Știți ca acum aproape o luna scriam un articol aici despre curierii din Romania si ca tare m-as bucura sa fie opțiune de a alege ce curier sa-ti vina la ușa la eMAG, nu?
Eh, uite ca se poate și în Romania. Cred ca dacă as fi comandat din China coletul ajungea mai repede.
Da, nici in ziua de azi coletul nu a venit. S-a intamplat sa se sparga coletul.
In colet aveam produse de curățat si probabil ca s-a spart un bidon ceva. Am fost anunțat de curier prin telefon ca ori accept coletul cu unul dintre pachete sparte(probabil un bidon), ori îl refuzam pe tot.
A comunicat foarte bine cu mine, mi-a explicat procedura, chiar daca nu s-a respectat termenul din SMS si sunase dupa 2 zile. Am inteles, a fost Black Friday, inca se mai expediau colete.
Mi-a spus ca va face procedura de retur si ca eMAG ma va contacta pentru refuzul coletului si sa-mi înapoieze banii. Plătisem online cu cardul.
Toata discutia asta se intampla pe 14 decembrie, la 3 zile lucratoare dupa ce facusem comanda.
La sugestia curierului de la TNT am așteptat sa fiu contactat de eMAG. La ei in tracking arata cam așa: 22 Dec 2014 10:42:00 Ploiesti Shipment Returned To Origin. Follow Up Actions Underway.
Dupa inca ceva zile de asteptare, daca nu ma insel pe 28 decembrie sun la eMAG si astept vreo 15 minute pana raspunde cineva. Ii explic exact ce s-a intamplat si imi spune ca imi storneaza factura.
Trec sărbătorile, ii las sa doarmă un pic, sa se așeze carnea bine si încerc sa-i contactez dimineața. S-a răspuns aproape instant si povestesc cele întâmplate. La câteva ore primesc mail de la PayU pentru ca se întorc banii in cont. Mă uit atent si vad ca suma nu coincide. Era cu câțiva zeci de lei mai puțin pentru ca, probabil, au încurcat facturile.
Așadar, iar încerc sa sun la ei, seara, de la serviciu. Nici vorba. După 30 de minute de așteptat la magicul robot am renunțat si am sunat dis de dimineața. O doamna amabila si-a cerut scuze si va încerca sa remedieze situația.
In concluzie, chiar si de la cel mai mare retailer online, de la noi, sunt probleme. Teoretic ar trebui sa se rezolve miercurea viitoare. Din cate am înțeles de la operatorul din Call Center returnările de bani se fac, o data pe săptămâna, miercurea.
Daca s-ar fi intamplat lucrul acesta unei persoane care ar fi comandat prima data online, cu cardul credeti ca ar fi incercat si a doua oara?!
Daniel H. a zis
Logic că n-ar mai încerca.
ice4you a zis
Nici cu casah nu e mai bine …. nu am mai apucat sa scriu dar o fac aici …
Facut comanda la cei numiti. Imi ajunge produsul care nu era nici pe departe ca in descriere. L’am trimis inapoi … le’am zis ca nu vreau banii ci alt produs …. ok … trec 2 saptamani … imi storneaza pana la urma cu mentiunea „doreste alt produs”, fac alta comanda … sun si le zic: fratilor … scadeti din suma aia comandata cat am pe la voi … mi’se confirma … ok vine … a patra zi coletul … curierul avand suma totala pe factura fara stornare. Eram plecat din zona … am stat pe telefon vreo 40 de minute pana a raspuns careva, timp in care de la firma ma sunau in disperare ca se grabeste curierul, iar eu le lasasem banii fixi cat stiam ca trebuie platit … intr’un final imi raspunde careva … le spun care ii mersu … m’au mai pus pe hold vreo 10 minute …. revine cineva …. si imi spune ca trimit acum un mesaj la curier cu suma ce trebuie incasata. Ok … sun inapoi la firma … curierul nu primeste nimic … eu primesc un SMS in care mi’se reconfirma retrimiterea coletului. Ala saracu … o plecat cu coletul la sediu si abia dupa inca 3 zile primesc din nou coletul cu suma ok. Ba da’o in piuuuuuuuuuuuuua mea … mi’au sarit toti mucii pe pereti mai ales dupa aventurile deja avute cu ei in ultima vreme. Nici acum nu „si’au revenit” …. dovada sta o comanda pentru niste jocuri pe care inca le astept, norocul ca ziua de nastere unde erau destinate ca si cadou este pe 20 ianuarie. Sper sa ajunga la timp.
R2 a zis
Sincer sa fiu, dupa experienta Brack Fridaiu (slang japonez), prefer sa ma duc la ei sa ridic utilajul.
Oricum, ce ma enerveaza cel mai mult la mega companii, gen vodkafone, gigi, baltex etc. e ca nu poti sa zbieri cinstit si sa-i trimiti toti dumnezeii celui care merita. Intotdeauna e o interfata (serviciu „suport tehnic”…) care trebuie sa o incaseze ( de obicei dupa vo 20-40 min de manevrat pe la telefon si injurat robotul). Iar eu vreau ca flegmele mele sa impodobeasca figura lu Bill Gates!
In legatura cu yahoo mail, nu ma mai slabesc astia cu „add yahoo blabla pe cromu tau ca sa iei sifilis mai repede, sau ceva”; insuportabil e putin spus si nu poti scapa de pop-up-ul asta. Am incercat sa pastrez cookies de la mizerie. Degeaba. Trebuie sa fac un efort si sa parasesc corabia.
Ti s-a intamplat si tie?
Marius Cucu a zis
Am scapat facand redirect catre Gmail din Yahoo.
R2 a zis
Notat.
VASI le R a zis
Din câte păţanii cu Black Friday am citit, am ajuns la concluzia că nu o să comand nimic de vinerea neagră. Până atunci poate mă răzgândesc. 🙂
Eu am făcut o comandă la eMAG pe 19 decembrie (vineri) dimineaţă, cu termen de primire colet 20 – 22 decembrie, iar luni pe 22 decembrie pe la ora 16 m-a sunat tipul de la Fan Courier că îmi aduce coletul. Oricum, până în Siret au un pic de mers. 🙂
Bucur a zis
Prefer sa ridic comanda din showroom decat sa vina prin curierat. asa am facut de black frydai…