În rândurile următoare vreau să vorbim despre produsele returnate la eMAG. Să adunăm cât mai multe experiențe și să strângem cât mai multe păreri.
- Asigurați-vă că aveți ambalajul produselor
- Faceți cerere de retur
- Veți primi un mesaj de confirmare pe mail
- Dacă cererea se aprobă, un curier o să vă contacteze
- După analiza produsului veți fi contactați pentru înlocuire/înapoierea banilor
Am primit carcasa de gaming de care ziceam AICI. Curierul a adus-o, pe colet scria 4 KG, nu așa cum scrie în specificații, dar probabil ei au pus cu componentele gata montate.
Am stat mai bine de 3 zile ca sa aleg o carcasa buna pentru calculator. Am urmărit englezi pe Youtube care făceau unboxing, germani, dar și japonezi de la care nu înțelegeam o iota. Pana la urma m-am oprit la Thermaltake A41.
In calcul am luat cam toate carcasele de la eMAG intre 450 si 600 lei. Si așa mi se pare destul de mult, dar investesc acum și o țin… pana dispare calculatorul PC(oare va dispărea?).
Chiar am făcut si un articol în care să vă cer păreri, dar… o sa țin minte si o sa-l fac înainte sa dau comanda, nu după. In articol, un coleg mi-a recomand o carcasa care îmi plăcea, dar eram in dubii. Înainte sa vina comanda, mă răzgândisem 70% in privința ei.
Curierul a venit exact cand plecam eu la munca, n-am apucat s-o testez, a rămas pe ziua următoare.
Design-ul era acceptabil, dar nici nu mă dădea pe spate. Mi-a plăcut ventilatorul, mi-au plăcut filtrele de praf, luminițele, dar comparând ce aveam cu Thermaltake A41 parca nu, nu meritau banii dați. Știam ca am 30 de zile in care pot returna produsul așa ca m-am jucat puțin cu ea si apoi am returnat-o.
Care este politica de returnare produse la eMAG?
Din cate am citit pe site, trebuie sa completezi un formular de la ei, chiar au si un calculator in cazul in care dorești sa returnezi produsul prin curier rapid. Atenție curierul pe care îl alegeți pentru ca ei lucrează doar cu câteva firme.
Dar pentru ca era weekend si știam cum este treaba, iar showroom-ul din Ploiești era deschis, am ales sa mă duc la ei cu produsul. Pur si simplu l-am pus pe masa si m-a întrebat amical: „de ce il aduc înapoi”. Tot amical i-am pus ca vreau sa iau altceva mai bun si cam atât.
M-au pus sa semnez câteva hârtii ca sa anuleze factura, un storno, iar apoi am comandat ce am dorit. Pentru ca nu aveau in showroom produsul si ca, pe site apărea: „in stoc furnizor”, m-au trimis acasă si mă vor suna ei pentru produs.
Știți că există o lege care vă avantajează și nu vă obligă să păstrați ambalajul. Eu unul prefer să le păstrez un pic(ambalajul și restul), 30 de zile ca să pot returna produsul dacă mă răzgândesc.
Cu alte cuvinte, aveți grijă de ambalaj dacă doriți să returnați produsul.
Dacă te duci direct la showroom și ceri banii, ar trebui sa primești banii înapoi direct, asta dacă nu dorești sa cumperi altceva. Totul decurge simplu si profesionist. Se pare că, în curând, vor să simplifice procedura pentru returnare, să poți primi banii în câteva zile.
Daca alegi sa predai la curier durează pana la 30 de zile returul banilor. Experiența mea cu un alt produs, tot la showroom a fost de 2 zile după ce am dat retur pentru o tableta.
Produse returnate în showroom
Dacă vorbim despre electrocasnice mari, acestea nu pot fi returnate în showroom. Va trebui să chemați curierul. E și logic, ar fi cam greu să duceți un frigider în showroom.
Produse returnate la parteneri
Atenție! eMAG are și un MarketPlace(mai multe magazine mici, sub aceeași copertină). Produsele pe care le-ați achiziționat de acolo nu pot fi returnate decât făcând cerere online și așteptând curierul.
Eu evit să cumpăr de la acele magazine tocmai pentru că politica diferă de la fiecare magazin în parte.
- Citește și Păreri și experiențe despre livrarea la EasyBox
- Citește și Cât timp rămân coletele în Easybox?
Produse returnate la Easybox
De Black Friday au fost peste 50% comenzi făcute la Easybox. Emag a făcut treabă foarte bună cu aceste cutiuțe, chiar dacă și Evomag și alții livrează și ei acolo.
Se pot returna foarte simplu și produsele la Easybox, procedura este simplă și o găsiți în meniul Contul Meu, submeniul Retur și Service. Va trebui să alegeți o cutiuță apropiată de voi și apoi trebuie să selectați modalitatea de plată. Nu trebuie să scrieți nimic pe colet, o să aibă curierul AWB-ul și îl lipește pe pachet. Simplu!
Dacă aveți cont Genius banii ar trebui să se întoarcă instant la voi, mai ales pe zona de fashion.
Cred că eMAG se descurcă cel mai repede cu returul de bani. Ei și-au luat o marjă de 14 zile de la primirea și verificarea coletului, dar în practică am observat că banii ajung mult mai repede. La retururile de la cutiuțe undeva la câteva ore, dacă aveți Genius.
Da, poți să faci acest lucru. Totul este să verifici că produsul nu este voluminos și nu este mai greu de 20 de kg.
Alex Stan a zis
Eu am facut ceva asemanator la domo. Numai ca ei m-au intrebat daca vreaua alt produs sau banii inapoi. Scurt. A trebuit sa dau doar o semnatura pentru a-mi alege un inlocuitor si dupa am plecat acasa… A fost foarte rapida treaba…
ice4you a zis
Nu stiu cat o fi de eficienta tabla aia a lor subtire la racire da mie mereu mi s’a parut tare fragila.
Sper sa rezolvi cu bine cat mai repede treaba si sa iti iei ceia ce iti doresti! 😉
P.S. Lamureste’ma si pe mine cum e treaba cu prostiile alea de vauchere … am ceva bani adunati la ei si as vrea sa imi iau ceva intr’un final. Dupa ce faci cererea de vaucher cat timp ai la dispozitie sa il folosesti? 😀
Marius Cucu a zis
Pana acum o luna trebuia sa strangi 350 RON ca sa poti retrage banuti din profitshare, acum limita s-a redus la 100 RON, dar nu-ti mai da voucher, ci direct banutii, dar platesti impozit la ei, la voucher iti dadeau ei bonus 5%, practic era mult mai avantajos sa iei de la ei.
Dupa ce eliberezi voucherul, iti dau ei mail cu un cod de voucher cu care poti comanda de valoarea lui sau mai mare iar diferenta o platesti tu.
Dar lucrurile astea nu vor mai merge pentru ca se va trece pe un sistem nou, in care voucherele nu vor mai fi valabile 🙂
Stefan a zis
Îmi place la nebunie treaba asta cu returnatul produselor și fără prea multe întrebări. Așa măcar mai apar produse noi în categoria de resigilate. 🙂
Marius Cucu a zis
Nu stiu, dar ceea ce am dat eu inapoi la eMAG poate fi vandut ca nou. Nici macar foliile de protectie nu le-am rupt, daca pui sigiliul de pe carcasa il poti vinde ca nou foarte usor ca nou.
Albu Elena Loredana a zis
Eu am facut retur si ce e de facut sa fac alta comanda ..ca nu am primit bani inapoi
Claudia a zis
Te rog explicami si mie diresc sa stiu cum se procedeaza…mersi
Catalin a zis
Salut,
Apelez la vastele tale cunsotinte, asa ca ma astept la un raspuns pentru urmatoarea problema.
Am comandat un laptop de la emag(nu sunt din bucuresti), insa mi-a stricat mufa care ofera posibilitatea folosirea castilor, sunetul merge, pot folosi boxele fara problema si folosind un stick 3d(sau cum s-o numi) pot pune si castile, insa eu am doar 3 porturi usb asa ca sunt interesant sa-mi repart laptop-ul.
Ai idee daca reparatia laptopului meu este contra cost si cat timp poate dura pana sa imi primesc calcualtorul inapoi?
Marius Cucu a zis
Ce inseamna mi s-a stricat? Garantie mai ai? Esti in perioada celor 30 de zile in care poti returna gratuit produsul inapoi?
ice4you a zis
Daca se constata ca defectiunea s’a datorat utilizarii necorespunzatoare este respins de la garantie. In rest trebuie sa ai multi nervi. Eu am la ei o placa video de vreo 2 saptamani si ceva … este trecuta la inlocuire dar nu s’au hotarat cand! 😀
Sorin V. a zis
O singura data am returnat un router la Emag si au fost foarte prompti. In 5 minute s-a rezolvat totul 🙂
Florin. a zis
eu a trebuit sa astept 2 saptamani sa vina un alt telefon.
Marius Cucu a zis
E normal daca returnezi prin curier…d-aia si eu am preferat sa ma duc la showroom cu produsul…
Daniela a zis
Sunt baieti de baieti astia de la eMag. 🙂
Florin Andrei a zis
@Marius Cucu dacă încă nu ai scos voucher-ul, nu te grăbi. Trecerea la profitshare 2.0 va fi anunțată cu 2-3 zile înainte. Încă mai poți profita cât de mult de opțiunea cu vouchere, deci.
And btw, vând un voucher de 340 de lei, cu reducere de 60 de lei. Pe site scrie 318 dar o să actualizez la 350, deocamdată e irelevantă schimbarea.
Marius Cucu a zis
Deja l-am scos. Dar oricum facem altul inapoi 🙂
cotos a zis
30 de zile mi se pare un termen destul de mare. Eu unul consider ca cele 10 zile legale sunt suficienta ca sa iti dai seama daca ti-e ok sau nu produsul comandat.
Marius Cucu a zis
Eu zic ca nu e nici mult, nici putin. Gandeste-te ca sunt oameni care nu dau cu zilele pe acasa, in plus sunt produse pe care nu prea poti sa le testezi in 10 zile. De exemplu o masina de spalat, nu poti sa speli zi de zi, doar de dragul testarii.
In plus, am fost la IKEA si mi-am luat un scaun. Tanti de la casierie mi-a spus ca daca pastez bonul si nu sunt multumit de produs, pot sa-l schimb in maxim 3 luni…
Stefan a zis
Să nu uităm că IKEA vine din Suedia iar asta spune tot. 🙂
Gabriel Ursan a zis
Când ești atât de mare precum eMAG e și normal să te adresezi amical la returul de produse.
Am un prieten care a cumpărat un laptop de la ei și l-a returnat tot la fel, fără probleme.
Bogdan a zis
Pei ai facut bine ca ai fost acolo. Daca era sa vrei banii inapoi trebuia sa astepti.
Cristina B. a zis
Am schimbat un set de memorii defecte la emag. A mers destul de repede. In aproximativ 1 saptamana le-am primit inapoi (prin curier) pe cele noi
D-Petre a zis
Doar 4 kg carcasa ? Daca imi amintesc bine Antecul meu cantarea aproape 18 kg.
Marius Cucu a zis
asa scria pe foita de drum a curierului 🙂
kesmet a zis
Eu nu am avut pana acum proleme cu produsele comandate de la emag, sunt foarte multumit de acest magazin online.
Catalin a zis
salut , am comandat un laptop si vreau sa il returnez , nu sunt multumit de el, am completat aici pana la partea cu Opțiuni de retur* acolo vreau sa aleg Doresc sa il schimb cu un alt produs , asta ce inseamna? adica cum se va intampla chestia asta?
Marius Cucu a zis
Nu știu sa îți zic pentru online. Eu am dus produsul la ei la sediu.
Alexandru a zis
Din păcate emag nu mai returnează banii pe produsele defecte.
Marius Cucu a zis
Ti-am publicat comentariul editat tocmai pentru ca ai un email fals. Poate fi incurcatura ceea ce ti s-a intamplat.
E drept ca nu am achizitionat niciodata de la tertii de pe eMAG, ci direct de la ei. De Depanero chiar n-am auzit decat recent dintr-o campanie de promovare.
Eu sunt la al 3 lea produs achizitionat si returnat pentru ca nu mi-a placut produsul. Dar nu am lucrat prin curierat ca… sunt ametiti! Zic una, fac alta.
Mereu m-am dus cu produsul la ei la reprezentanta si n-au fost probleme.
Alexandru a zis
Salutare Marius Cucu,
Adresa de email nu e falsă 🙂 probabil poți verifica că m-am abonat la comentarii pentru acest post, am primit și emailul cu răspunsul tău.
Servskill este fosta firmă care „se ocupa” de service pentru emag. Ulterior firma care se ocupă de service a ajuns depanero (nu știu dacă și-au schimbat numele pentru ca să scape de clienții fraieriți sau este o altă firmă de cacao care „se ocupă” de service).
Ca sa merg personal la ei, ar trebui sa parcurg peste 100 Km…
Poate publici comentariul integral.
O zi bună îți doresc 🙂
Marius Cucu a zis
Uite chestia asta n-am stiut-o cu Depanero. Ma gandeam ca sunt 2 firme separate. Bine de stiut.
Probabil ca tu esti dintr-o localitate in care nu au sediu.
Alexandru a zis
Mda. Eu am fugit de București, m-am mutat la țară, am trecut de la IT la sapă – în felul ăsta am scăpat de tahicardie.
Am apelat la emag (nu la terți că la ăia transportul costă) pentru transportul gratuit…
Șterg imaginea cu adresa de email 🙂 sper că te-ai convins că e validă (IT professional, remember?)
O zi bună!
Chifa Ion a zis
Marius Cucu, Imi poti zice daca este o problema la telefon atunci cand il returnezi ca telefonul sa nu mai are acele sigiluri lipite pe spatele telefonului?
Marius Cucu a zis
Eu am returnat produse si fara manuale. Nu stiu ce sa iti spun despre sigiliu, daca nu are vreo serie importanta a telefonului prin care se doveste ca acel telefon chiar a fost cumparat de la ei n-ar trebui sa fie probleme.
Daca ai un showroom prin zona ta eu zic sa dai o fuga pe la ei pentru ca te „rezolva” mai repede.
Ada a zis
Eu am luat un aspirator de la ei pentru la firma.Cand l-am bagat in priza am constatat ca nu trage mai deloc praful, iar peria este foarte proasta.Am dat cu ea pe mocheta 2 minute si deja niste chestii mici rosii s-au dezlipit de pe ea.Mai am vreo sansa sa mi l schimbe? Cei de la emag mi-au spus ca nu pot returna produsul daca a fost folosit.Nu prea inteleg cum puteam sa il incerc altfel
Marius Cucu a zis
Mi se pare ciudată treaba. Eu știu că se poate returna doar dacă a fost achiziționat online, ca persoană fizică. Dacă este pe firmă cred că doar garanția vă poate rezolva, dar retur… nu cred.
Petrisor Agachi a zis
Hei ! Va rog ajutatima ! Am luat un produs online de la emag si acum asa vrea sa imi eau ceva mai bun produsu l-am luat acum 3 zile . Ce pot face pentru a-l returna ? Si pentru a-mi lua altul ???
Marius Cucu a zis
Păi aveți drept 30 de zile să-l returnați. Sunt mai multe modalități: call center, returnare în showroom, cerere de returnare pe site.
Call Center-ul nu cred că funcționează acum… la ce nebunie e.
Banii se recuperează în 30 de zile fără probleme. Fără explicații. Asta dacă n-ați spart produsul sau defecte majore.
Manu a zis
Buna ,eu am achiziționat un tv de la emag,nu mai am ambalajul,crezi ca il vor primi la retur?
Marius Cucu a zis
Nu cred. E specificat ca ambalajul să fie aproape ca la început. Vorbește cu ei poate îți vor lua o taxă pe ambalaj…
Manu a zis
Mulțumesc.
Dora a zis
Eu am achiziționat un aparat de cafea de la emag, anul trecut l-am trimis în service pt k nu mergea se bloca, mi l-au trimis la fel stricat menționan pe garanție k e perfect funcțional ( specific ca aparatul a funcționat dar se blochează nu mai pompează apa prin cafea, trebus sa-l las 2- 3 zile sa stea, apoi sa-l curat etcetera. Deci nu mă pot folosii de el Cum ar trebui) am sunat din nou la emag și au sp k verifica sa vadă ce au verificat cei de la service când a fost trimis. Am menționat k nu mai vreau aparatul, credeți k îmi pot achiziționa alt produs ( valoare 300 ron) ? Alt expreso ?
Iulian Lupastean a zis
Dupa cat timp vin sa imi ia inapoi produsul cumparat daca cererea de returnare a fost inregistrata si daca am ales sa il schimb cu un alt produs o sa primesc un voucher?
Marius Cucu a zis
Depinde mult de curierii din zona ta. Eu prefer să merg la showroom-ul din orașul meu ca să fiu sigur că rezolv totul în 2,3 zile. 🙂
dan a zis
ti-au cerut sa platesti o diferenta de pret (ca produsul nu mai este nou)?
Marius Cucu a zis
Nu, dar e stipulat în lege așa ceva. Așadar, e posibil să se întâmple asta.
Bine, la eMAG n-am pățit-o, dar la magazinele mici, din MarketPlace… totul este posibil.
Andreea a zis
Buna,as avea nevoie de ajutor . Am comandat si eu un produs de la emag care era la reducere iar acum nu mai este , si voiam sa te intreb daca il returnez si vreau altul o sa mi-l dea tot in pretul de reducere sau pretul intreg ?
Marius Cucu a zis
Păi are o problemă produsul? Vrei același model?
Valy a zis
Logic. Daca tu ai dat pe un produs 100 lei, valoare pe care ei ti-o vor returna, va fi tot de 100 de lei. Exemplu : laptop cumparat BF 2014, s-a stricat in iulie 2015 ( a cedat placa de baza), mi-au returnat valoarea platita (1300 lei).
Marius Cucu a zis
Nu neapărat, Valy. S-a schimbat un pic legea. Pot opri o sumă dacă lipsesc anumite accesorii. Bine, e posibil ca eMAG să nu le ia în considerare, să facă branding. 🙂
cozmin a zis
am si eu o intrebare. am trimis un produs la garantie si m-au sunat cei de la emag sa-mi spuna ca nu se poate repara produsul si nici pe stoc nu au sa-mi trimita altul, asa ca nu mai ramanea decat stornarea la client. ce vreau eu sa stiu este cum folosesc banii returnati de emag in contul meu daca eu pana acum am achitat toate comenzile numerar.
Marius Cucu a zis
Păi au spus că îi lasă în cont să cumperi altceva? Sub formă de voucher sau cum?
Eu de fiecare dată am primit banii pe card.