În toată nebunia cu reclamele de pe internet nu aveam cum să nu descopăr că există alternativă la comenzile din România. Am găsit recent un magazin online, este vorba despre Temu. Nu face parte din lista magazinelor de încredere din România. Am deschis site-ul, m-am uitat după datele de contact, după lucrurile de identificare românești și oricât aș fi vrut eu nu le-am găsit.
Site-ul este chinezesc fără doar și poate și încearcă să ajungă cu produsele în casele noastre. Să facă bani de pe urma noastră, doar nu credeți că cineva face opere de binefacere?! Este și o campanie agresivă de promovare a lor pe rețele în momentul ăsta. Pe de altă parte, există și multe țepe privind Temu. Pur și simplu, unii se dau drept ei și fură datele bancare. Mare grijă, folosiți doar site-urile oficiale.
Toate detaliile privind site-ul și accesul la aplicație le aveți urmărind link-ul acesta. Aveți și un bonus de vouchere dacă instalați aplicația de pe link-ul meu.
Păreri despre cumpărăturile de pe Temu
Sunt curios de experiențe, unii spun că au venit produsele, alții nu. Eu îi văd un fel de Shein. O colecție de produse chinezești, online. Repet pentru neinițiați: fiind din afara Uniunii Europene nu există un organ al statului care să ne protejeze. Nu există un ANPC sau ECC(site de protecție a consumatorului european) care să ne reprezinte. Sunteți pe cont propriu dacă veți comanda ceva de la ei și sunt probleme. Dar dacă nu sunt probleme cu siguranță nu îi veți vedea lăudați în secțiunea de comentarii, în general recenziile negative sunt lăsate de către nemulțumiți. Poate să încercați să plătiți cu PayPal și să încercați un refund dacă produsele nu sunt cum v-ați așteptat.
Apropo, sunt multe comentarii la articol, au fost multe discuții bune anterior, dar paginația blogului este mai ciudată, deh… nu este un forum propriu zis. Vă invit să parcurgeți aici primele discuții. Sigur aveți acolo și răspunsuri utile, dacă nu, încercăm să le rezolvăm pe cât posibil și pe cele noi. La fel, vă îndemn să comentați, să lăsați recenzii pentru că ajută să descoperim dacă sunt probleme.
Oricum, repet, nu sunt din România, nu așteptați ca ei să aibă aceleași servicii ca cele locale. E imposibil!
Temu livrează în România?
Da, așa cum scrie în aplicație, aceștia livrează inclusiv cu ajutorul serviciilor de curierat rapid. Eu am primit foarte multe colete cu DPD, probabil că diferă de la oraș la oraș.
- Citește și: De ce nu ar trebui să comanzi de pe Fruugo.ro
- Citește și: Cum te protejezi de țepele de pe site-urile din China?
- Citește și: Experiențe cu Temu #2
- Citește și: Temu livrează cu Poșta Română
Produse returnate la Temu
Sunt un pic cam noi pe piață ca să îmi dau seama de experiența pe termen lung cu ei. Ar fi bine să comentați dacă aveți noutăți cu procedura lor. Din ce văd, momentan, returul este gratuit, dar va veni vremea în care se va taxa lucrul acesta. E clar că este marketing făcut ca oamenii să se obișnuiască să comande de acolo. Pe termen lung treaba cu returul gratuit nu stă în picioare, nu vor putea rezista în piață. Nu ar trebui să ne mințim cu asta.
Returul se face prin Cargus sau Sameday. Așadar, va trebui să scoateți la imprimantă codul de bare din platformă și să-l lipiți pe colet, iar apoi îl predați celor de la Cargus. La Sameday nu trebuie decât să vă încapă în cutiuța de la Easybox.
Am observat că, prin Easybox, produsele ajung destul de repede înapoi. În jur de 3 zile au fost până a ajuns în depozitul lor, dar a mai durat un pic până au verificat coletul.
Cum urmărim coletele de la Temu?
- Citește și: Comenzi aliexpress. Ce trebuie să știi înainte de prima achiziție
- Citește și: Păreri și comenzi de pe Banggood.com
- Citește și: Temu dublează prețurile. Avem prețuri dinamice și pe Temu, nu doar ai noștri fac mizerii!
Depinde foarte mult cu ce ajung coletele în țară. Deja mai toate serviciile de curierat de la noi au început să aibă și prezență internațională. Astfel, va trebui să căutați pe site-urile de tracking din exterior, inclusiv la ale Fan Curier sau Cargus. Nu va funcționa site-ul intern decât dacă se alocă un AWB local. Cel mai bine ar fi să verificați pe Fan Curier Internațional, de exemplu. Am observat că, dacă am aplicația de la Sameday instalată și legată de numărul de telefon cu care am făcut comanda pe Temu o să îmi apară acolo toate informațiile și datele de livrare. Problematic este atunci când vine produsul cu DPD sau cu Poșta Română.
Aplicația Temu
Este utilă și nu prea. Am văzut că sunt tot soiul de tombole acolo, oamenii efectiv sunt bombardați de oferte, iar dacă ai ceva în coș și nu ești decis să cumperi o să ai notificări la tot pasul. De 5-6 ori pe zi. E deranjant. Eu unul am scos-o pentru că era enervantă. Cumpărați ce aveți nevoie și dezactivați-o. Tombolele acelea mi se par trase de păr. Oricum, sunt convins că pe termen lung n-o să mai fie foarte multe tombole, nu este sustenabil ca magazin să aibă așa ceva. Clar vor să te „prindă”.
Cât de mici sunt prețurile pe Temu?
Mari nu sunt, să ne fie clar, dar nici mici. Sunt alte site-uri chinezești mai ieftine. Oricum, primești ce plătești! Ca idee, am comenzi multe de produse ieftine. La fel de proaste au fost cele ieftine. Partea faină era că puteai să comanzi orice, fără limită. Acum ai limită de comandă, de sub 100 de lei și nu mai este atât de avantajos. Ce vă recomand eu este să fiți foarte atenți la descrieri și să verificați exact ce comandați. Ah, și atenție la prețurile dinamice. Pur și simplu vor să te țină cât mai mult în aplicație, să comandați tot mai mult.
Care e experiența voastră?
Din China, dar au depozite multe în Europa. Se pare că vin din Ungaria sau chiar Bulgaria, așa că nu ar trebui să fie alte taxe de plată.
Între timp, am făcut rost de un cod de reducere. Este vorba despre acp280702 și aveți 30% reducere. Anunțați-mă dacă este funcțional în secțiunea de comentarii.
Nu. Nu se poate. Opțiunea de a plăti la livrare este strict în cultura românească. Nu veți comanda de pe Amazon sau de oriunde din China cu plata la livrare. Ori la comandă, în avans, ori nu mai comandați de la acel magazin. E simplu.
Daniel a zis
Salut! Am deja 5 comenzi făcute pe temu fără nici o problemă, din contră, atunci când au fost modificări de preț la anumite produse, adică a scăzut prețul, mi-au restituit din bani.
Cristiana Protopopescu a zis
si eu la fel am primit toate comenzile in intervalul specificat de la inceput!
cerasela Grigoras a zis
Am primit azi comanda și lipsesc 2 produse din comanda.Produsele nu corespund ca dimensiuni și imagini cu cele de pe sait.In concluzie niște produse de slaba calitate TEAPA!
Daniel a zis
Corect ! Pentru o reducere de prima comanda sunt directionat catre un cod de bare care te aduce de unde ai plecat … adica sa instalez iar aplicatia care imi va da reducerea daca scanez codul care … te a aduce la instalarea aplicatiei care te aduce iar la … teapa mamii lor ! Cum sa mai ai incredere sa comanzi la ei ? Pe ebay sau gearbest am aplicat simplu toate reducerile afisate de site, aici nu am incredere.
Kiss a zis
Atentie !!!
Au inceput fraudele la Temu !!!
Am ramas socat cand dupa 2 luni de la comanda de pe Temu mi sau retras din cont tot de ei contravaloarea unui produs pe care l am returnat fiindca au trimis marime gresita
Deci am platit de 2 ori pentru zero produs
Grav este ca ei pot accesa oricand contul tau bancar !!
Marius Cucu a zis
Păi uite recomandarea din articol: card virtual pentru plata pe Temu. Observi lucruri suspecte, blochezi tot de la ei.
Dana a zis
La a treia comandă nu au mai acceptat card virtual ! Deci….atenție ! Am facut 2 comenzi de probă de valoare mică, sub 100 de lei…in fine produsele sint așa și așa. La a treia comandă imi scrie sa schimb cardul…Deci, se pregateau sa mi traga niste bani, sau vreo plata recurenta cum au patit niste amici….
Adrian T. a zis
Si la mine sunt toate comenzile livrate, mai mult de zece. Calitatea poate fi foarte bună, bună sau si proasta, de regula produsele mai scumpe au calitate buna, dar sunt si țepe care trebuie raportate si am observat ca au fost retrase de pe aplicație. Recomandarea mea e sa verificati,întâi de a face comanda si pe site-uri România prețul produselor dorite. Am cumparat de pe emag mai ieftin decat pe temu. Singura explicatie e ca temu foloseste mult AI si daca esti interesat de un produs anume, ridică prețul la fel ca firmele de călătorie cu avionul la fiecare interogare a costului călătoriei. Intrii din alt cont, virgin, alt pret
Florin a zis
Am deja 5 comenzi produsele sunt ok sunt aceleasi produse intalnite si pe Emag si pe Amazon (lucrez la Amazon) 95% din produsele care se vând in magazine sunt facute in China,aceeasi vânzatori sunt si pe emag si pe Amazon si pe toate site-urile de vânzaŕi, inclusiv hainele de firma au inceput sa se faca in China ,trebuie sa fim constienti că CE cumpăram din magazine cumparam si online dar cu preturi mai mici
Mihaela a zis
Am facut 3 comenzi si la 2 saptamani curierul GLS era la blocul meu cu coletele comandate,toate intacte.Acestea se platesc cu cardul,iti retine doar valoarea produselor,au preturi mici,in comparatie cu magazinele noastre,dar sunt de calitate.
Camelia a zis
Ciudat că au ajuns atât de repede. La mine deja s-a depășit cu 10 zile limita de timp alocată de ei. Nici nu cred că o să mai vină vreodată coletul, bine că nu am dat decât 80 de lei. Mi-am luat adio de la ei și de la țeparii de la temu. Escrocherii chinezești!
Bibi a zis
Am comandat o jachetă barbătească nr 56, am platit cu cardul, a venit un colet pe care scria “jachetă” Inăuntru erau 3 pulovere urâte pentru copii de 10 ani.TEMU = TEAPĂ!!!
Ion a zis
Cine nu joaca nu câștiga, nu-i asa.Sau nu înțelegem lumea în care trăim.Prieteni, Temu nu este ca la piață.Nu poți pune mana.Sfat:nu risca mai mult decât poți pierde.
NITA FLORIN a zis
Buna ziua azi mia venit comanda de 2 tricouri si un maieu care mi la trimis mai mic cu un numar eu am cerut xxl si mi sa trimis xl…dar problrma este alta nu bate poza cu realitatea…toate sînt din material plastic…poliister supraelastic o porcarie făcături o să le returnez…cel mai prost site nu mai comand niciodată…șterg si aplicația temu…
ALINUTZA a zis
Pai tu ai citit din ce material sunt facute? Bumbac nu prea o sa gasesti la haine…., la preturile astea vrei bumbac ??
Elena Rotaru a zis
E o vorba din popor : Cine nu deschide ochii , deschide punga ! Intri frumos pe magazinul de la care vrei sa faci comanda si acolo gasesti toate detaliile despre produs! Nu ai citit , ai primit ce ai comandat 🤣
Alina a zis
Exact. Scrie clar ca nu contin bumbac, toate au poliester sau elastan. Dar trebuie sa stii sa citesti😅
Detesan ionela a zis
Am comandat și eu pe Temu acum 5luni nici până azi nu mia venit comanda în schimb mi-au fost retrași banii de pe card nu mi se pare corect.
Marius Cucu a zis
Reclamați în cont treaba asta, ceva s-a întâmplat.
Mio a zis
Dacă cereți banii o sa -i returneze în cont.Mi s-a intamplat si mie,mi s-a pierdut o comanda,mi-au intrat în cont 25 roni pentru intarziere și când am cerut mi-au returnat și contracostul produselor. În câteva ore
Asproiu Simona a zis
Am făcut o comandă în 19 februarie iar în 20 februarie am făcut a doua comandă
La prima nu mi-a venit confirmarea dar la a doua comandă mi-au trimis confirmarea ca coletul e pe drum doar ca banii au fost retrași pentru ambele comenzi
Ce aș putea să fac și cum să iau legătura cu ei?
Dan a zis
Call center în română. Agentii Temu sunt foarte serioși sre deosebire de idioții de la aliexpress
Marieta a zis
Un nr de telefon aveti pentru call center?
Adrian T. a zis
Cred ca trebuie verificata comanda, etc. eu am multe comenzi pe temu, toate livrate prin curier la adresa înscrisă in contul meu. Despre calitatea produselor, e discutabil, produsele ieftine sunt de proasta calitate, ce e de așteptat, cele mai scumpe, categoric de calitate superioara trebuie comparate cu cele de la noi, tot de acolo sunt, dar livrare mai rapida din țara noastră. Daca e cam acelasi pret, aleg RO, daca e mai mult de 30% aleg CN cu livrare in două săptămâni daca nu e urgență 🙂
Mio a zis
Asa este. Eu,pana acuma, sunt multumita de calitatea produselor. Poti returna dacă nu corespund,iti răspund imediat.
Tanasescu a zis
Am facut mai multe comenzi,la inceput,pana sa primesc produsele , unele mai putin bune.Dar ce ma nelinisteste este ca PASTREAZA TOATE DATELE CARDULUI, INCLUSIV NR. SECRET,FARA SA CEARA ALTE DATE DE IDENTIFICARE-NR. SECRET,PAROLA ,SAU SA TRIMITA O PAROLA PE TELEFON PR. A ASIGURA CA CEL CE FACE COMANDA ,ESTE, IN ADEVAR, POSESORUL CARDULUI.TOT ODATA,NU TE TREZESTI CU ARTICOLE IN PLUS,PE CARE SCRIU CA LE-AI ADAUGAT CU ,,UN CLIC,,.
Erzsebet a zis
Eu am comandat de mai multe ori de pe Temu până acuma nu am de ce să mă plâng și plătesc prin klarna,după ce s-a livrat. Dacă ceva nu este corect,sau nu a fost livrat ,dar factura q sosit sun Klarna și se rezolvă imediat. niciodată nu achit produsul înainte să se livreze si nu am controlat pachetul.Dar comand in austria,lucrând aici.Nu stiu dacă este diferență între state.
chiorean mircea a zis
Am cumparat de la temu in 12.12.2023…si in data de 15.12.2023…mam trezit că mi-au făcut abonament la allgohike.com…fără voința mea… mi-au luat 25€ și la sfârșitul anului mi-au mai luat încă 25€…am luat legătura cu ei…le-am spus că nu mi-am făcut nici un abonament…iei susțineau că am făcut abonament… le-am spus că mă adresez justiției… și până la urmă mau pus să renunț la abonament… și mi-au dat înapoi 25€…dar am rămas cu o pagubă de 25€…
Marius Cucu a zis
Nu îmi dau seama ce legătură ar avea Temu cu allgohike.com, un site ce pare a fi din… Cipru, nu din China. Mare atenție unde vă băgați datele bancare, urmăriți bine ce tranzacții aveți.
Aura a zis
Buna seara! Eu nu am intampinat pe TEMU problemele semnalate aici. Toate retururile mele la TEMU au fost gratuite. Majoritatea comenzilor au venit in mai putin de 2 saptamani. O singura comanda a intarziat – si anume de sarbatorile de iarna 2023, cand curierii erau extrem de aglomerati – iar atunci TEMU mi-a oferit 25 lei ca “despagubire morala” si mi-a si returnat integral valoarea comenzii. Dupa care, la vreo 2 saptamani, au sosit si produsele comande:) Nu am primit niciodata alte produse decat cele comandate, nu am luat “tepe”. Din aplicatie pot fi incarcate facturile – care evidentiaza separat TVA-ul.
Transportul e gratuit cand comanzi. Fiecare client are si 1 retur gratuit per comanda. Altminteri, returul costa in jur de 17 lei. La retur pot fi cuplate produse mai multe comenzi. Mai au si (rar) acea forma de retur la care iti inapoiaza banii si poti pastra produsul. Mai sunt si ajustarile de pret la produse, din care am primit bani inapoi.
Nu mi s-a solicitat niciodata sa platesc vama (aici am avut rezerve mari, mi-a fost teama sa nu ma puna sa achit taxe vamale …). Nu am fost inundata de reclame de la TEMU – dar recunosc ca am un firewall excelent (BitDefender). Pe TEMU se gasesc: produse ieftine si bune, ieftine si proaste, scumpe si bune, scumpe si proaste … cam intreaga paleta. Asadar, poti merge tintit pe raport pret/calitate. Unele produse de pe TEMU sunt UNEORI mai ieftine pe AliExpress (depinde ce oferte au si unii, si altii, prerurile fluctueaza pe ambele platforme). Am pana acum aproape 20 comenzi in 9 luni pe TEMU si nu am nimic de reprosat.
Ce nu mi-a placut sau am considerat ca nu merita banii, am trimis retur. Am incercat si JOOM – dar e belea mare sa faci un retur pe JOOM, in plus unele comenzi vin prin Posta Ro (nu prin curier), ceea ce nu ma aranjeaza, iar produsele intarzie f mult (poti astepta si 2-3 luni). Nici pe AliExpress nu am luat teapa pana acum, dar am avut doar cateva comenzi cu cateva produse si nu am returnat nimic, asa ca nu ma pot pronunta. Raman pe TEMU atata timp cat isi pastreaza/rezista cu politica extrem de avantajoasa pentru clienti. Cred ca se vor schimba si la ei lucrurile – cum spunea cineva aici, nu pot rezista la infinit cu asemenea facilitati pt clienti. Cu bine si spor la cumparaturi, oriunde le-ati face! Si … atentie maxima de unde/ce/cat/cand cumparati! Si inca ceva: merita investit intr-un firewall bun, daca faceti frecvent cumpararuri online.
Marieta a zis
Buna ziua.
Prin ce curier ati facut returul, eu nu gasesc nimic pe net despre DHL Packeta cum spun ei in politica de retur.
Aura a zis
Buna ziua, in sfarsit am reperat intrebarea Dvs. si va pot raspunde aici, direct!
Retururile la TEMU le-am facut prin DHL via Cargus. Am facut solicitarea de retur in aplicatia TEMU, in urma careia am primit eticheta care trebuie lipita pe pachet. Aceasta eticheta include un numar care incepe cu „JJD” si este numarul de identificare al expeditorului (adica eu). Apoi am sunat la Cargus, am comunicat mumarul JJD pe baza caruia transportul meu de retur a fost identificat in sistemul Cargus, iar Cargus mi-a trimis acasa un curier care a preluat pachetul si mi-a lasat o recipisa – dovada ca a preluat pachetul. Dupa aceea a durat 1-2 zile lucratoare ca sa incep sa primesc actualizari pe platforma TEMU, cu privire la etapele de retur parcurse de pachetul meu („stadiul returului”). Din ce am inteles, Cargus duce pachetul preluat de acasa la un punct Drop-Off – de unde e preluat de DHL care il duce „pana la usa” … in Polonia. Acolo, in Polonia, se face receptia returului si apoi primesti banii inapoi. La mine a durat intre 8-14 zile calendaristice ca sa ajunga un retur sa fie „receptionat” si banii rambursati in contul bancar, apoi inca cateva zile lucratoare pt ca tranzactia sa fie procesata de catre banca, iar banii sa devina vizibili in cont. Asadar, sunati la Cargus cand aveti eticheta tiparita. Ultimul retur l-am facut la sfarsitul lunii februarie. Cu bine!
Relus Muresan a zis
Bună ziua!
Am descarcat aplicația TEMU recent, am deschis un cont și am făcut o comandă. Am văzut că e vorba de o companie de comerț din Boston, inființată în 2022.
Pe lângă comanda inițială, am văzut că mai pot comanda si alte produse, iar cu un singur click banii erau luati automat de pe card si produsele erau atasate imediat la comanda initială. Mă intreb, de vreme ce mi-au fost cerute toate datele de pe card, dacă ele mai sunt pastrate chiar si dupa o eventuala anulare a contului si dezactivare a aplicatiei. Ei spun ca datele sunt protejate de un sistem avansat de protecție, dar eu știu? Ce părere aveți? Vă mulțumesc.
Marius Cucu a zis
Sunt din China, nu Boston. Eu prefer să nu salvez cardurile. Fac carduri virtuale și le dezactivez după ce fac comanda. La ei, pe Aliexpress, oriunde. Bine, eu nici pe Emag nu las cardul, îl pun doar când e nevoie.
Aura a zis
Buna seara! Va rog mult sa imi spuneti si mie cum faceti carduri virtuale. Poate sa ma directionati sa citesc ceva, undeva, ca sa ma orientez? E o idee EXCELENTA despre care nu stiam … Cu bine :)))
Marius Cucu a zis
Depinde de banca dumneavoastră, daca are opțiunea. Eu am revolut și bt și e ok.
Aura a zis
Va multumesc ! Ma interesez si eu la Raiffeisen. Sa ma uit cu atentie si in aplicatie – pot crea conturi, dar nu retin dc si carduri. Ok. Seara placuta!
Marius Cucu a zis
Nu știu să zic la ei. Ar mai fi o variantă Raiffeisen Digital bank și transferați acolo strict cât plătiți.
Aura a zis
Aveti dreptate, cu Raiffeisen Digital Bank pot crea card virtual 3D Secure – cum sunt si cardurile fizice emise de Raiff ! Am verificat acum! Muuultumesc! 🙂
MaiaB a zis
Eu, nu știu cum este cu cardul virtual. Dar. Am un card BT, „de sacrificiu”, adică de regula gol, îl încarc înainte de comanda.
Cumpărături de max 130 RON. 5 comenzi. Ii testez.
Sa vad acum cum îmi vin comenzile, prima a depășit termenul am primit 25 de lei. Preferam comanda
Dani a zis
Salut, am observat ca platile sunt securizate, oricum eu platesc cu un card pe care alimentez doar cat am nevoie pt astfel de plati, atat intern cat si international.
Gabriel Orban a zis
Este mai bine să folosești card virtual, de unică folosință.
Marius Cucu a zis
Am luat și eu ceva mizerii de pe Temu, nu prea au fost respectate descrierile, însă coletele par a veni ceva mai repede ca de pe Aliexpress. Fiind produse ceva mai voluminoase, la mine au venit cu GLS. Partea faină e că acum se poate plăti și cu PayPal. Anterior nu observasem opțiunea sau… nu era.
Vasile a zis
Nu luați sunt țepari
Alex a zis
În februarie am avut nouă comenzi care s-au combinat în 4 colete diferite si au ajuns la mine în 9-14 zile. Acum mai am alte doua colete pe drum. Una care a trecut de vama și așteaptă sa fie preluat de DPD, a doua a plecat din China. Au fost colete cu peste 20 de produse și niciodată un produs lipsă. Partea de fragil se tine cont de asta pentru ca am comandat câteva chestii fragile și m-am uimit ce bine era ambalat.
Ce nu îmi place : rambursarea pentru un produs stricat. Desi am avut un produs care s-a stricat după a treia utilizare ( o pompa de bicicletă) ei m-au rambursat parțial și nu integral. Iar produsul sa îl păstrez eu ( pe care l-am aruncat la gunoi), iar ei au rămas cu o parte din bani iar eu cu un produs inutil. Văzând ca nu m-au rambursat integral, m-au și furat la bani, atunci am cerut și eu rambursare „la vrăjeală” pentru câteva produse și chiar mi-au dat banii ( integral sau parțial) pentru aceste produse care nu au nici o problemă. Dar atata timp cât ei nu sunt corecți, eu pentru ce sa fiu? După ce am plătit un produs de 75 lei și ei îmi în rambursează doar 35 lei ( pompa de la bicicleta defecta). Scuze, dar ei au început! Chiar funcționează partea asta de inventat chestii la produse ca sa îți dea banii înapoi, dar nu as vrea sa fac din asta o obișnuință.
Am folosit și cupoanele pe care le-am activat cumpărând alte trei produse. Dacă expira cupoanele, puteți activa înapoi în chat scriind „activare cupon” si selectezi cupoanele pe care dorești sa activezi înapoi.
Puteți elimina și limita de cos ( la început a fost 45 lei, a crescut la 65 lei și apoi 90 lei). Scrieți în chat „de ce tot crește limita la cos? ” sau ” doresc sa elimin limita la cos”. Am eliminat aceasta limita pe doua conturi diferite ( al meu și al mamei).
In rest unele produsele sunt ok ( unele). Am comandat un tricou XL care arată a XXL, pe eticheta agățată pe el era XXL și pe eticheta din tricou XL. Dar ca mărime XXL într-adevăr.
Dan a zis
Referitor la rambursarea parțială, acest lucru se datorează folosirii unor cupoane, e ceva normal.
lena a zis
Am dat 5 comenzi pe temu, toate au venit in fix 9 zile, in afara de o gua sha care nu-mi dau seama daca e piatra naturala sau plastic (la 1€ nici nu-mi mai pasa), tot ce am cumparat a fost ok, dar am fost si atenta la recenzii, nu comand unde nu vad recenzii cu poze de la cumparatori. Am incercat sa returnez vreo 3 produse pt ca nu-mi mai trebuiau, dar mi-au dat banii inapoi si au zis sa le pastrez. Am folosit cardul de unica folosinta de la Revolut mereu, cu care nu-mi fac griji. E plin emag si alte site-uri mari cu produse de pe Temu la suprapret, asa ca n-o sa incetez prea curand sa fac cumparaturi acolo.
Marius Cucu a zis
Rambursarea aceea cu produse plătite este și datorată faptului că sunt produse foarte ieftine și nu e justificat transportul. La valori mai mari te pun să cauți un DHL…
MaiaB a zis
Și uite asa am instalat Temu, ac produs dar de n ori mai scump de la eMAG.
Cautam proiectoare solare. Și nu unul.
Inca nu le-am comandat, și pt ca ii mai testez cu porcariioare, dar și din motive de carat.
În vara voi face socotelile dacă merita sa risc.
Nu doar banii pt ele. Dar și montajul lor.
Dvs ce ați face??
Rudolf Stroe a zis
Pentru Temu,jos palaria,oameni au o logistica de top..!Din circa 10 comenzi, livrarea a fost intodeauna in termenul promis,pentru un singur produs,care era din 2 piese si mi-au trimis doar una,am cerut refund,onorat in 48 de ore.Pentru altul cu dimensiuni reduse,era vorba de un briceag,am facut retur gratuit si am primit ceea ce de fapt comandasem. Recomand cu incredere!
Marius Cucu a zis
Dacă vreți să faceți comenzi mici, fără limită de transport puteți să le scrieți pe chat că vreți transportul gratuit și se ridică limita de 45 de lei.
mariana ceaus a zis
Tocmai ce am comandat un articol de imbracaminte cu o valoare de 112lei.Citind comentariile de aici mi-am luat adio de la produs.Imi fac griji pentru card.
Marius Cucu a zis
Dacă ați comandat de pe site-ul oficial nu ar trebui sa aveți probleme.
MaiaB a zis
Eu am aplicația lor pe un telefon de „lucru”,nu are aplicația băncii.
E sigura sau ar trebui sa lucrez pe laptop???
Mio a zis
Eu comand de vreo 5 luni și nu am avut niciodată probleme.Ba chiar am fost ajutata de multe ori când mi-a întârziat un pachet. Sunt foarte mulțumită
Respecta politica lor de client -furnizor.
Rudolf Stroe a zis
Va spun cu mana pe inima,Temu e cel mai serios site de chinezari..!Din cele cca.10 comenzi facute,toate s-au incadrat in termenul de livrare(max.2 saptamani)apoi la un singur produs neconform am cerut,,refund” /returnarea banilor si au fost promti,in 48 de ore sa rezolvat!Mai trebuie sa aveti in vedere si calitativ, ceea ce comandati,nu totul e ,,first class” la preturi mici.Una peste alta nota 9,5 pentru Temu!
Mio a zis
Perfect de acord cu Dvs. Singurul lucru…rau,este ca creează dependenta de cumpărături .Stiu cum se atragă!
Luminita a zis
Daaaaa,din păcate!!!