Lucrez de mai bine de 3 ani cu teamviewer-ul. Cel mai greu mi-a fost atunci când am văzut că nu funcționează pe MAC OS X, iar pe telefon funcționa foarte bine. Cred că a rămas ceva în cache-ul telefonului pentru că nu își făcea update lista de device-uri.
M-am mai liniștit când am văzut că au căzut, la un moment dat, sesiunile de pe fiecare calculator în parte.
Pentru prima dată în anii aceștia am pățit ca programul pe care îl am instalat pe orice device din casă și de la muncă să nu funcționeze. E tare nasol când vezi că n-ai cu ce munci.
Cam așa se întâmplă când este un pic de monopol în zona aceasta. Am căutat alternative, în trecut, dar nu se ridică la nivelul Teamviewer. Eu am câteva device-uri, poate că m-aș îndrepta spre altceva, dar alții oferă suport tehnic cu Teamviewer…
În dimineața asta am văzut și postarea lor de pe Twitter. Unii, pe net, ziceau că i-au hackuit.
ArsenaL a zis
Si eu am patit asta cu teamviewer ieri, chiar era nevoie sa ajut pe cineva si cand colo ce sa vezi? Pauza Teamviewer.
Am impresia ca nu au fost doar in lucru cu serverele, ci chiar au avut „probleme cu baietii…”
Marius Cucu a zis
Eu mă bazam pe unele chestii. Am nevoie să controlez mai multe PC-uri fără să mă deplasez prin cameră. Nasol când n-ai cu ce face treabă 😀
ArsenaL a zis
Pentru sesiuni multiple mi se pare ca trebuie sa ai variant full. Nasol sa platesti o licenta si sa nu ai parte de ceea ce ti-au promis.
Marius Cucu a zis
Nu știu, variantele free la mine n-au făcut probleme până acum. Și pot lucra cu 2,3 taburi deschise 😀
Marius Cucu a zis
Mda, corect, dar tot nu și-a revenit.