumperi altceva. Totul decurge simplu si profesionist. Se pare că, în curând, vor să simplifice procedura pentru returnare, să poți primi banii în câteva zile.
Daca alegi sa predai la curier durează pana la 30 de zile returul banilor. Experiența mea cu un alt produs, tot la showroom a fost de 2 zile după ce am dat retur pentru o tableta.
Produse returnate în showroom
Dacă vorbim despre electrocasnice mari, acestea nu pot fi returnate în showroom. Va trebui să chemați curierul. E și logic, ar fi cam greu să duceți un frigider în showroom.
Produse returnate la parteneri
Atenție! eMAG are și un MarketPlace(mai multe magazine mici, sub aceeași copertină). Produsele pe care le-ați achiziționat de acolo nu pot fi returnate decât făcând cerere online și așteptând curierul.
Eu evit să cumpăr de la acele magazine tocmai pentru că politica diferă de la fiecare magazin în parte.
- Citește și Păreri și experiențe despre livrarea la EasyBox
- Citește și Cât timp rămân coletele în Easybox?
Produse returnate la Easybox
De Black Friday au fost peste 50% comenzi făcute la Easybox. Emag a făcut treabă foarte bună cu aceste cutiuțe, chiar dacă și Evomag și alții livrează și ei acolo.
Se pot returna foarte simplu și produsele la Easybox, procedura este simplă și o găsiți în meniul Contul Meu, submeniul Retur și Service. Va trebui să alegeți o cutiuță apropiată de voi și apoi trebuie să selectați modalitatea de plată. Nu trebuie să scrieți nimic pe colet, o să aibă curierul AWB-ul și îl lipește pe pachet. Simplu!
Dacă aveți cont Genius banii ar trebui să se întoarcă instant la voi, mai ales pe zona de fashion.
Cred că eMAG se descurcă cel mai repede cu returul de bani. Ei și-au luat o marjă de 14 zile de la primirea și verificarea coletului, dar în practică am observat că banii ajung mult mai repede. La retururile de la cutiuțe undeva la câteva ore, dacă aveți Genius.
Da, poți să faci acest lucru. Totul este să verifici că produsul nu este voluminos și nu este mai greu de 20 de kg.
Andrei a zis
Am un retur la un partener emag, aprobat din data de 18 februarie. Deci ei au primit produsele iar in data de 18 februarie au aprobat returul (adica au primit produsele si totul a fost ok cu ele).
Nici in ziua de azi (12 aprilie nu au restituit banii). De atunci stau la telefon cu emag sa faca ceva pt ca cei de la shop-express au telefonul inchis de cateva luni.
Marius Cucu a zis
Păi nu cred că se respectă lucrurile astea atât timp cât e magazin afiliat. Ar trebui să eviți să cumperi de acolo pentru că procedura diferă de la magazin la altul. La fel și comisionul pe care îl plătești, indirect, pentru produs. În general, costă cu 20% mai mult. Cam atât au comisioane ăștia de la eMAG.
teow a zis
In cat timp pun cei de la emag un produs din nou la vanzare ca si “resigilat” dupa returnare?
In felul acesta ma gandesc ca as putea cumpara un produs in stare noua pe care sa-l returnez intentionat pentru a-l cumpara la un pret mai ieftin ca si resigilat nu?
Marius Cucu a zis
Nu cunosc. N-am stat să urmăresc atât de aproape lucrurile astea. Mi se pare pierdere de timp, iar dacă toată lumea ar face asta am ajunge să avem produse și mai scumpe pe piață.
Claudia a zis
Buna seara!Am comandat in 2 august un frigider de la eMAG care a venit in data de 3, adus de curier. El a refuzat sa desfaca produsul pt. verificare si mi l-a lasat la usa. Dupa ce a plecat, am taiat ambalajul cu un cutit si am rupt o bucata din poliestirenul in care era ambalat, apoi am ajuns la concluzia ca e neincapator si destul de mic frigiderul si am vrut sa-l returnez. Am vb la eMAG cu o duduie extrem de plictisita care mi-a spus ca daca nu mai am ambalajul intact nu mai pot face nimic. Evident ca i-am spus ca voi face sesizare la ANPC si am facut si cerere de retur.Am asteptat 2 zile si de aseara am pus frigiderul in functiune, nu inainte de a trimite un e-mail la eMAG pt ca anula cererea de retur. Astazi am constatat ca mi-au virat banii in cont, asadar am si frigiderul si banii, ar cam merita sa-i tin putin pe jar. A mai fost cineva in situatia mea? Am vb astazi iarasi cu un baiat de la eMAG care nu prea stie cum se procedeaza, imi cere dovada ca am platit produsul in valoare de 1650 ron. Multumesc.
Marius Cucu a zis
Păi trebuie să îl trimiți înapoi altfel te poate reclama la poliție. 🙂
Claudia a zis
Trimit banii inapoi ca frigiderul e deja in functiune din cauza unei ametite. Am trimis deja dovada platii catre curier si inca nu am primit niciun raspuns, frigiderul merge, banii sunt inca in cont…>) Multumesc mult pt. raspuns!
Mircea a zis
In cate zile de la cererea de restituire a banilor,ai primit banii inapoi?
costi a zis
Buna ziua,
am luat un laptop dell Inspiron de care, dupa doua saptamani, sunt f multumit. S-a ivit o problema insa: in acest timp de doua ori mi s-a resetat ora. Stiu ca este legata de o baterie de pe placa… dar totusi numai dup adoua saptamani… Am facut o reclamatie si m-au contactat a doua zi (sunt f rapizi) spunandu-mi ca deoarece laptopul este destul de nou pot sa ma prezint la ei ca sa-l returnez si sa iau altul. Care este problema, laptopul a fost luat cu sistemul Ubuntu Linux peste care am pus un Windows. Persoana cu care am vb mi-a comunicat ca trebuie sa-l dau „asa cum l-am primit”. Pot pana la urma sa-l predau cu noul siatem ?
Marius Cucu a zis
Nu. Trebuie să îi pui linux înapoi.
Dariana Gabriela a zis
Am achizitionat ieri un telefon Samsung Galaxy S9 plus si am constatat ca nu merge absolut deloc sa intru sa fac poze, sa filmez.Cand dau sa deschid aplicatia imi apare „Avertisment”.Oare daca merg in magazinul EMag si returnez telefonul, voi primi un alt telefon nou in schimb?
Gabriel a zis
In data de 17 August am facut o comanda la Emag pentru Note 10 Plus varianta de 256 Gb Aura Glow.
Am avut o reducere conform promotiei si am achizitionat acest produs la suma de 4639 Ron.
Am observat inca din prima zi ca telefonul de oprea in timpul convorbirilor, sacada la slide-ul intre pagini si la schimbarea modului de economisire a bateriei,
plus ca bateria se consuma foarte repede.
Toate bune si frumoase vreo 10 zile timp in care telefonul s-a inchis de 9 ori in timpul apelurilor si am decis sa-l duc la retur.(O singura data s-a inchis si nu a putut fi pornit timp de 15 minute)
La retur dupa ce a fost verificat de catre un reprezentant Emag ca produsul sa nu prezinte urme de uzura, cazaturi, loviri…etc…parca nu era convins ca produsul ar avea vreo problema
intrebandu-ma insistent ce problema are telefonul ( in paranteza pun faptul ca in fata unui reprezentant Emag iconitele de popup nu se putea inchide…am zis ca este o problema de soft si sa nu iau in considerare )
Dupa ce a fost acceptat ca retur am cerut un telefon identic pentru inlocuire si mi s-a raspuns ca nu au pe stoc si ca or sa faca o noua comanda si deocamdata o sa primesc un telefon Aura Black pana vine cel pe care-l comandasem initial Aura Glow.
In data de 11 septembrie am fost sunat ca produsul Note 10 Plus Aura Glow a sosit in Showroom baneasa si sa ma duc sa fac retur la cel Aura Black.
In Showroom cand am ajuns nu am putut sa fac retur pentru ca am fost BlackListat, si mi-au recomandat sa sun in call center.
Cei din callcenter m-au asigurat ca o sa primesc telefonul a doua zi la locul de munca impreuna cu un voucher de 50 ron pentru timpul pierdut, motorina, nu am inteles exact de ce si am refuzat acel voucher.
A doua zi la munca am primit un alt telefon ca trebuie sa le trimit telefonul prin curier in service si in termen de o saptamana o sa primesc un raspuns cu privire la solicitarea mea.
Le-am explicat politicos ca eu vreau doar telefonul pe care l-am comandat initial si care era un produs defect si din acest motiv l-am trimis retur, si ca nu-mi doresc un telefon negru, care mi-a fost bagat pe gat de catre angajatii Emag.
Domnul de la callcenter m-a intrebat de ce am primit un produs negru, citez:”Tu chiar nu ti-ai dat seama o saptamana ca produsul este negru ? „.
Domnule draga, chiar nu mi-am dat seama cat de bine va pricepeti sa ‘INSELATI’ clientii iar apoi sa-i etichetati asa subtil „RETARDATI”.
Va descurcati de minune, eu zic sa promovati acest tip de inselaciune si pe site-ul Emag, poate se va sesiza si organul legal(legat) numit justitie.
In concluzie daca esti cumparator Emag, iar produsul produsul achizitionat este defect, Emag va gasi o cale de a te insela intotdeauna prin diferite metode.
Nu poti sa faci retur la acel produs de mai mult de 2 ori daca acesta este defect, adica nu poate fi folosit asa cum garanteaza producatorul.
Ce o sa fac in continuare ? Este simplu:
-Plangere penala la politie pentru inselaciune, infracţiune contra demnităţii articolul 208 şi calomnie articolul 205.
-Reclamatie la Protectia consumatorului pentru inlocuirea produsului cu produsul pe care l-am comandat prima data.
-O sa fac cunoscut acest caz prin intermedul tuturor retelelor de socializare, pentru a ma asigura ca nu se va mai repeta acest caz.
Multumesc Emag!!!
Cu drag,
Un cumparator anonim.
Mihaela a zis
Bună seara, am achiziționat un tel de la eMAG si as dori o varianta cu mai multa memorie. Intrebares mea este dacă tel este ușor atins intr un colt, pot face retur si sa dau diferența pt celalalt? Poate fi acceptat? Si cum ar fi mai bn sa fac returul? Prin curier sau showroom?
Geo a zis
EMAG împreună cu partenerii = tzepe pentru clienți.
Am cumpărat o pereche de caști bluetooth care au venit defecte de la livrare.
Am formulat cerere de retur pe site-ul EMAG si am fost sfătuit sa aștept curierul sa ridice produsul si va fi înlocuit.
Au trecut de atunci mai mult de 14 zile timp in care eu am sunat si la EMAG si la partener fiind aburit sa aștept curierul.
Evident curierul nu a venit, căștile nu au fost înlocuite, iar partenerul EMAG a închis solicitarea mea de retur cu statusul FInalizat si înlocuit produs.
Mulțumesc EMAG si partenerului pentru tzeapa si promit sa nu mai fac veci comandă la acest site cu tzepari.
Țin sa precizez ca toate aceste lucruri se întâmpla cu complicitatea EMAG care primește comisioane de la acești tzepari pentru fiecare produs vândut.
Marius Cucu a zis
ANPC?
Mihaela a zis
Eu am fost multumita de comenzile făcute la eMAG. Au foarte ok. Iar cu produsul pt retur am rezolvat. Dacă merg și îl duc într un showroom pot ridica celalalt produs în aceeași zi. Mulțumesc pt răspuns. Eu recomand emag deoarece nu am întâmpinat nici o problema, cei din call center au foarte amabili și drăguți.
mariano6565 a zis
Daca cumpar de pe emag un produs vandut de un partener( Hervis spors)livrat prin curier pot cere restituirea banilor prin predarea in showroom sau trebuie facut returul tot prin curier?
Marius Cucu a zis
La parteneri numai online.
Rinceanu Ana a zis
Salut, am cumparat 3 perechi de adidasi de la emag dar una dintre ele imi e mica. As putea sa returnez produsul si sa primesc perechea cu o marime mai mare fara sa platesc diferenta pentru ca acum are pret dublu, sau o sa primesc doar banii inapoi?
George a zis
Am cumparat trei produse vineri (black friday) de la Emag, un tensiometru pentru părinți, o consolă Playstation 4 etc, am intrat in contul emag secțiunea retur si scrie mare cu rosu Niciun produs disponibil pentru retur si la comenzi apare Produse Ridicate,care-i faza? parca erau 14 sau 30 zile de retur,consolele nu se pot returna? Este sigilata cum am primit-o.
Marius Cucu a zis
Probabil este un bug. Sună la ei. Sunt 14 zile legal și ei oferă 30 de zile. Mâncarea și produsele de igienă nu se returnează.
Manole maria a zis
Am cumparat un frigider artic de pe emag si mers doar 2 zile am sunat la service si mia au spus ca are sa vina cineva sal verific am o saptamina si nu a venit nimeni cum sa procedez frigideru a venit impachetat in polestiren si folie
mariano6565 a zis
Daca vreau sa returnez un produs cumparat online de pe emag in cate zile pot duce produsul inapoi pentru a primi banii inapoi?
Marius Cucu a zis
30 de zile.
Paris Alin Mihai a zis
Eu am făcut un retur la 2 zile după ce am primit produsul (19 noiembrie 2019). Deja am făcut sesizare online la ei, am vorbit de 2 ori la telefon și nici până în prezent (3 ianuarie 2020) nu au venit după produs.
Andrei a zis
salut. nu stii daca se poate returna un telefon care are probleme cu displayul dar nu mai am la el folia care venea pe display si capac? pe ea scria denumirea telefonului si ceva caracteristici. In rest am totul intact.
Telefonul e luat de la emag. Si daca nu se poate ce as mai putea face in situatia asta?
Marius Cucu a zis
Poți returna fără folie.
Andrei a zis
si daca am showroom in oras, mai trebuie sa completez cererea de retur pe site-ul lor sau merg direct la showroom si spun ca vreau sa-i fac retur? multumesc
Marius Cucu a zis
Te duci direct la tine în oraș și rezolvă ei acolo, deși cu covid nu știu dacă s-a schimbat procedura în vreun pic.
Andrei a zis
si daca aleg prin curier, trebuie scrisa adresa emagului sau mai stiu eu ce altceva ? ca n-am vazut specificat in detaliile cu privire la retur…sau am fost eu ciclop si n-am observat.
Andrei a zis
salut. te mai deranjez cu o chestie…daca ai putea te rog sa-mi dai un sfat ,o parere ceva. Am cumparat ceva telefon cu reducere de la emag; nici prin minte nu-mi trecea sa faca emagu chestii dinastea, avand in vedere ca am luat de la alte shopuri online nu cu asa renume sau poate chiar deloc alte telefoane care au fost asa cum trebuiau. Deci, mi-a venit coletul, l-am verificat si am observat atunci ca era sigilat dubios cu ceva aer lasat si celofanu ala atarnat peacolo; ok, am zis ca il iau si asa ca poate n-or fi sigilat aia din fabrica bine. Am umblat prin el, l-am folosit ceva timp si am observat ca partea de jos e galbena in fundal alb cand ar fi trebuit sa fie tot displayul alb, dar mai greu observabila, doar daca stateai sa te uiti atent. Acumm, eu ma incadrez inca in alea 30 de zile retur; mi-e putin frica ,ca poate nu o sa imi restituie astia banii din cauza displayului. Ce ma sfatuiesti sa fac? Dupa tine am sanse sau nu ? multumesc anticipat
Marius Cucu a zis
M-aș mira să stea cineva să verifice în detaliu treaba asta. 🙂
Mircea a zis
„DE OBICEI” in cate zile vireaza banii in urma returului,emag-ul?
Marius Cucu a zis
14 zile
Mircea a zis
…dar exista sansa sa-i bage si mai devreme sau lasa ca alte magazine pe ultima zi? te intrebam ca poate ai dat mai multe retururi si stii cumva
Marius Cucu a zis
Era o sigură zi de retururi, dacă țin bine minte, marți.
Nu ține numai de ei, sunt și băncile la mijloc.
Mircea a zis
bine-ar fi sa fie azi ..la mine e statusul ca produsul corespunde conditiilor de retur si c-o sa ma anunte cand ii baga in cont. acum sper sa nu fie prb ca eu am dat contul la o alta ruda (avem acelasi nume)
Marius Cucu a zis
Nu e problema daca este pe nume diferit.
Mircea a zis
Salut. Crezi că primește emagul retur după retur chiar daca am cumpărat a2a oară același telefon doar că are memoria rom mai mare decât primul? Vreau sa.l returnez din cauza la un defect asemănător ca primul.
Marius Cucu a zis
Da, sigur. Doar dacă se sesizează retur extrem de multe retururi pe cont. Dar dacă este un caz izolat nu sunt probleme.
Mircea a zis
conteaza motivul returului?
Marius Cucu a zis
Nu.
Mircea a zis
ce inseamna „extrem de multe ori” ? de la 5,6 in sus? ..cate merg asa deobicei :)) ? te intreb ca nu stiu ce drac se intampla ori e buba telefoanelor ori n-am eu noroace la modelul asta de telefon de nu dau de unul bun si ma gandesc ca vreau sa mai iau unul de la ei si in caz ca nu e ok sa ii dau retur iarasi, ca altfel n-am ce face
o ultima intrebare vreau sa-ti mai pun; daca deja am facut cerere dinaia pt retur prin curier si vreau sa merg in seara asta in showroom, e ok ? ma primesc ? iar in caz ca nu accepta (totusi…), se mai poate trimite apoi prin curier? nu te mai deranjez…msi anticipat!
Marius Cucu a zis
Da, da, ar trebui să meargă, evident, dacă e o urgență 🙂
Mircea a zis
si daca-mi poti spune si ce inseamna „extrem de multe ori” cum ai zis tu…??
Mircea a zis
deci daca mai iau inca un telefon si se dovedeste si asta ca are o problema din fabrica si vreau sa-i dau retur, din partea ta consideri ca e „extrem de multe ori” sau nu? nu de alta, dar daca se mai intampla si la modelul asta care l-am comandat acum, imi bag picioarele in ele de telefoane … :))
Mircea a zis
haide mariuse, te astept 😀 si zi-mi te rog cum procedeaza emagul cu clientul la produsele DOA ? vad ca ei zic sa ii contactezi, dar te trimit in garantie de fapt sau? ca depanero e varza ,mama lor, daca ajunge vreun bun cumparat la ei/.
Gheorghe Ionut a zis
Bună ziua am luat o masa și as vrea sa o dau retur. Dar soția a aruncat ambalaju, cum trebuie sa procedez. Multumesc
Marius Cucu a zis
O să vă oprească o sumă de până la 10% din prețul produsului.
Delcea Luminița Ioana a zis
Am comandat 3 pachete de chiloței Huggies elite soft pants (150 de buc) care erau in oferta , bineînțeles ca sunt contrafăcuți , au alta forma și alt material , unul f prost și sunt mult mai mari,pt ca am luat săptămâna trecută din bebe tei și au calitate mult superioară , un pachet l am desigilat , pot sa ii dau retur ( pe celelalte doua sigilate)?
Petru a zis
salut. ma poti ajuta cu un sfat? am dat un retur (emag) la ceva produs de dimensiuni mici si mi se pare cam „lung” timpul de asteptare in comparatie cu retururile ce le-am facut in trecut care le trimiteam iar a doua zi le primeau, verificau si imi restituiau si banii( bine, asta cand eram incadrat in cele 14 zile legale); acum returul asta a fost la a 2x a zi…crezi ca ar fi ceva probleme pt care intarzie sa inceapa sa verifice sau mai stiu eu? De ieri am statusul ca au primit produsul..mie mi-e sa nu faca vreo figura…ce parere ai?
Marius Cucu a zis
Păi dacă produsul este în regulă nu ar trebui să fie probleme.
Petru a zis
ideea e ca nu l-au verificat inca si e de 2 zile cu statusul ca a ajuns la ei doar…asta mi-era mie putin ciudat, avand in vedere ca datile trecute mi-au rezolvat in aceeasi zi toate retururile…
Marius Cucu a zis
Se rezolvă, poate au perioadă mai aglomerată.
Petru a zis
ai avut dreptate…s-a rezolvat; acum sa vedem cate zile o sa mai astept pana sa-mi trimita email ca sa finalizat totul. ai idee?
Marius Cucu a zis
În lege parcă scrie până la 14. Eu știu că era o singură zi a săptămânii în care se făceau plățile de retur. S-ar putea să fi îmbunătățit lucrurile, între timp.
Petru a zis
msi mult!