Am cumpărat acum ceva timp de la eMAG un produs Philips si am prins o oferta cu un voucher in perioada aceasta. Am mai folosit vouchere, dar niciodată fix pe fix, întotdeauna mai adăugam 10 lei, 100 lei, in funcție de ceea ce doream sa achiziționez.
De data asta voucher-ul a fost de 100 lei, iar eu am ales de 99,99 lei. Nu mi-am dat seama si a ramas bifat, ca de obicei, plata prin card online. Mi s-a parut ciudat (desi nu cred ca se putea intampla ceva, am comandat de zeci de ori de la ei), mi-a fost lene sa scot cardul si sa bag datele pentru 0 lei.
Asa ca am dat cancel, dar factura a fost creata, iar voucher-ul fugarit prin sistemul lor.
Lucrul asta l-am observat ieri, dar pentru ca n-au avut zi de lucru, am asteptat sa-i contactez in dimineața asta. Pentru ca am scris articolul despre noul design al lor, am zis sa folosesc suportul online pe care tocmai l-au implementat. Ca o paranteza, e imposibil sa navighezi OK la ei pe site in noua formula, caut unele produse de-mi vine rau.
Am discutat cu ei, l-am pus pe monitorul din dreapta ca ma asteptam ca nimeni sa nu raspunda. Dar, nici n-am terminat bine de scris primul mesaj, ca s-a prezentat un anume Sorin si mi-a rezolvat problema in doar 7 minute.
Momentan stau bine cei de la eMAG, ma gandesc daca in timp vor mai fi atat de prompti, mai ales daca lumea va afla de sistemul acesta.
Nu stiu cat de tehnic este sistemul, dar ar putea sa distruga o piata de asa zise site-uri de review-uri pentru componente.
Carti a zis
Multumim pentru feedback. Pe viitor vrem sa implementam un sistem mult mai rapid decat cel actual, dar la momentul de fata totul depinde de operatorii disponibili in acel moment.
ice4you a zis
Pe mine unul ma enerveaza rau noua interfata a site’ului mai ales cand „imi fug” submeniurile inainte sa apuc sa dau un click pe ceva. Uneori … este mai bine sa nu repari un lucru care nu este stricat si daca ai o gasca de utilizatori sa incerci sa lasi cat mai mult posibil o interfata cu care s’au familiarizat iar schimbarile sa fie mai mult de ordin tehnic decat vizual. Sa fiu sincer mi’se parea mult mai bine structurat inainte.
Marius Cucu a zis
Pentru mine nu prea este o problema asta, ma deranjeaza mai mult ca au disparut breadcrumbs…Ma miscam mult mai repede de pe un produs pe altul.
Dar, probabil, asa cum s-a discutat si in alte parti, s-au facut modificari pentru utilizatorii neinitiati, nu cei care folosesc site-ul des.
Ciprian Pardău a zis
Se bazează şi pe capacitatea consumatorului de a se adapta. Până la urmă, schimbarea nu a fost atât de uriaşă încât să afecteze pe cineva. Au adăugat câteva lucruri mici şi au intervenit unde au crezut ei că este de cuviinţă. Nu le înţeleg pe astea cu „nu-mi place noua temă”, când de fapt nu este mai nimic diferit.
ice4you a zis
Si intr’un final, avand nemultumiri si unul si altul, ajungem la concluzia mea:
„Nu repara ce nu este stricat!”
😀
Blog cu Stil a zis
Nu am nimic impotriva lor am comandat de cateva ori si totul este super ok si imi place noua interfata 🙂
Război în... 1 a zis
Prompţi tare băieţii ăştia de la eMag.
Gabriel Ursan a zis
Nu cred că vor distruge nișa de review-uri pentru componente și nici nu cred că intenționează asta. Din cel puțin 2 motive:
1. Se bagă tare pe afiliere cu ProfitShare 2.0 și interesul lor e să atragă afiliați, nu să-i alunge oferind absolut toate informațiile, testele, impresiile etc. prin sistemul de chat.
2. Preferă să-și folosească timpul mult mai eficient. Rar sunt cei ca tine care știu care vor din prima, dar când încep să vină de-al de gheorghiță cu 1.000 de întrebări stupide și în final să nu cumpere nimic că are 12 ani și 0 lei, sunt convins că preferă ca blogurile de nișă să-și bată capul cu ei.
Marius Cucu a zis
Da, dar daca vor avea un sistem de urmarire al celor de la centrul de ajutor s-ar putea sa fie obligati sa le raspunda si lor…
Grig a zis
Dacă operatorul e priceput știe cum să de-a cu Flit la copilașii de grădi
Anonim a zis
Ai reusit sa vorbesti cu ei??? Cum ai facut?
M-am chinuit 45 de minute sa vb. cu cineva de la ei si m-am dat batut.
Marius Cucu a zis
Intotdeauna mi-au raspuns. Dar de ce informatie aveai nevoie?! Poate te putem ajuta noi…
Radu a zis
Nu inteleg de ce atatea laude…daca suni la ei intra robotul si nici peste o ora nu te preia nimeni…daca apuci sa cumperi de la ei sunt intradevar promti….aveu o reclama la o imprimanta (pe care am cumparat-o) in care minteau ca au cartuse la pretul de 10 ron….cand am fost sa le cumpar am contatat ca sunt 80 ron… Imprimanta asta nu era in lista cu cartuse ieftine cum spuneau ei… Am descoperit inca ceva…au devenit mai scumpi decat magazinele de specialitate…
Marius Cucu a zis
Sunt unele produse mai scumpe, insa sunt si multe promotii. Daca cumperi constant de la ei, o sa vezi ca fidelitatea conteaza destul de mult.
In alta ordine de idei, e greu sa faci atata promovare in online, pe TV, sa ai deschiderea coletului, transport gratuit fara niciun cost in plus.
Ei sunt etalonul in online, ei au ridicat stafeta…