Cred că ajung bătrân tare. Îmi pierd răbdarea tot mai mult. Am ani de zile de când comand online. În majoritatea cazurilor merg până la a comanda orice prostie. În general, de la magazinele mari fac asta: altex, eMAG, F64, amazon(când produsul e foarte scump la noi sau când chiar nu-l găsesc în țară) sau China că nu mă interesează să ajungă azi sau peste 3 luni. Ca o paranteză, transportul din China a devenit atât de scump, încât de multe ori nu mai merită să iei de acolo. Dar, probabil că se va rezolva și cu prețurile, se vor așeza.
Eh, cumva am ajuns să comand de la Vexio. Site-ul este acesta.
E foarte ok, au prețuri bune, transportul un pic subvenționat, exact ce trebuie. Au sunat pentru confirmare, m-au anunțat că produsul nu este în stoc, probabil era prin sistem dropshipping și ajunge în 6-7 zile.
Dar nu e ce vreau eu și vreau să dau un simplu retur. La marele întârziat Altex aș fi făcut o cerere și cu 2 click-uri aș fi rezolvat tot, la eMAG la fel, aș fi identificat comanda și pac, la F64 la fel. Probabil și-au automatizat lucrurile, se cheamă direct din platformă curier.
Eh, aici mă duc pe pagina de retur să caut informații utile. Nimic despre asta, mă duc întâi să dau răspuns la comandă, în cont, acolo unde m-au ținut la curent cu detaliile despre livrare.
Abia pe mail am întrebat și primesc acolo informațiile. Dar la cei mari aveam clar informarea: ai cumpărat în data de X, ai Y zile să returnezi, ba chiar îți comandăm noi curier. La magazine mici e mai ieftin, dar serviciile astea nu există. Faci pe timpul tău lucrurile acestea. Cu alte cuvinte, comoditatea trebuie plătită.
Nu, banii i-am primit rapid în cont, fără discuții și nu am comandat o singură dată de la ei. Au mai fost câteva comenzi între timp.
Am serviciul aproape vis-a-vis de Vexio, 85% din cumparaturi le fac de la ei, intradevar, au preturi bune. Iar cu returul… ma duc direct peste ei. Asa a fost cazul si cu un chopper pe care service-ul lor a trebuit sa-l avizeze ca nereparabil pentru a-mi fi inlocuit.
Din cite am vazut si-au luat spatiu pe marketplace-ul eMag insa acolo produsele lor sunt sensibil mai scumpe.
Daca chiar nu gasesc la ei dau o fuga pina la Evomag ~ 300m.
E mișto să ai în zonă totul.
Altfel, e normal să fie mai scump în marketplace, oamenii plătesc comisioane către eMAG.
Eu folosesc eMag doar pentru filtre/comparatii. Dupa ce decid ce iau, caut pretul cel mai mic.
Exceptie fac doar in perioadele de promotie cind la eMag se ajunge la un discount de pina la 40%. Sau cel putin, asa sustin ei.
În ce vis poți să vinzi un produs redus cu 40%?! 🙂
Poate doar când se fac promoții de brand, alături de cele de magazin. Și asta pentru produse vechi, pe lichidări de stoc, atunci când știi că apar serii noi.
În rest, nu cred că există marje atât de mari de profit încât să poți să faci o campanie profitabilă. Că deh, la final de lună, oamenii ăia trebuie să dea salarii, să plece și ei cu un jip acasă.
Nu contest ceea ce scrii insa exista si exceptii. Dovada ar fi router-ul Tp-Link C7, Archer 1750 aflat in promotie NUMAI la ei (nov. 2019) pe care l-am luat cu 222,49 lei in timp ce peste tot sarea binisor de 300. Iar acum l-au ‘redus’ la 274.
Evident că sunt și excepții, produse cârlig și altele. 🙂
Mie îmi pare rău de magazinele mai mici pentru că nu își pun websiteurile la punct.
La fel și în turism, folosesc câteva locații de cazare doar pentru că si-au îmbunătățit și poți face o amărâtă de rezervare online fără să te folosești de 3rd party.
Programatorii buni sunt scumpi. 🙂
Am sunat la Vexio ca sa ma interesez despre o sursa PC, avand in vedere ca acel model de sursa are mai multe editii. Ca sa nu aglomeram firmele de curierat cu retururi, ca sa nu „nervi”, ca sa nu „review si disconfort psihic” am gasit de bun simt sa dau un telefon si sa intreb – e vorba despre acele cabluri CPU 4+4 pini (desi sunt acelasi model, unele surse au 2, altele au 1 – pt. ca sunt generatii/editii diferite). Nu este moftul meu ci al placii de baza cu chipset X570 care necesita 8 pini + 4 pini (in special pt. OC). Am mentionat ca am sunat ca sa evit situatia: comanda plasata + retur + celelalte implicatii. Am sunat degeaba – am fost lamurit ca nu se poate uita cineva pe cutie sa-mi spuna concret numarul de cabluri EPS/ATX 8pini (4+4) pt. ca sunt prea ocupati cu coletele clientilor. CONCLUZIE: daca suni pt. lamuriri inseamna ca nu esti client; clienti sunt numai cei care au comandat deja. In prealabil am studiat despre produsul in cauza vreo cateva zile (pagina producatorului, youtube, pagini web cu review-uri, magazine online romanesti etc. – am gasit dezinformari privind: afisare produs editie 2021 dar in realitate produsul era editie 2018 – si aici doare: diferenta e numarul de cabluri EPS/ATX 8 pini (4+4). In plus: PCONE este tot vexio. Sunt slabuti si putini. Sunt covarsiti de marii retaileri si de aceea nu se impiedica de „nimicuri” ca cel enuntat mai sus si „te expediaza” repede. Sunt client vechi la vexio.
Se vede și din landing page-ul acela că PCONE este identic cu Vexio. Nu avea cum să fie alt magazin. Am impresia că mai sunt și alții, cred că au și ei 3-4 site-uri, așa cum au și cel.ro.
M-am confruntat cu o situatie si va spun si voua ,sper sa nu vi se intample la fel.
Am comandat de la Vexio 4 carduri SDXC de 128 GB/170Mbs.Trecand cu vederea faptul ca au fost ambalate intr un plic si cutiile originale erau destul de botite,unul dintre blistere era desigilat si lipit grosolan cu scotch transparent. Intamplarea face ca a fost ultimul pe care l-am desfacut.
Folia era rupta si cardul era pus in alt compartiment.Am avut curiozitatea de a pune cardul in calculator si am vazut ca a fost folosit intr o camera Lumix. 19 clipuri in format MOV au fost sterse de pe card,95 GB in total.
Nu am intampinat asa o problema pana acum.Am sunat la magazin si maine il trimit inapoi dar mi se pare frustrant ca in Romania se poate face asa o hotie.
Produsul este sau din retururi sau a fost folosit de angajatii magazinului.A mai patit careva asa ceva?
Sau ati mai avut experiente neplacute cu cei de la Vexio? Vad ca in ultimul timp,magazinele online de incredere sunt f putine.
Am mai făcut o comandă, în dimineața asta, pentru niște hard disk-uri de la ei. S-au mișcat exemplar, comanda la 7 dimineață, la 8 m-au sunat pentru confirmarea acesteia. La 9 le dau mesaj să modific produsul, s-a făcut totul instant. La 10 le dau în platformă mesaj să anuleze și comanda. Nici n-am dat enter bine că mi-au anulat comanda.
Super rapid!
greshit ! lucreaza cu SameDay, care e de kkt, sint sclavii lu’ e-mag (mana dreapta M. a lu’ shefu’ e-mag a confirmat)… produsele crapa in max. 4 luni, exact ca la e-mag… Ferea .
Ce legătură are una cu alta?! Importatorul contează și, probabil, e NOD. Sameday livrează ca oricărei alte firme. Puteau la fel să lucreze cu Fan sau Urgent.
Reviewurile sunt proaste…sunt oglinda firmei…oare tot asa voi pati si eu cu comenzile lansate..??
Nu m-aș speria atât de tare. Comunicarea lor e destul de manuală, nu prea sunt lucruri automatizate la ei, dar am returnat la ei și au fost prompți. Dacă banii se dau repede înapoi, ca în cazul meu, eu le dau OK-ul meu. Oricum, sunt reali, ai ANPC dacă sunt probleme, la un moment dat.
Asta daca nu faci prostia -ca mine :), sa ceri sa factureze produsul pe firma. Asa nu te mai ajuta ANPC deoare legea nu ii obliga sa faca retur la produse acizitionate de catre persoane juridice. Daca nu ii obliga legea … ei de ce sa o faca??? Clienti ca mine care nu citesc recenzii ininte de comanda sunt destui.
Fiecare și-o ia prima dată, la comanda de pe firmă. Am făcut-o și eu, dar pe o comandă pentru la serviciu. Doar emag știu că acceptă retur de la persoane juridice. Dar și acolo trebuie atenție că poate fi de la vreun vendor din marketplace și chiar nu știu cum mai sunt regulile.
La comunicare sunt praf, extrem de expeditivi si laconici,
le acord maximum o steluta din 5.
Poate că nu sunt pregătiți pe subiect. 🙂
Nu venit un pachet telefon mobil ulefone armor x3.pana mâine 12:00
Mi-am facut cont la ei pe site si am primit un e-mail de confirmare de la comenzi[at]vexio[punct]ro in care erau trecute datele uzuale (user, adresa, etc) si…parola pe care am folosit-o pentru crearea contului. Mi se pare de kko sa faca magarii de genul asta 🙁
Poate e doar pe mail, iar în baza de date este criptată, sper eu, cel puțin MD5. 🙂
Asta nu e o magarie, dar iti spun clar ca nu intelegi conceptual ideea de parola.
o mizerie de site! am comandat un telefon de la ei , cu pretul initial de aprox 1500 ron, intre timp pretul a fost schimbat,produsul ajungand la aprox 1800 ron, dupa confirmarea comenzii in urmatoarea zi, dupa ce au schimbat pretul pe site, am fost contactata de catre personalul administrativ care m a informat ca produsul pe care l-am comandat nu se mai afla in stoc pe culoarea aleasa, daca il vreau la 1500 imi trimit comanda , dar este alta culoare, iar cand am adus in discutie ANPC ul doamna respectiva se prefacea brusc ca nu ma mai aude, pierdea conexiunea cu mine :)) … NU RECOMAND, SUNT NISTE SMECHERI !!!!! 0/0
Nu cunosc situația punctuală, dar să știți că la multe produse culoarea este un criteriu pentru preț diferit. Nu știu care este motivul, dar chiar am un articol vechi pe tema asta.
Si eu am comandat pentru prima dat ala ei..si pentru ultima data!
Total nepoliticos avand in vedere ca eu sunt clientul, mi-a anulat si comanda pentru ca a sa doresc muschii respectivului, asa ca le-am depus si eu reclamatie la ANPC, pe site scrie ca produsul este in stoc magazin dar nu il expediaza pentru ca nu platesc cu cardul online.