În rândurile următoare vreau să vorbim despre produsele returnate la eMAG. Să adunăm cât mai multe experiențe și să strângem cât mai multe păreri.
- Asigurați-vă că aveți ambalajul produselor
- Faceți cerere de retur
- Veți primi un mesaj de confirmare pe mail
- Dacă cererea se aprobă, un curier o să vă contacteze
- După analiza produsului veți fi contactați pentru înlocuire/înapoierea banilor
Am primit carcasa de gaming de care ziceam AICI. Curierul a adus-o, pe colet scria 4 KG, nu așa cum scrie în specificații, dar probabil ei au pus cu componentele gata montate.
Am stat mai bine de 3 zile ca sa aleg o carcasa buna pentru calculator. Am urmărit englezi pe Youtube care făceau unboxing, germani, dar și japonezi de la care nu înțelegeam o iota. Pana la urma m-am oprit la Thermaltake A41.
In calcul am luat cam toate carcasele de la eMAG intre 450 si 600 lei. Si așa mi se pare destul de mult, dar investesc acum și o țin… pana dispare calculatorul PC(oare va dispărea?).
Chiar am făcut si un articol în care să vă cer păreri, dar… o sa țin minte si o sa-l fac înainte sa dau comanda, nu după. In articol, un coleg mi-a recomand o carcasa care îmi plăcea, dar eram in dubii. Înainte sa vina comanda, mă răzgândisem 70% in privința ei.
Curierul a venit exact cand plecam eu la munca, n-am apucat s-o testez, a rămas pe ziua următoare.
Design-ul era acceptabil, dar nici nu mă dădea pe spate. Mi-a plăcut ventilatorul, mi-au plăcut filtrele de praf, luminițele, dar comparând ce aveam cu Thermaltake A41 parca nu, nu meritau banii dați. Știam ca am 30 de zile in care pot returna produsul așa ca m-am jucat puțin cu ea si apoi am returnat-o.
Care este politica de returnare produse la eMAG?
Din cate am citit pe site, trebuie sa completezi un formular de la ei, chiar au si un calculator in cazul in care dorești sa returnezi produsul prin curier rapid. Atenție curierul pe care îl alegeți pentru ca ei lucrează doar cu câteva firme.
Dar pentru ca era weekend si știam cum este treaba, iar showroom-ul din Ploiești era deschis, am ales sa mă duc la ei cu produsul. Pur si simplu l-am pus pe masa si m-a întrebat amical: „de ce il aduc înapoi”. Tot amical i-am pus ca vreau sa iau altceva mai bun si cam atât.
M-au pus sa semnez câteva hârtii ca sa anuleze factura, un storno, iar apoi am comandat ce am dorit. Pentru ca nu aveau in showroom produsul si ca, pe site apărea: „in stoc furnizor”, m-au trimis acasă si mă vor suna ei pentru produs.
Știți că există o lege care vă avantajează și nu vă obligă să păstrați ambalajul. Eu unul prefer să le păstrez un pic(ambalajul și restul), 30 de zile ca să pot returna produsul dacă mă răzgândesc.
Cu alte cuvinte, aveți grijă de ambalaj dacă doriți să returnați produsul.
Dacă te duci direct la showroom și ceri banii, ar trebui sa primești banii înapoi direct, asta dacă nu dorești sa cumperi altceva. Totul decurge simplu si profesionist. Se pare că, în curând, vor să simplifice procedura pentru returnare, să poți primi banii în câteva zile.
Daca alegi sa predai la curier durează pana la 30 de zile returul banilor. Experiența mea cu un alt produs, tot la showroom a fost de 2 zile după ce am dat retur pentru o tableta.
Produse returnate în showroom
Dacă vorbim despre electrocasnice mari, acestea nu pot fi returnate în showroom. Va trebui să chemați curierul. E și logic, ar fi cam greu să duceți un frigider în showroom.
Produse returnate la parteneri
Atenție! eMAG are și un MarketPlace(mai multe magazine mici, sub aceeași copertină). Produsele pe care le-ați achiziționat de acolo nu pot fi returnate decât făcând cerere online și așteptând curierul.
Eu evit să cumpăr de la acele magazine tocmai pentru că politica diferă de la fiecare magazin în parte.
- Citește și Păreri și experiențe despre livrarea la EasyBox
- Citește și Cât timp rămân coletele în Easybox?
Produse returnate la Easybox
De Black Friday au fost peste 50% comenzi făcute la Easybox. Emag a făcut treabă foarte bună cu aceste cutiuțe, chiar dacă și Evomag și alții livrează și ei acolo.
Se pot returna foarte simplu și produsele la Easybox, procedura este simplă și o găsiți în meniul Contul Meu, submeniul Retur și Service. Va trebui să alegeți o cutiuță apropiată de voi și apoi trebuie să selectați modalitatea de plată. Nu trebuie să scrieți nimic pe colet, o să aibă curierul AWB-ul și îl lipește pe pachet. Simplu!
Dacă aveți cont Genius banii ar trebui să se întoarcă instant la voi, mai ales pe zona de fashion.
Cred că eMAG se descurcă cel mai repede cu returul de bani. Ei și-au luat o marjă de 14 zile de la primirea și verificarea coletului, dar în practică am observat că banii ajung mult mai repede. La retururile de la cutiuțe undeva la câteva ore, dacă aveți Genius.
Da, poți să faci acest lucru. Totul este să verifici că produsul nu este voluminos și nu este mai greu de 20 de kg.
Simina Mihaela a zis
Hello. Eu mi-am luat un telefon de la ei dar am primit cadou si o folie de sticla si ma gandesc sa returnez telefonul dar am vazut la ei pe site ca trebuie sa returnezi si cadoul doar ca a mea folie de sticla am pus-o pe telefon. Imi pot refuza returul?
Marius Cucu a zis
Sincer nu m-am întâlnit cu situația asta până acum. Cel mai bine ar fi să îi suni și să îi întrebi concret.
Madalina a zis
Buna.Am comandat la emag un smart tv hd samsung,care a venit cu o usoara pata neagra in parta de jos a ecranului.Initial,am crezut ca imaginea nu e calibrata sau semnalul operat.de cablu e slab;Dupa cateva zile,noaptea,in timp ce urmaream un film,pata neagra s-a extins si a aparut si o dunga neagra,verticala pe mijlocul ecranului.Am anuntat imediat(orele 00.30)la call-center,unde am vb cu un consultant super-amabil iar in urmatoatea zi cei de la Fan au ridicat tv-ul.Am sunat astazi(dupa 4 zile)la emag,dar inca nu a fost luata o hotarare impreuna service-ul aferent.Am precizat ca tv-ul a avut de cand l-am deschis problema respectiva,care s-a agravat dupa 4 zile,nu din vina mea,in conditiile in care acest tv este in dormitor si am vizionat 2-3 ore pe seara,fara a-l misca macar din pozitia initiala(nici nu i-am curatat folia de pe rama).Ce sfat imi dati?Voi primi voucher cu contravaloarea pentru a achizitiona un alt tv?
Marius Cucu a zis
Ma gândesc că îl vor schimba pe acesta, dacă se dovedește ca n-a fost lovit.
Madalina a zis
Multumesc pt incurajare;mai ales ca vreau sa dau diferenta pt a achizitiona un LG pe care il recomanzi in alt articol.Sa ai o zi frumoasa!
Madalina a zis
Sincer,m-au cam panicat pataniile povestite pe diferite forumuri ale unor clienti Emag si Depanero(sau Quik mobile),dar sper ca acelea sa fi fost exceptii nefericite…
Cata a zis
Sal. A patra oara cand trimit telefonul in service, erroare wifi, nu sunt capabili sa-l repare!! Am vreo sansa sa se inlocuiasca produsul sau sa mi se returneze banii?
Marius Cucu a zis
Cere lucrul ăsta. Ar trebui să se întâmple. Înainte era o lege cu reparatul produsului în maxim 3 intrări la garanție. Nu știu dacă mai există.
Totuși, fii ferm pe poziții.
Barbu Stefan a zis
Am returnat un produs acum 2 saptamani, iar la comanda am folosit un cardcadou. M.am dus la showroom in Brasov si mi s.a spus sa sun la Bucuresti pentru reactivarea cardului. De atunci am sunat in fiecare zi si nici in momentul de fata nu a fost activat…Asta este bataie de joc
Ada Csaba a zis
EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.
La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.
O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.
Atasate capturi de ecran cu pagina Emag, DPD, email ( date personale cenzurate) .
EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.
La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.
O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.
Marius Cucu a zis
Salut Ada.
Îți dau un singur pont: Black Friday.
Emag lucrează acum cu 6 servicii de curierat. Pur și simplu nu face nimeni față pentru că Urgent Curier(Cargus) au mari probleme. Le-au plecat foarte mulți angajați în prag de Black Friday și este nebunie totală peste tot. Lucrul ăsta s-a răsturnat și peste celelalte probleme cotidiene, ca să zic așa.
Ideea este că eu mă feresc să cumpăr în perioada Black Friday pentru că n-am de ce să aștept 2 săptămâni pentru o comandă. În felul ăsta aleg să achiziționez din China…
ramona florea a zis
Din curiozitate, daca vreau sa returnez un produs luat de la emag, online, prin curier, trebuie sa le dau doar factura si garantia sau si chitanta care trebuia primita de la curiei, dar care nu mi-a fost data?
Marius Cucu a zis
Nu dai decât produsul. Vor face ei factură de storno.
ancuta a zis
Buna! In urma cu aproximativ 4 luni am cumparat de pe emag un telefon ALLVEV P6 ENERGY LITE, de cateva zile a inceput sa se blocheze, nu mai primesc mesaje, se stinge singur, se restarteaza, la un momentdat imi stersese si nr de telefon din agenta. Credeti ca daca il dau la reparat, mentionez ca am certificat de garantie, se poate repara?
Adriana Keres a zis
„Eu evit să cumpăr de la acele magazine tocmai pentru că politica diferă de la fiecare magazin în parte”. Vorbiti in necunostinta de cauza…singura politica care difera e termenul de returnare – obligatoriu 14 zile drept de retur. Marii retaileri prefera 30 zile..Am cumparat jucarii, haine si chiar centrala termica de la partenerii emag. Conditiile de livrare, tranport si retur sunt conditionate si controlate de Emag.
No offense..insa cam limitat in gandire pentru un blogger..
Marius Cucu a zis
Ia fă un research pe Google și vezi cate probleme sunt in market place și ce comisioane sunt acolo.
Cip a zis
30 zile de la data ridicării, livrării de catre curier? Nu am acces la formular de returnare. Produsul a fost comandat pe 28 febra rie , conform istoricului livrării a fost livrat pe 07.martie azi suntem pe 04 aprilie și nu mă lasă să îl returnez.
Maria Radulescu a zis
Buna ziua,
Am cumparat online de la emag o plita electrica, care are garantie de doi ani. Dupa aproximativ un an de la achizitie, s-a defectat un ochi, in sensul ca nu se mai putea aprinde. Am luat legatura cu cei care asigura garantia, a venit un specialist care a rezolvat problema. A tinut reparatia fix patru luni si acum am avut din nou aceeasi problema. Iar a venit specialistul si a rezolvat problema… Peste alte cinci luni insa se termina garantia si atunci va trebui sa platesc fiecare deplasare si remediere.
Intrebarea mea este daca exista vreo posibilitate de a-i determina sa-mi inlocuiasca produsul care pare sa aiba o defectiune de fabricatie care se manifesta periodic.
Va multumesc anticipat pentru raspuns. O zi buna!
Marius Cucu a zis
Din păcate, nu este nicio formă legală pentru așa ceva. Era, în trecut, o recomandare să se schimbe produsul după ce a fost de 3 ori in garanție. Nu știu ce s-a mai întâmplat cu aceasta…
Maria Radulescu a zis
Multumesc foarte mult pentru promtitudinea feed-backului! Aveti idee unde asa putea afla ce s-a mai intamplat cu recomandarea despre care pomeniti? Ma gandesc ca poate ar interesa si pe altii o astfel de informatie. O seara buna!
tim a zis
MORGA DE PRODUSE D E P A N E R O (service emag)(apelati cu incredere)
Am trimis un samsung j1 functional (mai putin butonul de pornire care nu mai mergea si fiind in garantie am zis sa il remediez,l-am folosit vreo luna asa.. ) raspunsul primit ..s-a activat senzorul de umiditate si reparatia costa 700 ron ,Eu spun ok trimiteti-l inapoi deoarece il voi folosi asa ,dupa cum l-am folosit si pana acuma ,cand il primesc telefonul … surpriza e de partea mea, telefonul e mort nici macar nu mai porneste l-au stricat cu totul …
MORALA
Pentru cei care aveti un produs cu un mic defect, folositi-l in continuare asa daca e posibiL…DACA INSA NU MAI AVETI NEVOIE DE EL TRMITETI-L LA DEPANERO ,NOVICII AU NEVOIE DE PRODUSE CA SA FACA AUTOPSII…OPERATIA REUSITA…PACIENTUL MORT (fericitii cu produsele reparate bravo lor,)
Bafta !
Deea a zis
Buna! Am si eu o problema cu un telefon resigilat de la emag: a venit blocat antifurt. Deci,nu m-am putut folosi de el,i-am dat retur,a venit curieru dupa el,dar intrebarea mea este: cu ce pot schimba produsul? Neaparat tot cu un telefon, sau pot lua orice altceva in valoarea aceea.(mentionez k am ales modalitatea cu voucher.u pe cererea de retur).
Marius Cucu a zis
Orice produs de la ei.
Deea a zis
Multumesc!
NISTOROIU VALENTIN a zis
Buna seara. In iarnă mai exact pe 18 decembrie am achiziționat un samsung S7 edge gold . Astazi fara sa il scap sau sa îl ating pe ecran in partea dreapta pe toată înălțimea display-ului mi-a apărut o dungă roșie. As vrea sa stiu cum se poate trimite la garantie sau care e procedura tinand cont ca telefonul ă fost utilizat in conditii normale fără al acrosa de alte corpuri din jurul lui. Dar totusi mi-a apărut acel defect. Specifici ca a fost luat nou nu resigilat. Multumesc anticipat
Amzolin Leonardo a zis
Am achizitionat garantia plus de la emag la care primeam prioritate in service (5 zile) sau daca produsul nu poate fi reparat sau trebuia sa astept mai mult de 5 zile primesc unul nou.Dar e a 7-a zi lucratoare si m-au informat ca nu se poate repara bateria pentru ca este „consumata” si mi-l vor aduce inapoi defect peste inca doua zile lucratoare.Bataie de joc la eMAG.
Marius Cucu a zis
Și nu vă oferă o baterie nouă?
Amzolin Leonardo a zis
Mi-au cerut 600 sau 700RON
Marius Cucu a zis
Din câte știu eu, e posibil să mă înșel, doar Samsung îți înlocuiește bateria telefonului gratuit. Bateria este consumabilă, de exemplu pe laptopuri știu că se oferă 6 luni garanție. V-ați uitat la certificatul de garanție?
Zice ceva de baterie/ acumulatori?
Amzolin Leonardo a zis
Nu spune nimic,dar am sunat astazi la eMAG la Bucuresti si mi-au spus ca garantia nu acopera si bateria…Ce nu inteleg eu este de ce nu se aplica beneficiul cu inlocuirea produsului daca sta mai mult de 5 zile in service sau nu poate fi reparat.Am facut si reclamatie si e ultima oara cand mai cumpar de la emag.O prostie de magazin cu o politica de rahat.
Marius Cucu a zis
Păi asta e problemă de service. Și dacă e doar bateria… produsul e funcțional. Ce să înlocuiască la el?! 🙂
Dacă mai sunt și altele… da, e chiar o problemă.
Amzolin Leonardo a zis
Eu l-am dus initial pentru difuzor,butonul de silent,incarcator si casti.Dar nu stiu de unde pana unde bateria…
Marius Cucu a zis
Mda, foarte ciudat. Iar pe restul le-au reparat?
Alex a zis
Salut. Am facut si eu un retur la emag un tv. Tie cam in cat timp ti-au intrat banii returnati pe card? Vreau sa prind alt tv care este la oferta acum si nu as vrea sa-l pierd..stiu ca este regula cu maxim 14 zile dar la call center mi-au zis ca de obicei in 72 de ore dupa ce au intrat in contul emag banii ei ii cam returneaza inapoi. Vroiam sa stiu daca ma reorientez la alte produse sau insist la acesta..
Marius Cucu a zis
A fost returnat în showroom sau l-au ridicat de acasă?
Alex a zis
L-am returnat in showroom si l-am platit online cu cardul de credit.
Marius Cucu a zis
Atunci durează puțin.
Alex a zis
Merci. Cumparasem un tv de 138 cm…si cand l-am scos din cutie nu avea loc in mobila :)))=))) mi-am dat seama ca si de 123 este mare..ideea este ca vroiam curbat..cel pe care vreau sa il achizitionez este de 108 cm cu ecran plat…sper ca este ok deoarece vreau sa achizitionez si o consola dupa..inca sunt nehotarat daca ps4 sau xbox one. Am mai avut xbox one cu kinect si mi-a placut.
Mimi a zis
Cel mai mincinos magazin posibil. Au politici ascunse pentru ca ei le consideră perfect normale si ca de accea nu sunt scrise. Eu mi am comandat o pereche de adidasi la pretul de 225 de lei , in momentul in care i am comandat ei erau la oferta acestia fiind 425 de lei . Comanda am plasat o pentru ca pe site la politica de returnare scrie foarte clar ca ii poti returna in termen de 30 de zile si ca poti alege schimbarea mărimi s au culori , acolo nu se specifica ca daca acestia ies din oferta cand doresti sa ii schimbi cu o mărime mai mare ca va trebui să plătești si diferenta. În cazul meu returul(schimbarea mărimi) a fost in accessi zi in care am si primit adidași si cei de la emag m au pus sa plătesc diferenta pana la pretul actual de pe site. În schimb cand am intrebat daca eu as fi plătit pentru ei pretul de 425 de lei și cand as fi vrut sa le dau retur( sa ii schimb cu o altă mărime) acestia erau in oferta 225 de lei , daca emag mi ar fi dat mie diferenta de bani am primit ca si raspuns ca normal ca nu mi ar fi dat, în schimb daca eu i am comandat la 225 de lei e ceva normal sa le dau diferenta pana la 425 de lei . Un magazin care lasa de dorit si care are politici ascunse
Marius Cucu a zis
Doh. Merci de informare. Uite chiar p-asta n-am știut-o. Era de la eMAG sau de la magazin din marketplace?
Ciochia Ion Alin a zis
Buna ziua, eu am aproximativ aceeasi problema.. retur la un produs cumparat de la Emag cu oferta crazy days si din pacate este vorba de un frigider AEG, pe care l-am achizitionat in aprilie 2023 la suma de 2.000 lei, pretul lui fiind de 4.400 lei. In august a inceput sa faca gheta, am sunat la service Electrolux, a venit un mester si mi-a zis ca nu stie ce sa ii faca si ca o sa faca demersurile pentru retur. Saptamana asta am primit negatia de la service Eletrolux, am fost la Emag si mi-au facut formele pentru retur si le-am zis ca vreau produsul, nu banii, inca baiatul care a facut formele mi-a zis ca produsul nu mai este la ei pe stoc. Acum astept sa ma sune de la Emag sa vad ce imi propun. Din cate citesc aici, din experintele altora, este posibil sa primesc doar cei 2.000 lei inapoi, desi nu scrie niciunde pe siteul lor despre returul produselor achizitionate la oferta.
Marius Cucu a zis
Legea spune că primiți produsul sau contravaloarea acestuia. Ciudat ca prețul să fie mai mult decât dublu în jumătate de an…
Ciochia Ion Alin a zis
4.400 lei este pretul lui real, eu l-am achizionat de zilele crazy days emag, un fel de black friday si la oferta a fost 2.000 lei. Si nu cred ca imi vor da produsul sau alt produs AEG, ci cred ca o sa imi 2.000 lei, caci atat am platit.. dar nu este vina mea ca produsul nu a rezistat si eu l-am prins la oferta.
Marius Cucu a zis
Tot zic că e o neconcordanță. Nu are cum să fie un produs la discount atât de mare. Nimeni, de fapt, nu poate vinde în minus față de cât l-au cumpărat. Pe frigidere adaosul nu este de nici 10%, așadar… mă gândesc că a fost doar o „reducere”.
Ciochia Ion Alin a zis
Acum m-am uitat, caci am pastrat o poza de cand l-am comandat..l-am luat cu 1.999,99 lei, pretul lui real afisat de ei atunci era de 2.499 lei, iar la 10 min dupa ce l-am luat, i-au schimbat pretul la 3.999 lei
Marius Cucu a zis
Deja e altă discuție. 🙂
Ciochia Ion Alin a zis
Asa este, dar cum credeti ca vor rezolva.. daca nu au produsul pe stoc ? Imi vor da banii 2000 sau 2500 ? Am mai auzit ca este posibil sa iti propuna un alt produs, cu aceleasi specificatii, dar alta marca sau sa platesti tu diferenta si sa iti iei altceva
Marius Cucu a zis
Vor da cât e prețul pe factură sub formă de bani sau voucher mai mult ca sigur.
Ciochia Ion Alin a zis
Mda.. daca o sa imi propuna bani sau vocher am sa aleg banii si o sa caut alt frigider si raman tot la Samsung sau LG, v-am intrebat si pe dumneavoastra si mi-ati recomandat Samsung. Dar din cate am inteles Samsung are circuite si prin peretetii laterali , iar eu am spatiu mic intre peretii laterali ai frigiderului si peretel apartamentului.. imi este team sa nu dauneze frigiderului.
Ciochia Alin a zis
Buna ziua
M-au sunat cei de la E-mag si mi-au propus sa imi trimita un alt produs si sa platesc diferenta, evident suma pe care mi-ar returnao ar fi de 2.000 lei, trebuie sa le trimit mail cu produsul, ce imi recomandati avand in vedere ca am spatiu mic de amplasare a frigiderului.. in spate am mult loc, dar in laterale am: 2 cm stanga, 2,5 cm dreapta si m-am uitat la următoarele din oferta lor:
Combina frigorifica Samsung RB33B610EBN/EF, 344 l, Clasa E, Total No Frost, All-Around Cooling, Compresor Digital Inverter, SpaceMax, H 185.3 cm, Negru
Combina frigorifica LG GBP32DSKZN, 384 l, Full NoFrost, Compresor Smart Inverter, Display, DoorCooling, SmartDiagnosis, NatureFresh, Clasa E, H 203 cm, Gri
Multumesc
Alex a zis
Am patit-o cu Altex acum…cei de la eMag mi-au bagat banii pe tv la fix 14 zile, apoi am comandat un alt tv de la Altex..care aparea „in stoc”, la 2 zile dupa comanda sunt anuntat ca produsul nu mai face parte din oferta lor si mi-au oferit 2 alternative total aiurea..care nu aveau nici o treaba cu ce imi doream eu..exact in prag de Black Friday, azi 16.11.2017 raman si fara tv si fara bani, super tare Altex 🙂
Doresc si eu o recomandare pentru un tv de 43″ (108-109 cm) pentru consola xbox one x, de preferat sa aiba cel putin 100 Hz…comandasem un Sony 43XD8305B, dar cu neseriozitatea celor de la Altex..imi iau adio. Il aveau la 3000 de RON, in alta parte nu l-am mai gasit pe stoc.
Nicoleta a zis
Am comandat o masina de spalat,din pacate are probleme,nu reusesc sa vrb.La nr.de pe site si nici sa completez formularul online de retur.Nu stiu daca merg in showroom-ul din Ploiesti o sa rezolv fiind electrocasnic mare.
Marius Cucu a zis
Comanda a fost făcută online? Din câte știu, la electrocasnicele mari, returul se face doar online. Nu înțeleg dacă ați reușit să completați formularul de retur de aici.
Comanda a fost făcută la eMAG sau la magazinele din marketplace?
Nicoleta a zis
Comanda a fost făcută online iar formularul nu mi se permite sa il completez.De Emag vorbim.
Cristina a zis
Buna! Mai pot returna produsul în showroom (un telefon) dacă nu mai am cutia de livrare in care a venit?Menționez ca as vrea să-l schimb cu un alt telefon pt care trebuie să mai plătesc o diferență de bani. Mulțumesc!
Marius Cucu a zis
Din păcate, nu. Trebuie să ai ambalajul pentru retur. Bine, cel mai bine ar fi să discuți cu ei, e posibil să ți-l accepte dacă dai o diferență de bani.
Cristina a zis
Of..ok, mulțumesc frumos de răspuns!
Alex a zis
Am facut un retur pt un tv si un telefon de pe aceeasi comanda. Au ajuns produsele la ei de 2 saptamani , s-a stornat doar tv-ul pt ca operatoarea a uitat sa bifeze telefonul pe fisa de retur. Tot astept stornarea telefonului de 2 saptamani ,ma gandesc sa fac reclamatie la protectia consumatorului.
Marius Cucu a zis
Cum adică? Tu ai dat produsele la retur fără a avea un document justificativ?!
badin nicusor a zis
Ca si Alex am dat curierului produsul inapoi, fara a-mi da nimic la mana, desi i-am solicitat. Ultima justificare este pe contul meu.
Cea mai mare problema este ca se chinuie si ma mint de 3 luni sa-mi aduca un raft gri Heidrun. Initial le-au avut culoarea gri pe site. De trei luni imi trimit negre, desi am luat legatura cu call-centerul lor si le-am scris si in adresa mea ca vreau gri. Am fost contactat, pe rand, de call-center, Sergiu Sitaru si Alexandra Pintea, dar s-au dovedit impotenti in functia/activitatea lor. Cu ultima chiar am facut intelegerea sa renunt la reclamatia de la ANPC ca va rezolva ea problema. Credeam ca sunt oameni de cuvant. Voi face din nou reclamatie, pentru ca acum nu-mi mai raspund la e-mailuri si produsul este returnat. Acum ma cunosc toti curierii, imi telefoneaza si-mi spun ca raftul este tot negru, apoi il trimit inapoi. Ar fi o istorie intreaga sa va prezint experienta cu ei.
SUNT DE TOT RASUL!
Marius Cucu a zis
Din câte știu, eMAG nu livrează produse home/ deco. Cred că ați luat de la un partener din marketplace, nu? Ar fi ok să ne transmiteți și numele acestuia ca să ne ferim de ei. 🙂
badin nicusor a zis
Nu cred ca sunt in eroare si, ca sa-mi sustin afirmatia, cautati oe site-ul lor si veti gasi: ,,Vandut de e-MAG,, (heidrun). In plus, fac de ceva timp cumparaturi la ei si stiu/sesizez ofertele partenerilor. Oricum, sunt vraiste de la un timp!
Marius Cucu a zis
Da, așa este, aveți dreptate. Pare comercializat de eMAG. Știu că au multeee probleme în ultima vreme. Ori managementul, ori nu mai fac față la tot avansul pe care l-a luat online-ul în ultimii ani.
Balint Csaba a zis
Am trimis laptop cu retur main mult de 40 de zile si nici un raspuns
Marius Cucu a zis
Ai încercat să îi contactezi? Ai urmărit AWB să vezi pe unde e localizat coletul? Dacă a fost primit de aceștia?