Mai scrollez pe TikTok și mi se pare că e o mare de oameni acolo și un loc în care foarte mulți își promovează produsele. De exemplu, zilele astea aveam ceva în feed de la unii: Friday, ce au ajuns prin Ploiești.
Cumva, acolo se trece un pic de la protocolar și se face real marketing. Sau vechiul teleshopping care era pe la televizor, în primele lui apariții.
Adică am văzut sesiuni de shopping d-ăla de gherilă. Cineva probează haine, cineva le vinde pe Whatsapp. Ori oameni care pur și simplu pun 2 borcane de miere și încearcă să le vândă.
Acum nu știu cât de mult succes au vânzările pe acolo, dar pare un canal destul de bun pentru a promova pe real. Bine, tot promovare este, dar altă abordare, alt canal.
Samsung a dat acum comunicat că încearcă să vândă acolo. Fac și ei un teleshopping d-ăsta, dar cu influecencerii lor. Nu știu dacă e cea mai bună abordare, să iei oamenii de pe alte platforme și să îi muți pe una nouă. Dar teste au mai fost făcute. Țin minte că acum ceva timp, de un Black Friday, oamenii îți dădeau bonusuri doar dacă te jucai pe site-ul lor. Deh, idei din Asia aplicate cu succes în România.
Live Shopping AI se va întâmpla pe 11 aprilie de la ora 20:00 a României și toți cei interesați sunt invitați să se alăture contului Samsung și să participe la acest eveniment inedit la care vor mai participa Cosmin Seleși, Theo Zeciu și Ela Crăciun, unde provocările întâlnesc inovația. Gazda serii, Cosmin Seleși, îi provoacă pe Theo și Ela să rezolve diferite provocări pentru a debloca reduceri disponibile doar în timpul live-ului.
Să vedem dacă vor publica și rezultatele. Chiar o să fie interesant dacă va reuși un astfel de eveniment.
Adaugă un comentariu