De curând m-am umplut de electrocasnice. Cică le zice d-astea mari. Am avut norocul să am ceva reduceri la Altex că altfel nu călcam pe acolo. Eu unul aș fugi de ei fără să stau pe gânduri. Sunt imposibili!
Și asta se întâmplă cu fiecare comandă în plus pe care o fac la ei și am probleme. Nu, nu e ceea ce trebuie. Pe partea de comunicare sunt imposibili. Trebuie să stai cu ANPC-ul pe ei ca să discuți.
Ei lucrează cu o firmă de curierat puțin străină mie: Nemo Express. Până să fac prima comandă la ei am crezut că e firma lor. Se pare că nu, se pare că doar colaborează. Cică cine se aseamănă se adună.
Eh, dar vine mașina de spălat. Nu e chiar grea, se poate duce în 2 persoane, dar curierul ne-a cam lăsat baltă, în fața blocului. Iar curierul de pe zona mea este și el destul de în vârstă. Peste 50, oricum.
În curând va veni și un frigider. Mai mare decât o mașină de spălat, mai voluminos. Va fi frumos atunci.
Ideea e așa: de ce firmele care vând electrocasnice nu colaborează cu firme de curierat ce s-au nișat pe electrocasnice mari?! Țin minte că prima mașină de spălat am luat-o de la eMAG. Au adus-o 2 matahale la ușă.
Oare n-ar fi mai bine să se nișeze un pic, eventual să pună un pachet extra pentru serviciile de curierat pentru electrocasnicele mari și grele?!
Da.
Electrocasnice mari a zis
Salut. Ai pus punctul pe „i”. Ar trebui sa ți le ducă pana in casa. Părerea mea. Nu ar trebui sa îți ia ochii cu o oferta dacă trebuie sa îți cari tu ditai combina frigorifica sau mașina de spălat sus. Cred ca nu este om sa nu fi pățit asta. Dar, asa se triază companiile si se formează preferințe ale clienților. Sfat pr Altex: adaptează-te sau mori 🙂 O zi buna.
Andrei Daniel a zis
Cred ca tine totusi de unde cumperi. Eu cu emag nu am avut niciodata probleme de genul si pot sa mai recomand un site care iti aduce produsele acasa, ideall.ro.
Delia a zis
Ha ha, am ramas cu o saltea de pat imensa in mijlocul strazii, in pijamale, pentru că așa-zisul curier era un nene taximetrist ursuz care m-a lăsat baltă. Preferam să fie frigider, sincer, că măcar nu eram nevoită să îl țin în brațe.
Marius Cucu a zis
Haha. Trebuia să dai cu piatra în geam :D. Poate nimereai până la 4. 🙂
Delia a zis
Nu aveam de unde sa iau pietre, in plus, cred ca distanta era destul de mare si probabilitatea de a nimeri pe cineva in cap era crescuta.
Malin a zis
Io n-am cumparat niciodata electrocasnice de pe net, insa odata la doua saptamani cand am ceva voluminos de obicei imi vine curierul pregatit ca sa descarce si sa urce pe trepti pachetul. Deosebirea intre Spania si Romania e ca pe aici curierii nu umbla cu Dacia papuc ci au camioane si microbuze serioase cu rampa, troliu etc.
Emi a zis
Singura firma care mai duce door-to-door electrocasnice mari este Fan Courier. Din pacate si la ei aceleasi probleme.
In ciuda faptului ca un contract cu magazinul online specifica ca produsul sa fie livrat „in fata usii”, agentii de pe teren se folosesc de tertipuri pentru a nu urca produsul la etaj – ” ca nu am coleg”, ” ca nu sunt obligat sa vi-l duc”,etc.
Intradevar duc lipsa de personal ( ca asa e in Romania) si se vad nevoiti sa minta clientul.
Daca va tineti „in forta” si sunati la magazin se rezolva problema chiar daca dupa o zi doua ( se trimit 2 agenti la livrare).
Ceilalti curieri se baga mai greu la electrocasnice mari, asadar isi permit sa faca „figuri” – nu ai de unde alege in Romania…