Am vorbit, anterior, despre procedura de retur de la Evomag. Acum vreau să avem câteva impresii despre aceștia. Îi consider o alternativă la eMAG.
Eu am cumpărat de la aceștia de multe ori, nu chiar atât de multe ca de la eMAG sau Altex, dar prețurile pot fi mai mici câteodată.
Ultima dată am cumpărat un hard disk Seagate și mi-a ajuns după 11 zile. Inițial, am văzut pe site că ar ajunge în 15 zile, dar a ajuns în 11.
- Citește și: Produse returnate la evoMAG
Mi-ar plăcea să știu ce situații ați avut cu aceștia și cum v-au câștigat. Asta dacă mai vreți să fiți clienții lor.
Văd aici că au chiar și sistem avantajos de rate.
Mie mi se pare tare că au început să aibă și ei livrare la Easybox. Sunt aceleași pe care le au cei de la eMAG, semn că lucrează cu Sameday.
Ce experiențe ați avut cu aceștia?
Experiență jalnică! Azi am ridicat o tabletă grafică din showroom, iar când am ajuns acasă, display-ul avea probleme de afișare.Citind despre politica de returnare, am aflat cu stupoare că, din moment ce este ridicat produsul din showroom, nu se poate efectua returul!!
Pai la orice magazin se întâmplă asta. Asa e legea, nu e diferența la ei.
Vai de mama lor firmă de 2 lei , am comandat un telefon fix de la ei de 10 zile și nici nu l-au trimis măcar comanda a ajuns dar sunt neprofesioniști,nu răspunde nimeni la telefon te ține robotul 10 minute te taxează după care se închide și primești mesaj că le pare rău .E firmă de rahat. Nu recomand.
Hai ca va povestesc eu cum am platit o masina de spalat vase de pe 07.01.2022 si nici pana in ziua de azi nu am primit-o. Nu mai are rost sa intru in detalii sa spun ca nu raspunde nimeni la telefon sau la mailuri….
Eu personal voi povesti la toata lumea, si ii voi descuraja sa mai achizitioneze ceva de la ei. O sa-mi fie invatatura de minte, sa nu mai platesc inainte…
Comanda nr. 2491572
Ai cumva un status în platformă? Am văzut că se alocă un agent de vânzări.
În toamnă am așteptat și eu 12 zile pentru un hard disk, nu 1 lună ca dvs.
Nu are treabă achitatul înainte, la sesizarea spre ANPC nu aveți cum să nu vă recuperați banii.
Am cumparat o trotineta , la 6 zile a iesit din garantie si am ramas fara acumulatori , doua luni in service , 500 lei refacere acumulatori si la doua saptamani , fix aceeasi problema
Nu recomand
Refăcuți acumulatorii? Nu au fost înlocuiți?
Am comandat 2 expresoare la reducere(unul din ele avand acelasi pret ca la Altex, doar ca la Altex se terminase stocul) si o masina de tuns.
Toate comenzile au fost anulate, unele pe motiv de pret eronat, altele ca ar lipsi termenul de aprovizionare de la furnizori.
In realitate, acest lucru este o publicitate inselatoare, un click bait, facut sa creasca numarul de accesari al paginii si de a urca in rank.
A intrat pe fir chiar managerul general, stimatul domn Mihai Patrascu (are ca semnatura oficial „ms, Mihai” si este cam certat cu gramatica) care mi-a raspuns de sus asa:
„Multumim pentru mesaj. Doresc, ca manager general al companiei sa va transmit eu mesajul foarte transparent, corect si direct. Noi nu suntem de acord si nu agreem modul de abordare al dvoastra prin care vanati preturile eronate. Am verificat contul dvoastra si am constatat ca aveti si alte situatii similare in care s-a comandat un produs cu un pret eronat si s-a asteptat probabil produsul sau un beneficiu. Va reamintesc faptul ca ati bifat ca acceptati termenii si conditiile de pe site atunci cand ati facut o comanda iar acolo se mentioneaza clar ca aceste situatii, transparent, duc la anularea comenzii. Va propun 2 rezolvari:
1. Va rog sa ne mentionati ce va doriti de la noi pentru cazul de fata. Maximul ce il oferim este voucher de 100 ron (valabil pana la final de an).
2. In cazul in care nu doriti acest lucru, imi voi asuma, ca si companie, amenda foarte mare pentru cazul dvoastra pentru ca doresc sa fiu corect fata de dvoastra si sa stiti ca am fost clar si transparent cand am spus ca nu agreez astfel de practici. Ulterior voi dezactiva contul pentru ca nu sunteti tipul de client pe care noi, o companie de familie de 15 ani pe piata, o agreeaza. Mentionez ca nu fac acest lucru in fiecare zi si am luat decizia de a va raspunde puntual dvoastra. In plus as vrea sa va spun ca apreciez faptul ca aveti 14 comenzi la noi, de aici si surprinderea mea in aceea ce va priveste! Va rog sa raspundeti cu colegele mele in CC de la reclamatii.”
Eu am ales varianta 3 si anume sa imi livreze produsul comandat. Mi-a blocat contul si mi-a spus sa cumpar din alta parte.
Ba chiar m-a indemnat sa cumpar din alta parte:
„Dvoastra aveti o parere pe care o respect, eu am alta parere, construita in 15 ani de experienta.
Doar va aduc la cunostiinta ca sunteti singurul cumparator de pe evomag, in cei 15 ani de existenta, care are peste 3 comenzi pe produse la preturi derizorii (greseli evidente si umane, nedorite) si nu ne dorim sa perpetuam astfel de actiune
si atitudine, astfel ca, va dor respectuos, sa va indrumati cu achizitiile catre alt magazin online. As aprecia acest lucru.”
Dupa prima sesizare la ANPC, au trimis-o pe o angajata de la reclamatii sa ma contacteze ca vai domne’ s-a petrecut o greseala si am contul blocat din intamplare. L-a deblocat si a spus sa imi retrag plangerea, eu am refuzat (pentru ca este dreptul meu sa am acces la cont) si mi-au blocat iar contul. Se pare ca brusc d-l Patrascu nu si-a mai asumat atitudinea de mare boos patron SRL de companie romaneasca sa plateasca amenda si isi trimitea angajatii la inaintare.
Au mintit la ANPC ca mi-au deblocat contul iar in final abia dupa alte 2 sesizari am contul deblocat.
Spre deosebire de altii eu chiar recomand sa comandati de la ei daca au preturi mici si mai ales merita sa investiti timp pentru sesizarile la ANPC ce sigur vor urma.
Astfel de companii nu merita iertate si ar merita sa dispara, la eMag sau Altex sigur nu ati pati asa ceva. Moral ar fi sa sustinem afacerile mici si de familie, dar in acest caz nu se aplica deloc acest indemn.
Salut! Am comandat o trotineta de la evomag in valoare de 6500 lei, am reusit sa o returnez, mi-au facut factura storno, plata cu op in 14 zile maxim. Au trecut cele 14 zile si banii inca nu ii am in cont. Daca nu trimit pana luni banii voi face plangere la anpc.
Salut, ANPC o să îți zică să discuți întâi amiabil cu ei. Dacă nu rezolvă(deși m-aș mira), poți face reclamație online la ANPC fără probleme.
Le-am trimis email prin care i-am informat ca nu au trimis banii, dar fara raspuns. Este vorba de o trotineta in valoare de 6500 lei.
Am tot citit ca sunt foarte neseriosi, am luat si a doua trotineta tot de la ei, sper sa nu am probleme cu ea, ca nu vreau sa mi bat capul cu garantia.
Atunci pune de o reclamație, dar și acolo va dura 30 de zile până primești răspuns. De recuperat banii e imposibil să nu îi recuperezi, nu sunt chiar mici.
Casti defecte din fabrica si a doua zi nu se face retur .
sunt un client vechi si am apreciat Evomag pana astazi.
Am cumparat o pereche de casti redmi buds 3 vineri si am constatat acasa ca o casca nu merge. Nici un stres ,firma serioasa pana in prezent zic se rezolva a doua zi. Revin sambata surpriza returul se face in cursul saptamanii de la 12…
Ok revin luni cam suparat dar fara griji cand surpriza ai luat produsul defect pa nu se mai schimba .
Cum este posibil? doamna de la retur mi-a facut o foaie de garantie si mi-a spus ca ma anunta peste 2 saptamani ce se va intampla.
Nu mi se pare normal ,au fost defecte din fabrica, trebuiau schimbate pe loc si cum as fi putut sa testez castile acolo cand trebuiesc bagate la incarcat 3 ore .
Si uite asa au mai scapat de un client sau cine stie?
Dar nu știam că se pot repara în service astfel de căști. Logica mea ar fi să le înlocuiască.
Firmă de amatori, nu răspund ,nu respectă comanda se încadrează la valoare cu minus , mai exact fără valoare , ar trebui să facem comenzi la ei aiurea și să le refuzăm primirea să vadă și ei cum este…..