Nu știu dacă mai sunt persoane care nu cunosc serviciu. Totuși, ar trebui să începem cu clasica întrebare: Ce este eMAG Genius?!
eMAG Genius sau am putea spune un fel de Amazon Prime de România. Copia fCidelă a tot ce făceau băieții acum ceva ani, adaptat la piața locală, nu? Așa e când ai concurenți precum Altex sau evoMAG pe online. Ce să mai menționezi de cel.ro? 🙂 Pur și simplu, faci ce vrei. Chiar și să trimiți fel de fel de notificări și să-ți promovezi serviciul.


Ca să te pună să treci la eMAG Genius au scumpit transportul și mai mult pentru produse de valoare mică. Dacă nu îți vine coletul a 2 a zi îți returnează 8 lei.
În plus, nu e disponibil în toate orașele și e disponibil pentru anumite produse, nu toate. Așadar, steluțe. Multe steluțe, inclusiv s-au pregătit pentru Black Friday și alte campanii de reduceri.
Toate detaliile sunt aici.
Partea mișto este că se adresează celor care plătesc cu cardul. Dacă vei plăti cash o să ai taxă de procesare.
În regulament nu văd ce se întâmplă cu coletele nelivrate la timp. Se dau cei 8 lei înapoi? Se dau 100 de lei? Se oferă voucher de 8 lei?!
Momentan, nu. Probabil că vor mări acoperirea în timp, dar este logic că infrastructura din România n-o să ajute la asta prea curând.
Avem următoarele localități: București, Buzău, Brașov, Brăila, Cluj-Napoca, Craiova, Constanța, Galați, Iași, Timișoara, Pitești, Ploiești, Sibiu.
Depinde de fiecare. Dacă vei comanda frecvent de la eMAG probabil că merită, dacă alegi cel mai mic preț s-ar putea să nu fie chiar util serviciul. Totuși, e util că poți transfera inclusiv produse mari.
În maxim 30 de minute, dacă aveți card atașat și dacă returnați la Easybox.
Nu e chiar simplu, dar se poate face asta direct din contul eMAG. Te duci la Contul Meu -> Genius și selectezi Detalii Abonament. Acolo vei avea un mesaj: Dacă nu mai dorești prelungirea abonamentului, poți să renunți oricând de aici. Cam asta este tot.
Abonamentul Genius permite încă un membru al familiei în același tarif anual. Este valabil pentru toate cele 4 aplicații: Emag, Tazz, Fashion Days, Freshful.
La Suceava nu au…
Ce să ai tu la Suceava?!
Emag este deja DOAR marketing impins la extrem! Tot ce a insemnat candva Emag (adica oleaca de seriozitate si de promptitudine comparativ cu ceilalti) paleste in comparatie cu marketingul EXTREM si AGRESIV al celor de la Emag. Care ghici ce, pana la urma tot clientul il plateste intr-un fel sau altul. Eu unul am ajuns sa nu mai cumpar de la Emag, au ajuns mult prea mari si incet dar sigur omoara concurenta, ceea ce nu este ABSOLUT DELOC BINE pentru clientul final! Niciodata, in nici un domeniu, lipsa concurentei n-a fost buna pentru clientul final.
A ajuns pe barba lor și pe incapacitatea celorlalți de a oferi calitate. Uită-te la ce mizerie e la altex, au strategie cu produse vechi, ca să poată vinde ieftin, numai pe electrocasnice sunt tătici, cât hate e pe cel.ro și prostiile cu care se poziționează CEO-ul lor.
Vezi si service-ul lor, Depanero, care usor, usor a halit tot ce mai inseamna firma acreditata pe electronice / electrocasnice.
Si totul la preturi naprasnice.
Să vedem și antreprenorii români care-au zis că e bine să plătească până la 20 la sută la eMAG pentru Marketplace, când puteau să le facă ceva concurență.
‘Fa-te frate cu draq’ pina treci puntea’, ‘Capu’ plecat, sabia nu-l taie’ – doar 2 mostre din ‘intelepciunea’ populatiei ce vietuieste in spatiul carpato-danubiano-pontic.
Toata lumea ne salveaza! :))))
Păi normal, crești un an taxele apoi bagi abonament de 100 de lei pe an. Păi nu merită acum să iei amazon prime ca să scapi de toate dropshipping-urile de pe eMAG?
În 2-3 ani cred că o să vedem și servicii de streaming la eMAG, nu?!
Eu zic ca o sa le vedem chiar mai repede decat atat! 😀
In rest, vorba lui Vasile, nu stiu cum dracu se face, ca toti vor sa ne salveze! :))
Băieții și fetele de la marketing sunt ok.
Să vezi ce se înbulzesc gușterii să-și facă repede abonament ??
Am confirmarea că s-au făcut câteva ?
Babaiete ….. :))))))
Am auzit că unii vor primi livrarea pe 16, adică fix peste 5 zile pentru produse. Funcțional!
Pai ce credeau proaspetii abonati, ca odata bagati banii, se va intampla si un miracol pe la curierat, eventual ca au inchiriat vreo masina care sa le care doar lor coletele, ca 8leipremium? :)))))))))))))))
Și cu floricică. Poate dansatoare.
Buna ziua,
Sunt posesor de emag genius de mai bine de 6 luni
Sunt mai multe aspecte negative :
1. platesc ca sa primesc comanda intr-un timp decent iar la blak-friday am stat si ateptat ca toata lumea comanda dupa 2-3 saptamani .
2. transportul nu este gratis decat daca le preiau de la punctele de livrare emag ceea ce se intampla si inainte
3. nu am reusit sa beneficiez de nici o promotie genius saptamanala, in anut este descrisa o reducere si ai nevoie de un cod pe care sa-l aplici la cos insa cand aplici codul la cos surprizaaaa nu functioneaza esti anuntat ca nu se aplica la produsele din cos. sper exemplu codul emag19ani nu se aplica la produsele alese special pentru acea campanie .
4. azi am dat o comanda 99.9 ron si pentru ca nu este de minim 100 ron platestc transportul insa un alt produs din cos de 70 ron primeste transport gratuit ceea ce insemana ca regulile nu functioneaza .
Cand am achizitionat emag genius scria cat ecranul de mare transport gratis si atat, asta este si in reclama tv dar in realitate undeva cu o steluta mica scrie ca trebuie sa platesti. Este inca o campanie care pleaca pe premise false, cu nimic mai buna decat o campanie politica .
Asa ca astazi am decis sa renunt la orice comanda de la Emag pentru ca este o miciuna totul.
Am avut probleme de servis cu depanero, cu emag, livrari busite, am inteles si trait multe aspecte surprinzator de bune dar si de rele, am inteles de fiecare data cand ceva nu merge pentru ca nu a fost cu intentie, insa NU voi intelege inselatoria si „alba-neagra” pe care o practica emag cu clientii lor este josnic totul .
Va pun la dispozitie contul meu celor care au nevoie de el !!!!
Întotdeauna, dar întotdeauna când este o ofertă trebuie să ne uităm și ce scrie la steluță. Eu nici măcar nu mă încadrez pentru Genius, nu este disponibil în localitatea în care sunt eu. Probabil că este serviciu pentru orașele în care au depozite în apropiere.
Nu prea pare afacere. Il am activat de vreo 2 saptamani. De exemplu am vrut sa iau cafea lavazza, la e-mag e 59,99 ron/kg, am pus in cos 2 pungi, 120 de lei total.
Am cautat pe alte site-uri, 47,99 lei/kg. Transportul e acoperit din diferenta de pret.
Genius…. O prostie de serviciu.
Am fost client fidel emag pana am fost nevoit sa ajung la… garantie. Dupa ultima experienta cu Depanero… am decis sa renunt la acest vanzator. Pe scurt: am dus un robot de bucatarie la reparat si au zis ca au gasit lichide in interior si nu l repara pe garantie. In poze se vede ca lichidul a patruns pe la capul rotativ, probabil o garnitura stricata. Acum voi scrie la ANPC, fac contra expertiza si ii voi da in judecata.
Concluzia mea: mereu mi-a placut sistemul lor de vanzare, preturile erau ok daca le urmareai pe cele corecte dar garantia este praf. Sfatul meu: FUGITI de ei.