Ca tot am vorbit despre loganul modificat, iată ca a apărut și o mașină pe hidrogen.
De data aceasta ea va fi produsa in serie, nu modificata de un nene sau altul.
Costa 50 000, dar probabil ca se va ieftini in câțiva ani. Electric sau hidrogen? 🙂
Actualizare: 1 noiembrie 2021 10 comentarii
Ca tot am vorbit despre loganul modificat, iată ca a apărut și o mașină pe hidrogen.
De data aceasta ea va fi produsa in serie, nu modificata de un nene sau altul.
Costa 50 000, dar probabil ca se va ieftini in câțiva ani. Electric sau hidrogen? 🙂
ice4you a zis
Am vazut si eu stirea … pare super ok … urmeaza sa citesc mai multe … din punctul meu de vedere hidrogenul pare a fi viitorul inaintea electricului care este intr’un final cel putin la fel de poluant.
Marius Cucu a zis
Poluant sau nu… ei trebuie sa castige intr-un fel, sa se formeze o industrie de consum.
Stefan a zis
Poluant sau nu, electricul a luat-o puțin înainte. Momentan din câte știu poți ajunge din Suedia până-n Italia doar pe curent, fără probleme. Sunt suficient de multe și de dese stațiile de alimentare, pe când la hidrogen încă nu știu să fie stații, cel puțin prin Europa.
Horia a zis
Arata foarte bine…o noua industrie este la orizont.
Sorin a zis
50.000 o fi fara TVA si fara taxa de mediu, care taxa de mediu sigur se va plati in Romania chiar daca masina nu polueaza !!! In ce priveste hidrogenul, dupa parerea mea e o mare prostie. In primul rand producerea lui se face tot pe baza de electroliza(!), transportul lui la statii se face cu cisterne speciale si depozitarea lui in statiile PECO de hidrogen se face foarte complicat si costisitor. De asemenea, rezervorul masinii este costisitor pentru ca stocheaza hidrogen la presiune foarte mare. Am mai auzit pe unii care spun ca in masina hidrogenul este pastrat ca si hidrogen lichid, apai cela trebe sa fie tembel care sustine asa ceva. Singurul „avantaj” ca sa zic asa, ar fi doar faptul ca un plin de combustibil se face intr-un timp foarte scurt. A, si ca emisiile sint practic doar din vapori de apa. In rest, dezavantajele sint cu mult mai mari. Cel mult as mai acorda o sansa masinilor de tip hibrid, dar cele cu hidrogen 100% sint din start destinate eecului. Un esec groaznic de scump…
R2 a zis
Foarte bine spus. Cred ca e destinata Răşinoterapiei, ca şi alte utilaje, gen Bugatti Veyron. În timp ce ‘ulimea va merge, cel mai probabil cu mijloace de transport in comun electrice, pana vor ajunge masinile personale la un raport calitate/pret/autonomie rezonabil si o retea electrica suficient de puternica sa suport uriasul consum, ăi mai şmekeri îşi vor putea permite un autoturism cu performanţe apropiate de cele pe derivaţi din petrol, platind sumele aferente producerii unui combustibil pt. care se cheltuieste mai multa energie la producerea lui decat se obtine din folosirea acestuia…
Florin a zis
Corect…mult prea costisitor si prea putine avantaje.
ionica a zis
Arată bine dar are nevoie de câțiva ani buni pentru a pune o rețea de hidrogen pe picioare.
Lospa a zis
Masina arata foarte bine. Dar cati o vor cumpara? Aia cu bani. Si nu mai pui ca de banii aia iei 1-2 masini foarte faine second-hand (aici ma refer la lamborghini,ferrari si alte „luxuri”)
Dorin a zis
Pare cam ciudatica masina….nu stiu daca imi place ceva la ea..