Acum ceva timp cei de la PC Garage au ales sa schimbe design-ul pentru site-ul lor, iata ca si cei de la eMAG au urmat tendințele si au schimbat un pic design-ul.
Un design putin mai rotunjit si parca mai rapid. Cel putin asta este senzatia pe care mi-o ofera. Momentan.
Pe Twitter lumea spune ca arata ca un newsletter, dar mie mi se pare acceptabil. Probabil ca acestia inca nu s-au obisnuit cu modificarile.
Totodata, am observat si ca exista suport online pentru cumparaturi. Nu stiu daca a fost pana acum acolo, dar eu nu am sesizat.
Cum vi se pare noul design al celor de la eMAG?
Emag a evoluat foarte mult in ultimii ani… Bravo lor, asa se „deseneaza” o strategie de succes.
Asa este, oare eMAG va deveni noul Amazon?:D sau…micul Amazon?
Pastreaza putin din interfata precedenta, in rest e OK.
Buna schimbarea.
Trebuia sa intru sa vad mai detaliat ce si cum. Nu mi se pare mare schimbarea, sau poate nu am petrecut eu destul timp pe emag incat sa-mi fixez niste amanunte despre aspectul anterior. E ok si acum.
Mie imi place faza cu suport online, asta arata ca sunt printre cei mai buni.
Daca vor reusi sa raspuna celor care comanda in timp util si profesionist, chiar va fi ok..
gusturile nu se discuta difera de la om la om,mie imi place nou aspect.Nota 9 din 10.
Evident. Nu mi se pare nasol, dar nici cel mai tare design.
Bravo lor au evoluat foarte mult 🙂
Despre design îmi ştii deja părerea, că mi-ai citit articolul. Asta cu suportul online nu o ştiam; sau poate că nu am văzut-o până acum, însă o consider un mare pas înainte. Este o legătură strânsă care se va crea între emag şi consumator. Ceea ce contează mai mult, de fapt:
– Bă, vreau să îmi iau un laptop nou. Ce magazin online îmi recomanzi?
– Vezi pe altex.ro ce oferte au.
– M-am uitat; am găsit ceva care îmi convine, însă pe emag e puţin mai ieftin.
– Păi te zgârceşti la câţiva lei?
– Nu! Dar dacă intervine ceva urât, ăştia de la emag mă pot ajuta prin suport live. Pe când la altex.ro ar trebui să mă încurc cu mailuri şi timp pierdut.
Alea 7 minute sigur sunt mai ok decât orele de aşteptare a unui răspuns prin mail.
Oricum ei sunt cei care dau tonul in materie de comert on-line in Romania……desigur nu au cele mai mici preturi, dar sunt un brand…..Bravo lor!