În rândurile următoare vreau să vorbim despre produsele returnate la eMAG. Să adunăm cât mai multe experiențe și să strângem cât mai multe păreri.
- Asigurați-vă că aveți ambalajul produselor
- Faceți cerere de retur
- Veți primi un mesaj de confirmare pe mail
- Dacă cererea se aprobă, un curier o să vă contacteze
- După analiza produsului veți fi contactați pentru înlocuire/înapoierea banilor
Am primit carcasa de gaming de care ziceam AICI. Curierul a adus-o, pe colet scria 4 KG, nu așa cum scrie în specificații, dar probabil ei au pus cu componentele gata montate.
Am stat mai bine de 3 zile ca sa aleg o carcasa buna pentru calculator. Am urmărit englezi pe Youtube care făceau unboxing, germani, dar și japonezi de la care nu înțelegeam o iota. Pana la urma m-am oprit la Thermaltake A41.
In calcul am luat cam toate carcasele de la eMAG intre 450 si 600 lei. Si așa mi se pare destul de mult, dar investesc acum și o țin… pana dispare calculatorul PC(oare va dispărea?).
Chiar am făcut si un articol în care să vă cer păreri, dar… o sa țin minte si o sa-l fac înainte sa dau comanda, nu după. In articol, un coleg mi-a recomand o carcasa care îmi plăcea, dar eram in dubii. Înainte sa vina comanda, mă răzgândisem 70% in privința ei.
Curierul a venit exact cand plecam eu la munca, n-am apucat s-o testez, a rămas pe ziua următoare.
Design-ul era acceptabil, dar nici nu mă dădea pe spate. Mi-a plăcut ventilatorul, mi-au plăcut filtrele de praf, luminițele, dar comparând ce aveam cu Thermaltake A41 parca nu, nu meritau banii dați. Știam ca am 30 de zile in care pot returna produsul așa ca m-am jucat puțin cu ea si apoi am returnat-o.
Care este politica de returnare produse la eMAG?
Din cate am citit pe site, trebuie sa completezi un formular de la ei, chiar au si un calculator in cazul in care dorești sa returnezi produsul prin curier rapid. Atenție curierul pe care îl alegeți pentru ca ei lucrează doar cu câteva firme.
Dar pentru ca era weekend si știam cum este treaba, iar showroom-ul din Ploiești era deschis, am ales sa mă duc la ei cu produsul. Pur si simplu l-am pus pe masa si m-a întrebat amical: „de ce il aduc înapoi”. Tot amical i-am pus ca vreau sa iau altceva mai bun si cam atât.
M-au pus sa semnez câteva hârtii ca sa anuleze factura, un storno, iar apoi am comandat ce am dorit. Pentru ca nu aveau in showroom produsul si ca, pe site apărea: „in stoc furnizor”, m-au trimis acasă si mă vor suna ei pentru produs.
Știți că există o lege care vă avantajează și nu vă obligă să păstrați ambalajul. Eu unul prefer să le păstrez un pic(ambalajul și restul), 30 de zile ca să pot returna produsul dacă mă răzgândesc.
Cu alte cuvinte, aveți grijă de ambalaj dacă doriți să returnați produsul.
Dacă te duci direct la showroom și ceri banii, ar trebui sa primești banii înapoi direct, asta dacă nu dorești sa cumperi altceva. Totul decurge simplu si profesionist. Se pare că, în curând, vor să simplifice procedura pentru returnare, să poți primi banii în câteva zile.
Daca alegi sa predai la curier durează pana la 30 de zile returul banilor. Experiența mea cu un alt produs, tot la showroom a fost de 2 zile după ce am dat retur pentru o tableta.
Produse returnate în showroom
Dacă vorbim despre electrocasnice mari, acestea nu pot fi returnate în showroom. Va trebui să chemați curierul. E și logic, ar fi cam greu să duceți un frigider în showroom.
Produse returnate la parteneri
Atenție! eMAG are și un MarketPlace(mai multe magazine mici, sub aceeași copertină). Produsele pe care le-ați achiziționat de acolo nu pot fi returnate decât făcând cerere online și așteptând curierul.
Eu evit să cumpăr de la acele magazine tocmai pentru că politica diferă de la fiecare magazin în parte.
- Citește și Păreri și experiențe despre livrarea la EasyBox
- Citește și Cât timp rămân coletele în Easybox?
Produse returnate la Easybox
De Black Friday au fost peste 50% comenzi făcute la Easybox. Emag a făcut treabă foarte bună cu aceste cutiuțe, chiar dacă și Evomag și alții livrează și ei acolo.
Se pot returna foarte simplu și produsele la Easybox, procedura este simplă și o găsiți în meniul Contul Meu, submeniul Retur și Service. Va trebui să alegeți o cutiuță apropiată de voi și apoi trebuie să selectați modalitatea de plată. Nu trebuie să scrieți nimic pe colet, o să aibă curierul AWB-ul și îl lipește pe pachet. Simplu!
Dacă aveți cont Genius banii ar trebui să se întoarcă instant la voi, mai ales pe zona de fashion.
Cred că eMAG se descurcă cel mai repede cu returul de bani. Ei și-au luat o marjă de 14 zile de la primirea și verificarea coletului, dar în practică am observat că banii ajung mult mai repede. La retururile de la cutiuțe undeva la câteva ore, dacă aveți Genius.
Da, poți să faci acest lucru. Totul este să verifici că produsul nu este voluminos și nu este mai greu de 20 de kg.
Deak a zis
Buna ziua! Am cumparat un laptop Laptop Dell Latitude E5270 cu procesor Intel® Core™ i5-6200U pana la 2.80 GHz, 12.5″, 8GB DDR4, SSD 240GB, Intel HD Graphics, de pe EMAG, de la firma Legend Dynamic.
. Am facut cerere de retur, pentru ca 20 de minute tine bateria. O acceptat returul, si o promis ca trimite un curier, am primit si mesaj de la Sameday, dar dupa asta o sunat un numar, sal caut eu o firma de curierat, si o dat o adresa unde sal trimit. O zis ca produsul nu fost de la emag si acuma el dicteaza.
Eu asa stiu ca curierul ei trebe sal trimite nu?
Ce ziceti sal trimit eu produsul fara frica la adresa ce am primit?
Marius Cucu a zis
Dacă totul corespunde cu ce este aici, n-ar trebui să-ți faci probleme.
Deak a zis
Multumesc pentru raspuns.
Asta e adresa ce am primit.
Adresa retur
Legend Dynamic
Telefon 0754424444
Strada Traian Vuia nr 2 DNCB, Localitatea Afumați județ Ilfov
Andrei a zis
Bună ziua,am comandat un Monitor Gaming LED TN Dell 23.8″, Full HD, 1ms, 144Hz, FreeSync, DisplayPort, HDMI, Pivot, Negru, S2421HGF si după 9 luni totul decurgea bine pana când am observat ca în locurile întunecate se vedea ceva verde nu cum trebuia ,as mai putea sa returnez monitorul?
Marius Cucu a zis
Salut. După 9 luni e al tău. Nu prea mai poți să returnezi, dar poți să-l vinzi. În garanție dacă-l trimiți nu știu dacă vei rezolva ceva.
Sara a zis
Buna!Am comandat o pereche de adidasi nike,dar nu mi au fost buni și as vrea sa îi returnez.Dacă îi returnez prin curier primesc banii inapoi in cont sau rămân pe contul eMAG și sa cumpăr de bani aceia alt produs?
Marius Cucu a zis
Ambele variante sunt opțiuni valide. Și bani în cont, și pe contul emag.
Contu a zis
Tableta Yotopt nu mai funcționează și este în garanție. O operatoare mi -a spus sa o returnez deoarece nu au service pentru acest produs. Nu găsesc formular de retur .
Marius Cucu a zis
Fix în partea de sus a articolului ai un link care duce spre formularul de retur.
Florin a zis
Salut, am un laptop lenovo legion care venise cu cateva defecte de nou, a fost trimis in garantie, dar l-am primit partial reparat. Pot sa ii fac retur, avand in vedere ca sunt in termenul mentionat de ei . Pe site nu am regasit o precizare la acest aspect. Legal vorbind imi pot refuza returul ? O doamna de la call center mi-a spus ca nu mai pot face retur, dar avand in vedere ca laptopul a venit pe jumate reparat din cele mentionate de mine, nu mi se pare normal. Si nu am timp sa trimit in fiecare zi la service laptopul.
Marius Cucu a zis
Cred că poți să-l trimiți din nou în garanție.
Gabriel a zis
Buna ziua.
Daca am cumparat un produs din showroom si achitat cu card de cumparaturi in rate fara dobanda, pot opta pt cash la retur tot in showroom?
Vucea a zis
Buna Ziua! Vreau sa fac un retur la produsele comandate pe emag si nu reușesc sa completez formularul de retur. Intru pe formular și îmi zice ca momentan nu am produse eligibile pt retur. Ce fac? Multumesc!
Contu a zis
A venit curierul miercuri și am dat produsul pentru retur .Acum urmăresc în contul meu situația returului.
Marius Cucu a zis
Au trecut cumva zilele în care puteți da retur?
Contu a zis
A văzut ca a primit tableta emag
Muntean Bianca a zis
vreau sa returnez o husa redmi 10 pro imi retrebuie redmi not 10s
Eduard a zis
Salut, am facut un retur pe 4 februarie, pe 7 l-a ridicat curierul si de atunci emag tot raproteaza la status “Receptionare Produs”. Nu mi-au acceptat returul? Sau dureaza mai mult decat de obicei sa verifice deoarece e weekend.
Maria a zis
Buna ziua!
As dori sa achizitionez o pereche de casti in ear Bose, de pe siteul Emag. Pot solutiona o cerere de retur in caz ca nu imi vor fi bune sau pur si simplu nu mi se ridica la masura asteptarilor? Astept raspuns! Multumesc
Marius Cucu a zis
Nu sunt convins de cum e treaba cu căștile in ear, dacă se pot returna. De exemplu, la produse de igienă sigur nu o poți face. Fiind lucruri de băgat în ureche s-ar putea să nu poți să le dai retur nicăieri. În rest, eMAG returnează cam cel mai repede banii din piața de online și nu te întreabă de motive.
Luca a zis
Buna,am comandat niste căști care costa 40 de lei eu am platit când mi-au ajuns an platit 60 de lei (pt transport la domiciliu)
Întrebarea este:dacă returnez produsul voi primi bani și pe transport adică 60 de lei sau 40?
Marius Cucu a zis
În mod normal, nu ar trebui să ți se returneze.
Andreea a zis
Buna, incerc sa inregistrez o cerere pentru retur, insa imi spune ca nu am produse eligibile pentru retur, am cumparat un dezumidificator, acesta a fost livrat de Selgot Company. Au trecut 4 zile de la comanda. Pot cumva sa iau legatura cu cei de la emag telefonic? Am completar formularul de contact, dar nu mi a scris nimeni.
Marius Cucu a zis
Din păcate, au scos call center-ul, dar poți să îi contactezi prin chat.
Nela Draghici a zis
Am comandat după eMag un suport pentru umerase.cand mi a venit comanda am văzut că suportul nu era cum era cel pe cutie cu țevi groase,erau țevile cat un deget de subțiri.I am făcut retur, nici măcar nu l am scos din cutie ,a venit curierul și l a luat înapoi iar după două zile m am uitat pe statusul returului și îmi spune că produsul nu îndeplinește politica returului.ce e de făcut în situația asta?nimeni nu răspunde pe eMag doar vorbește un robot
Oancea a zis
Buna ! Am comandat un iphone 11 iar produsul e perfect funcțional i-am dat retur în aceasi zi pe 13nov iar acum este 18nov deci au trecut 5zile de la retur produsul e vândut de emag nu de alta firma ,întrebarea mea este primesc banii în maxim 14zile cum scrie în aplicație?
Chilea Mihai a zis
Vă salut. Am făcut un retur la un produs cumpărat de pe emag vandut și livrat de sia soluțion. Nu am cerut returnarea banilor am cerut voucher. Sunt obligat să cumpăr de la același partener sau pot de la oricare de pe emag?
Marius Cucu a zis
Oricare.
Chilea Mihai a zis
Mulțumesc
Eugenia a zis
Buna seara! Vreau sa returnez un televizor dar nu mai are folia de protectie a ecranului, au dezlipit o instalatorii. Posturile tv au imaginea foarte proasta, Netflix e ok. Culmea, e oled LG. Credeti ca mi primesc returul fara acea folie? Multumesc
Marius Cucu a zis
Sigur că da. Folia e irelevantă.
Ce TV OLED este?
eugenia tudose a zis
lg OLED55C21LA
am reziliat contractul cu orange care n au rezolvat nici dupa ce am chemat service, nu mi au mai dat card ptr tv ptr ca “nu face mai mult” decat receiverul sau cum s o numi cutia aia neagra. acum astept vodafone, poate se rezolva. e cablu coaxial ptr tv, nu ma pricep, mi e ca schimb si provider si televizor degeaba. chiar sa nu faca fata reteaua tv orange unui oled?
multumesc pentru raspuns
Johnny a zis
Salut, vreau azi sa returnez un monitor, am facut cerere de retur la easy box crangasi(showroom) dar mi-am dat seama ca posibil sa nu incapa in locker. Pot merge sa îl returnez direct la Ghișeul lor ?
Marius Cucu a zis
Dacă în showroom au zonă de ridicare de colete, da. În principiu, e adevărat, nu prea pot încăpea monitoare în Easybox. În mod normal, nu ar fi trebuit să te lase să bifezi retur la Easybox.
Johnny a zis
Acceasi problema a fost si la livrare, am pierdut 2 zile pentru ca a trebuit sa mi-l aduca acasa, pe motiv ca nu incape in locker. Serviciul sameday curier este praf.
Marius Cucu a zis
Nu zic că nu sunt probleme, dar totuși, nu e un pic ilogic că nu încape un monitor într-o cutiuță atât de mică?! În principiu, monitoarele mari, să zicem de peste 40′ sunt aduse de echipa de la electrocasnice mari.
Johnny a zis
Are o cutie foarte mare, lunga.
Marius Cucu a zis
Exact. În showroom vei rezolva fără probleme.
Flori Damian a zis
Am comandat o pereche de adidași și sunt mult mai mari decât ma așteptam am cerut returul adidașii sunt intacta in cutie din păcate punguta in care i-am primit era foarte deteriorata ii pot trimite doar așa in cutia lor,trebuie sa fac vreo anumită chitanța sau cum ar trebui sa porcedez?
Mulțumesc
Elena a zis
Bună ziua, pot returna un produs cumpărat online cu factura pe PFA la un parteneriat de a lu emag, în condițiile în care nu am primit ce trebuie ,și adică dimensiuni mai mari forma diferita,alte accesorii diferite?
Adrian Rotariu a zis
La un retur prin easybox o pereche de adidasi nu am adresa de retur( livrat de emag) curierul are awb ?
Mladin Dorian a zis
Am comandat componente in valoare de aproximativ 12000 ron pentru a asambla o unitate centrala.
In ziua primirii componentelor am asamblat unitatea centrala si am constatat ca nu functioneata.
Am initiat procedura de retur in aceiasi zi pentru cpu si placa de baza respectand procedura impusa de emag.
Mentionez ca sunt inginer/specialist IT si am 20 de ani de experienta in domeniu precum si toate acreditarile si conditiile necesare pentru a lucra cu astfel de componente.
Dupa doua saptamani de la initierea returului, la insistentele noastre in sfarsit am fost bagati in seama si ni s-a explicat ca nu pot returna banii aferenti deoarece am fi indoit 2 pini de pe placa de baza; am primit o poza in acest sens; am raspuns ca nu am indoit noi acei pini si am atasat o poza cu zona in cauza, poza facuta de noi inainte de ambalarea placii de baza in vederea returului
Am insistat cu dovezile si declaratia subsemnatului fara nici un rezultat.
Intr-un final au returnat banii pe cpu – 3100 ron
Am cerut o dovada oficiala . certificat constatator conform careia emag nu ramburseaza banii din motive de ….
Am primit raspuns ca nu pot sa ne puna la dispozitie un astfel de act, deoarece ei doar fac inspectia vizuala a produsului la receptie adica verifica ochiometric ca produsul nu prezinta indoituri zgarieturi etc. si nu au personal de service specializat.
Pun intrebarea, daca aceste componente sunt mai delicat de manipulat si necesita cunostinte de specialitate, cum este posibil ca la receptie sa nu ai personal calificat pentru a verifica astfel de produse?
Am cerut o dovada video cu receptia /verificarea/manipularea coletului primit de la noi pentru a ne convinge ca primitre/manipularea/verificarea a fost facuta corect si profesional; nici pana azi nu am primit raspuns.
Tinand cont de faptul ca pinii respectivi pot fi usor de indoit in procesul de verificare fiind acoperiti de o placuta de plastic de protectie (aceasta trebuind a fi demnontata pentru inspectia pinilor din zona procesorului) nu este posibil ca defectul sa fi fost indus chiar de personalul care a facut verificarea?
Am cerut un document oficial cu seria placii de baza aflata la ei in custodie pentru a verifica daca corespunde cu datele detinute de noi; nici aceasta informatie nu am primit-o.
Nu este posibil ca placa de baza sa fi fost inlocuita deliberat?
Sunt intrebari la care nu am primit raspuns; am fost complet ignorati, inclusiv in returul contravalorii placii de baza (1700 ron)
Avem un istoric de peste 13 ani in care nu am returnat nimic (totul a fos in regula); cand insa apare o problema vad ca emagul nu mai este ce a fost; ii doare efectiv undeva de noi; personal, sigur nu mai cumpar nimic de valoare de la ei.
Marius Cucu a zis
Salut Dorian, știu fenomenul pentru că și eu am făcut asamblări de PC-uri și unii au pățit-o identic. Eu recomand să deschizi o discuție la ANPC. Dacă este 3100 de lei mă gândesc că este procesor Intel, iar acolo instalarea e mai ușoară, dar cred că știm amândoi că problemele sunt și mai mari AMD.
E greu de comunicat cu Emag, în ultima vreme, mai ales de când cu call centerul.
Roland Sireanu a zis
Ceva mai putin stiut de majoritatea clientilor, este ca, dupa un anumit numar de retururi in showroom, iti este blocata aceasta optiune si esti nevoit sa folosesti optiunea mai lenta, cererea de retur prin curier, care dureaza 14 zile sa fie aprobata.