Facebook are marketplace și vinde acolo. Încă este la nivelul de OLX, cred că mai mult de acolo este furată piața. Mai nou, am văzut că Instagram are categorie specială pentru cumpărături.
N-am urmărit WhatsApp, dar probabil că și ei vor fi acolo pe listă. Poate că bagă și ei un tab de shopping.
Google are shopping ads. Cumva au făcut mișcare mișto, dar asta pentru că au puterea rezultatelor din căutarea de pe Google.
Tiktok au integrat recent Shopify, dacă nu mă înșel. Integrarea cu platformele de magazine se face din ce în ce mai simplu, probabil că vânzătorul va avea un excel și atât.
Am văzut că tot mai multe branduri încep să își facă site-uri locale: Samsung are ceva, Huawei a copiat, am văzut și ceva la Philips recent.
Toată lumea vinde oriunde. E ok, încă nu e piața matură, se duc lupte pentru a câștiga tot mai multă piață, dar mi se pare exagerată lupta asta.
Poate că toți se uită la următorul amazon sau următorul eMAG(pe local), dar nu știu dacă ăsta este viitorul.
Vorba cuiva, e simplu să trimiți un colet dintr-o parte în alta, e mai greu să oferi suport pentru ceea ce ți s-a livrat.
Cred că ar fi mai bine ca brandurile să se ocupe de promovarea ofertei lor, să ofere suport pentru produsele lor, nu vânzare și servicii post vânzare. Zic!
Next Level cred că ar fi: intrăm în AppGallery sau în alt manager de aplicații și să avem și acolo un buton de shopping.
Un autoturism rulat de unde se poate cumpăra în siguranță și la un preț corect?.
Autovit? OLX? Samsari? 🙂
Mulțumesc și sărbători fericite vă doresc.
De la băieții ăștia?
leasingautomobile.ro
Păi online nu prea poate, trebuie să o vadă înainte, nu?!
Cred că poate și online! Dar tot trebuie să semneze niște acte..
Da, da, și-o alegi din poze, n-o testezi? 🙂
Foarte interesant, insa Facebook ca si emag sau google vor face manevre si vor cere bani.