Se poartă chestia asta în care să spui cum a fost în anul ce-a trecut. Mai nou, cu statistici.
Eu n-am ținut statisticile Google până de curând, când am zis ca trebuie sa pun si eu t5 ca tot omul. De atunci… imi mai arunc un ochi pe acolo. Mai mult la cei care sunt realtime, pe blog.
2015 a fost un an bunicel pentru blog. Pana sa trec pe nebunia cu domeniu propriu si sa busesc totul cu SSL-ul… aveam in jur de 0,5 k. Acum sunt zile in care ajung si la 3k.
Diferentele sunt de continut. Scrisul zilnic sau aproape zilnic ajuta mult, iar faptul ca am scris printre primii despre Windows 10 a ajutat. Traficul creste pe masura ce oamenii au nevoie de lucruri utile pentru noul sistem de operare.
Nu e ca la vechile sisteme de operare, traficul era altul inainte, dar… oricum e bine.
Afilierea a mers bine in partea a 2 a anului. Sigur, excludem noiembrie si Black Friday. Pe ansamblu a fost bine. N-am reușit sa fac proiecte pentru adsense asa cum ziceam aici, dar… am ceva colaborări pe care sper sa le incep la anul. Avem un început pe internațional, trebuie doar ridicat. Teste, teste.
Pentru blog am renuntat sa mai fac afiliere agresiv. In ultima vreme am pus cateva link-uri doar pentru campania de la Vonino. In rest, articolele noi rar au reclame sau afiliere. Asta am vrut sa fie rasplata pentru cei care comenteaza la aproape fiecare articol in parte.
In 2016
In 2015 am zis ca ma plimb mai mult. N-a fost deloc asa. Doar in vara am ieșit un pic, iar de atunci n-a mai fost timp. E drept ca si concediul a fost stricat pe alte activități din offline. Câțiva cititori ai blogului știu ca mi-am propus sa rezolv cu casa. Nu vrem chirie, nu vrem rate, vrem cu banii jos. Sper sa ne lase euro in pace si sper sa meargă bine si in prima jumătate a anului. Sau măcar sa fie la fel de mult timp pentru online.
Si sa fie inspirație, pe de alta parte. Fara ea… mergem la pacanele.
Eu la T5 am renunțat de prin aprilie, de când începuse să se încarce greu widget-ul lor (am înțeles că au făcut niște schimbări). Am să-l repun și eu, că văd că e la modă (toate analizele le făceam din Google Analytics).
La Mulți Ani și toate cele bune!
Și eu am renunțat și l-am repus când au refăcut platforma.
Cât despre analize… nu prea am treabă cu ele. N-am suficientă răbdare.
Felicitari. Ma gandeam sa pun si la mine abonare prin email. Sunt indecis. Ai vreun sfat?
Nu stiu ce sa-ti zic. La mine, dni 300 de abonati, pe mailchip, imi zice ca am 15% rata de deschidere și 5% rată de click. Analizează și tu dacă merită.
La mulți ani! Cat despre abonarea prin email – Jetpack e suficient. In rest vad ca FB e mult mai folosit de cititori.
La Multi Ani si succes maestre! 🙂
P.S. Am incercat sa te sun … se pare ca RDS aseara a da kix ca nu am reusit sa sun mai pe nimeni din vestita retea. 😀
Nu aveam semnal acolo unde am fost
La multi ani cu sanatate!
La mulți ani și mult succes cu cele propuse. Mai ales cu casa cu bani în mână. Îți țin pumnii. P.S.: Îmi mai lași ganterele? 🙂
Până faci mușchi k lumea. 🙂
Despre planurile propuse pentru blogging, am uitat să scriu, însă nu este târziu să scriu. Cu abonarea la articole mi-am cam dat seama ce este, și nu prea am rată de succes în asta.