In dimineata asta am pornit si noi sa ne balacim putin. Nu prea mult ca nu suntem genul si vrem sa mai nimerim si pe la munte la sfarsitul saptamanii.
Pentru ca am avut programul stricat in tot „concediul”, a trebuit sa mergem la mare cu trenul.
De fapt, chiar ne planificasem lucrul asta, dar cu trenul cel nou de la Hyperion. Conditii ok, merge repede, chiar eram curios sa vad cum merge, daca revolutioneaza Romania pe sina.
Din pacate trenul nu trece prin Ploiesti asa ca a trebuit sa luam un tren de legatura. Legatura care nu mai e legatura pentru ca baietii de la Regiotrans Calatori nu se tin de program.
Pe tabla CFR scrie frumos ca trenul vine la 8:07 si pleaca la 8:15. Nici vorba! A venit la 8:22 si nicio sansa sa mai ajunga la 9:01 asa cum este afisat pe site.
L-am intrebat pe controlor la cat ajunge si mi-a zis ca probabil la 9:15 in Bucuresti. Ce frumos!!! Softronic-ul pleaca la 9 si 10 din Bucuresti. Asadar, in 3 minute pleaca!
Probabil ca este un sabotaj micut, ori din partea CFR-ului, ori din partea privatilor, tocmai pentru ca lumea sa nu prinda trenul. Un tren care este cu mult peste celelalte de la noi.
E prima si ultima data cand merg cu Transferoviar Calatori. Apropo, pe site scrie ca ajunge la 12 30 in Constanta trenul asta, macar sa ajungem la 14:00. Softronic ar fi ajuns la 11:10. 🙁
Știați ca Regiotrans Calatori sunt tepari?
Editare ulterioara: Este 9 47 si noi nu am plecat inca din Bucuresti desi ei au zis ca pleaca la 9:35. Sunt discutii intre controlori pe pixuri. Nici macar atat nu au. Pana la urma s-au dus la magazin si-au luat pixuri pentru „taiat” bilete. Sper ca la 16:00 sa ajungem si noi…
claudiu a zis
Distractie placuta pe litoral!
Intazieri similare am intalnit si in Italia, si imi povesteau niste prieteni ca se intampla si in Franta. Este mai degraba o „calitate” a popoarelor latine decat a noastra, a romanilor.
Intarzieri de trenuri am intalnit si prin Belgia, doar ca acolo intarzierile nu prea sunt mai mari de 10 minute. Iar atunci cand sunt, trenurile de legatura pleaca si ele cu intarziere.
Marius Cucu a zis
Măcar acolo nu se merge cu melcul ca la noi… Cel puțin în Belgia… Hmm.
ice4you a zis
Problema cea mai mare atransportului feroviar de pe la noi, nu este legata de garniturile de tren ci de infrastructura care este la nivelul anilor ’70, mare parte din ea periculos de subreda. In rest … la CFR, angajatii care sunt blocati prin anii ’80 ca mentalitate … iar despre restul de logistica nu are rost sa mai vorbim. Nici la companiile private nu poti zice ca e cu mult mai bine, circula pe aceiasi infrastructura subreda iar angajati lor in mare parte sunt tot cei proveniti de pe la CFR, care bineinteles ca au aceleasi metehne. Nu stiu cand se va face ceva in acest sens, dar avand in vedere faptul ca nu sunt capabili sa faca niste rahaturi de autostrazi de 25 de ani incoace, ma indoiesc ca or sa fie in stare sa faca ceva in privinta zecilor de mii de kilometrii de sina.
Trecem peste … Distractie placuta sa ai! 😉
Marius Cucu a zis
Macar au reguli mai stricte la privat… Oricum nu ma deranjează ca fac x ore, dar măcar anunță. Ba ajung la și 10 sau în 10 ore. Sa pot apela la alternativa sau sa îmi iau marja de eroare mai mare…
Lospa a zis
Urat de tot! Cat stai la mare? Sa nu-mi zici o zi, ca n-ai cum 🙂
Marius Cucu a zis
Nu știu cât stau. Nu sunt fan, dar până sâmbătă seară trebuie să fiu în Ploiești. Și vreau și o fugă la răcoare, la munte.
Lospa a zis
Azi puteam si eu sa ma duc iar la mare, doar ce am fost acum 2 saptamani. S-a acrit treaba, la anu’ ma duc la munte!
ice4you a zis
De unde o sa vii tu … sau pe aproape … o sa merg eu in curand lasand in urma (cu mari regrete :D) aerul de munte … dar merita fie si doar pentru a iesi din „priza” … desi voi injura fiecare zi de caldura in compensatie pentru fiecare zi de ploaie ce anul asta mi’a tinut inchisa piscina din curte. E bine ca esti bine … bucura’te de fiecare moment ca de munca ai timp o viata! 😀
.
Marius Cucu a zis
Hmm… Vremea e ok aici, nici vorbă de căldură sufocanta…
Sorin a zis
Într-adevăr se poate spune că C.F.R. este „Cacă-te Frate Române, Cacă-te Fără Ruşine pe Căile Ferate Române”. Scuze de limbaj, dar asta era semnificaţia ce-fe-re-ului cu muuuultă vreme în urmă, ori acum chiar o ajuns să fie şi adevărată. Asta e valoarea CFR-ului, o nulitate urît mirositoare, cu ventilaţie naturală şi condiţii de cocină de porci ambulantă. Este jenant şi de-a dreptul penibil să mai circuli cu trenul în ziua de azi, punctualitatea şi preţurile exagerate fiind aberante şi total descurajante.
Marius Cucu a zis
La privati e mai decent, pe semne ca spaga nu exista. Biletele sunt platite de toti oamenii, fara nas, cu oameni cat de cat respectuosi… in plus, sunt mai ieftine fata de CFR.
george a zis
Totusi cat timp a facut pina la constanta regiotrans? Era curat, aer conditionat etc?
Marius Cucu a zis
Curat da, nu pot sa zic nu, dar aer nu era. Simteam un pic de ventilatie, dar pe la 11 cand a inceput caldura nu a facut fata.
A ajuns la 1 fara ceva in Constanta, iar noi am plecat din Ploiesti la 8:25.
Daca vrei sa ai conditii, fara discutii du-te la mare cu trenul Softronic. Acolo e confort.
Gabi a zis
Vad ca iei in deradere Transferoviar Calatoei, dar de fapt este vorba despre Regiotrans.La TFC nu exista tren care sa ajunga in Bucuresti la ora 9.01 .Inca ceva, TFC nu are ruta spre Constanta.Transferovira Calatori si Regiotrans sunt operatori diferiti.
Marius Cucu a zis
Corect. Era prima mea calatorie cu ei, cei de la Regiotrans, scris din tren, la nervi. Am corectat. Cu Transferoviar nu am circulat inca.
Am modificat in articol ca sa nu fie probleme…