Am zburat suficient de mult în anii precedenți încât să mă satur de idee. Anul trecut chiar eram la refuz, anul ăsta noroc că am bifat 2 ieșiri. Probabil că una dintre puținele din perioada următoare.
Mi se pare cel mai mișto mijloc de transport, dat fiind faptul că în câteva ore poți să fii în cealaltă parte de Europa. Cu pașaport d-ăla să faci repede check in-ul, să nu stai la cozi.
Eh, băieții cu pandemia zic că avioanele sunt cele mai nașpa, că ele au participat cel mai mult la răspândirea virusului.
Sunt mai multe lucruri de zis în momentul de față:
- Wizz Air dă comunicat cum că ar băga obligatorii măștile
- că oferă dezinfectant și tot ce se poate acolo
Ba chiar au băgat și un spot d-ăsta.
Nu știu, dar cred că ar trebui să renunțe la câteva mizerii de upscalling:
- să nu mai bagi bilete random între membri familiei. Dacă zburai 2 pe aceeași comandă erai aruncat la începutul sau coada avionului, doar, doar să câștige câțiva euro de la tine pentru loc
- să mai taie din locuri sau să facă în așa fel încât să fii un pic izolat de cel de lângă tine. Bine, n-ai 2 metri, dar dacă nimerești cu 2 corpolenți ai șansa să stai pe culoar, nu pe scaun
Era chiar o sugestie ca reașezarea scaunelor să fie diferită, cumva încrucișat. Sau chiar cu ceva geam transparent.
Wizz și Ryanair stăteau cel mai bine pe cashflow în Europa. Nu-ți onorezi serviciul din cauza ta sau forță majoră, ce vină am eu?
Hai că poate sunt înțelegător să vreau voucher, dar de ce să fie o perioadă limitată? Îmi blochez banii mei, te folosești de ei, dar nu îmi zice să-i cheltuiesc mâine că poate nu se termină criza.
Până acum, din punctul de vedere al clientului, Airbnb au fost cei mai ok. Au returnat tot integral, instant. La Booking încă aștept, BlueAir a zis că returnează, n-a făcut-o, cu Ryanair și Wizz încă aștept, deși vreo 3 deja sunt anulate din cele 5.
Să nu mai zic cu agențiile de turism care și-au bătut joc complet de oameni. Poate că ar trebui să dispară unii de pe piață.
Nu ridic în slăvi AirBnb și Booking că prețurile, de foarte multe ori, erau mult mai bune la agenții, dar poate că o concurență mai bună pe online o să mai scuture și din băieții ăștia mari.
Costin a zis
Cam asa.
Marius Cucu a zis
Dacă are covid colacul?
Altfel, e atât de fumată treaba, toți o copiază.
Andra Costa a zis
Din păcate, multe dintre companii nu înțeleg încă faptul că dacă acum iese clientul în pierdere șansele sunt foarte mari ca, pe termen lung, ele să iasă în pierdere. Și faza cu biletele de la WizzAir e sooo true. Sunt cei mai nașpa că te obligă să îți iei bilet preferențial dacă vrei să stai lângă cel cu care călătorești. Dar la ce să te aștepți dacă nu există nici un forum care să îi monitorizeze? Logic că fac orice îi taie capu.
Marius Cucu a zis
Eh, știm bine că se mai fac mișcări în avion, dar oricum e disconfort să stai mereu să cauți omul care să vrea asta.
Au ceva legi, dar deh acum vor să nu le respecte nici p-alea.