Am mai discutat acum ceva timp despre Facebook, despre știrile ce devin virale pe acolo. A apărut pe internet încă un filmuleț ce ne arată că nu tot ce zboară se mănâncă. Îți trebuie un pic de imaginație, o chromă și totul se rezolvă. Mai ales când programele de genul After Effects devin tot mai interesante.
În filmulețul de mai jos este un experiment de promovare a unei case de producție ce s-a desfășurat pe parcursul a 2,3 ani.
Știrile au fost preluate de foarte multe televiziuni de știri.
Am văzut că practica începe să fie și pe la noi. Fie că ne dau ursuleți de pluș, fie că pun râsete de copii, la final de jurnal avem 1,2 știri amuzante.
E ușor să devină filmulețele virale pe la noi, avem atât de mulți idioți care dau share-uri la concursurile „vedetelor”.
Ciprian Lospa a zis
Astia care au facut astea 8 povesti se pricep. Gen bine! Cu mici greseli, dar bine.
Marius Cucu a zis
Ce greșeli? Dă din casă!
Ciprian Lospa a zis
1. https://www.youtube.com/watch?v=lXmk-BxXXhY
2. https://www.youtube.com/watch?v=5IjL-7P6qA8
3. https://www.youtube.com/watch?v=hJkXV_7609k
La restul eu n-am observat greseli.
Malin a zis
Toate astea sunt experimente sociale, iar idiotii sunt cobai. Cineva face ceva cu toate datele compilate 😀