În timp ce mă luam eu de edigital, aparent, a mai venit cineva cu aceiași problemă… un televizor spart de la vecini, Costin mi-a ridicat mingea la fileu și mi-a zis ceva de chinezii Europei: ipon.ro
E prima dată când aud de ei și după prima butonare a site-ului pare interesant.
Asta la modul că băieții au monitorizare de preț, un grafic pe ultimul an de zile, au o temă destul de ok cu culori acceptate la ultimul referendum și chiar procentul de retur(scrie acolo defect, dar mă gândesc că au greșit una alta).
Mi se par relativ ok și prețurile, undeva aliniate cu cele de aici. Cel puțin, ce am verificat eu la SSD-uri.
Așadar, liberalizarea pieței și reglementarea ei face ca băieții din Ungaria să fie mai aproape decât credem. Doar că ANPC-ul nu te ajută în cazul de față, ci cele din UE.
Din ce am înțeles, sediul din Oradea nu prea mai există, s-au întors în Ungaria și cumva e bambilici cu garanțiile. Nu v-aș recomanda site-ul chiar dacă fac dumping cu prețurile față de ai noștri.
Știați de ei?!
Pipa Bulz Mircea a zis
Am destule cumparaturi facute de la ei…XBOX ONE,componente PC si am fost foarte multumit.In 2 zile au ajuns produsele…Este drept, eu locuiesc chiar la granita cu Ungaria.Cu garantia nu stiu ce sa zic…nu am avut probleme cu produsele.In perioada cand am facut eu cumparaturile la ei am gasit cele mai mici preturi…acum nu stiu…
Marius Cucu a zis
Interesant. Eu abia ieri am auzit de ei 🙂
Sorin a zis
Costul transportului ?
Marius Cucu a zis
Păi dacă stă în zona aia s-ar putea să fie destul de ieftin. 🙂 Eu n-am comandat nimic așa că nu știu.
Pipa Bulz Mircea a zis
Transport gratis…sincer nu mai stiu care era suma minima…Eu am avut cea mai mica comanda de 375 lei….si da…unele denumiri au traducere haioasa…
Marius Cucu a zis
Bine, gratuit nu există. Mai corect e inclus în preț. 🙂 Că tot plătești din adaosul comercial.
vasile a zis
Aiurea, are niste preturi, cred ca sunt doar pentru romani :))), plus ca am invatat chestii noi si ce este acela un pătrunzător.
Costin a zis
Adevarul e ca ‘Filiera franceza’ ar fi sunat mult mai rezonant 😉
Cristi a zis
36 de lei transportul
Cosmin a zis
Nu am comandat niciodata, cred ca o sa comand saptamana viitoare.
Alex a zis
Am vazut ca scrie Localizare Maghiara la produse, la ce se refera? si influenteaza cumva produsul in sine? ( gen limba, criterii de cautare etc)
Ionut a zis
Eu unul de la ipon nu mai cumpar vreodata,am un produs la ei in garantie de 30 zile.Le scriu aproape zilnic si nu mi raspund …….Gresala mea ca am achizitionat produsul pe firma si nu am cui sa ma plang asa ca …..feritiva de ipon.
catlan ioan a zis
… de asta ma tem si eu ! Mi-au trimis un monitor defect, si
sunt in impas !!!
Micky a zis
fix asta am patit si eu. nu recomand la nimeni!!
Takacs Csaba a zis
Nici eu nu mai cumpar de la ei !!!
Garantat suma înapoi în 14 zile!
Eşti nemulţumit de alegerea făcută?
Ai dreptul să renunţi la produs fără invocarea unui motiv şi fără penalităţi, iar noi îţi schimbăm produsul cu un altul nou ales de tine sau îţi returnăm banii, nu în 30 zile, ci în maximum 14 zile!
Este o mare teapa. Ca sa returnezi un produs in termen de 14 zile , este nevoie sa cauti un curier care sa expedieze coletul in Ungaria (Budapesta), gen TNT , GLS, DHL, Posta Romana ….care costa exorbitant de mult , de ex . un colet de 9 kg costa in jur de 600 lei cu (DHL, GLS sau TNT), cu Posta Romana costa 140 lei si ajunge coletul in 10-15 zile .
Eu nu mai cumpar de pe ipon.ro si nici nu recomand sa comandati!!!
Roxana a zis
Stau în Timișoara, oare ajunge PC-ul meu pe bucăți în siguranță?
Marius Cucu a zis
Nu cred că-l tranșează curierul 🙂
Micky a zis
NU recomand!!! Imprimanta primita defecta (nu tragea foile), am trimis -o la garantie – timp de cateva saptamani am tot schimbat mailuri cu ei intreband despre status, iar raspunsurile lor au fost in batjocura, gen” nu putem prevedea viitorul” (evident ca s-a depasit cu mult termenul de 15 zile in care erau obligati sa imi dea un raspuns).
Am ajuns pana in punctul in care am trimis mail direct catre service-ul din Ungaria pentru a afla ceva depre imprimanta mea.
Am reusit sa primesc cateva zile mai tarziu un raspuns ca imprimanta nu poate fi nici inlocuita nici reparata.
Nu isi asuma in nici un fel responsabilitatea pentru produsele vandute .
Cea mai urata si frustranta experienta de pana acum, la comandarea de produse online.
Marius a zis
Am cumparat de la ei in luna august 2020 o boxa sony srs xb43 la pretul de 785, pe cand la noi nu o gaseai sub 1100. Totul a fost ok, factura, garantie, transport, deci recomand cu cea mai mare plecere(la inceput si eu eram sceptic dar in cazul meu a fost ok)
carmen a zis
Bună ziua; şi eu am cumpărat un rucsac Samsonite şi mi-au trimis o altă marcă de rucsac cu motivarea „Produsul respectiv e o colaborare Samsonite. Se consideră produs Samsonite”.Deci, nu recomand
Marius Cucu a zis
Retur, ANPC. Deși cred că mai mult costă transportul și fâțâiala.
cristiibm a zis
mda, am auzit recent,
bine ca am vazut articolul asta,
ma interesa un ssd,
cica notificare de pret si evolutie,
aiurea, daca urmariti acele preturi minime din evolutie o sa vedeti ca azi e unul si maine altul
ar trebui interzisi pe viata toti astia care dau tepe
Marius Cucu a zis
Eu am un script al meu de monitorizare a câtorva prețuri, undeva la 10 mii de produse. Știu bine ce înseamnă să fie erori în scripturile de monitorizare. 🙂 Totuși, eu fac extern monitorizarea, nu intern ca ei. Dacă ai observat erori probabil că e rea voință.
Raymond a zis
Evitați magazinul. Eu am cumpărat o boxă portabilă de la ei, care a început să aibă probleme după cateva zile de folosire. Am trimis-o inapoi cu curierul, pe banii mei, și o început o lungă discuție prin email cu ei. Lungă, deoarece îmi răspundeau la fiecare mail cu o întârziere de o lună. Toate astea, ca la sfârșit să îmi zică să mă duc la Budapesta să fac o cerere să îmi înapoieze banii. Degeaba le-am transmis datele mele bancare, că nu vroiau să îmi vireze inapoi bani… În concluzie, aș zice că e magazin ok, pâna nu aveți nevoie de serviciul de garanție ȘI dacă nu vă pasă că batjocaresc acei clienți, care ar avea nevoie de serviciul de garanție.
Daniel Duta a zis
Eu am cumparat de ei si a fost ok, dar, e adevarat, ca nu m-am confruntat cu garantia. Inclin sa cred ca tot ce se spune despre acestii situatii naspa e adevarat. Nu stiu, poate merita riscat cu produse mai ieftinute si nu atat de sofisticate.
Stefan a zis
Hai sa va zic si eu ce am patit. Cautam un monitor, gasesc ceva ce-mi place, evident iau codul il introduc pe compari.ro. Vad ipon cu pretul cel mai mic 2.700 fata de vreo minim 3.100 de la altii prin Romania. Ma duc pe site-ul lor, deschid cont (deschid pe firma, cu achizitie intracomunitara, adica TVA zero) si in cos imi ramane aceeasi suma. Zic, hai ca la facturare imi emit factura fara TVA. De unde, suma la fel. Le scriu, nimic, primesc confirmare de trimitere colet. Le scriu iar, le cer factura prin email si primesc factura cu acceasi suma, fara nici o explicatie. A doua zi de la plasarea comenzii, ma uit din nou pe site-ul lor – ridicasera pretul la un nivel chiar mai mare decat celor din Romania. In vre 9 emailuri incearca sa ma convinga de faptul ca vezi Doamne, softul ia automat CF-ul firmei si-mi deduce TVA-ul, iar pt convenienta nu-mi apare acest fapt. Dar uita ca nici nu-mi deschisesem cont la ei la momentul cand luasem la cunostiinta de existenta lor si pretul practicat, din platforma compari.ro! Ei de fapt se joaca cu TVA-ul, facturandu-ti intracomunitar cu TVA-ul maghiar de 27% inclus. Sunt niste mincinosi. De evidat!
Marius Cucu a zis
Păi am văzut că au 2 firme. Una în Oradea, una în Ungaria. Pentru România ar trebui să fie alocat pe SRL-ul din România. Asta ar fi logica.
Altfel, undeva trebuie plătit TVA-ul, fie la noi, fie la ei.
Jipa Niculae a zis
Evitati aceasta firma.
Se intituleaza iPon Romania dar firma din Oradea este declarata numai in scopul de TVA.
Firma mama este in Ungaria,de unde se fac si livrarile catre cumparatori.
Din acest motiv sunt greu de abordat pentru orice problema de care se fac vinovati,in speta nu raspund la nici un mail trimis acestora pentru a raspunde cumparatorului cand nu le convine.
In decembrie 2020 am comandat si platit 2 produse dar in colet am gasit 2 produse cu alt cod inferioare celor platite solicitand sa mi se trimita ce am comandat.
Menttionez ca livrarea se face fara deschidere colet.
Am trimis mail,au raspuns ca se rezolva problema numai daca in cadrul garantiei se face o cerere , sa se aprobe dupa care au trimis curierul sa ridice produsele cu copii factura si garantie.
Au confirmat ca produsele nu mai sunt pe stoc si nu se pot inlocui ,(fals in acel moment produsele erau in stoc)dar ca pot cumpara alte produse fara a mai plati transportul.
Aici alta inseltorie,oblgatoriu se cerea un cod RMA care nu avem de unde sa il gasesc fara acesta plateam din nou transportul iar,cand l-am solicitat nu au mai raspuns.
In acel moment aveau si produsele si banii mei…..
Am reclamat la AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR – DIRECTIA DE SOLUTIONARE ALTERNATIVA A LITIGIILOR RO.
Blvd. Aviatorilor nr.72 011865 Bucuresti România dar care si ei in final neprimind nici un raspuns de la acestia au recomandat sa apelez (la Comerciantul fiind dintr-un alt Stat Membru,) ECC Romania va lua legatura cu ECC Ungaria, pentru a solutiona cat mai rapid sesizarea dumneavoastra.
Pentru ca nu se rezolva nimic nici asa am apelat la [email protected] ca instanta judecatoreasca in vederea recuperarii sumei platite in contul trimis firmei iPON inca din 26 februarie 2021.
Si surpriza pe 16 iunie 2021 mi-a fost returnata contravaloarea sumei platite in cont ( Chiar daca de suma platita pentru transport nu sa tinut cont ,vina pentru trimiterea altor produse ne fiind a mea).
Deci concluzile sa le traga fiecare,au trebuit sa treaca 6 luni sa reusesc sa-mi recuperez o parte din suma platita timp in care acesti jmecheri mi-au amarat destul sufletul cu acest comportament…..
Marius Cucu a zis
Foarte tare. Îmi poți da mai multe detalii despre procedura cu ECCNET?
Jipa Niculae a zis
Dupa ce am completat aceasta cerere catre istanta judecatoreasca cui adresam cererea [email protected] Bd. Aviatorilor 72, Sector 1, RO-011865 București cu toate datele si problemele semnalate,la scurt timp de parca au fost anuntati de cineva mi sa cerut din nou contul si in 2 zile au lvrat in el numai pretul produselor……Oricum fugiti de ei ca …….
Marius Cucu a zis
Mie mi se pare ciudat faptul că a trebuit să dai în judecată și toată procedura în sine. Eu aveam impresia că ECCNET te ajută și este un fel de ANPC european, fără să mai ai nevoie de tribunal.
Anonim a zis
NU COMANDATI DELA GOLANII ASTIA, SUNT TZEPARI, AROGANTI, NESIMTITI!
NU VOR SA ACCEPTE RETUR PT PRODUS TRIMIS GRESIT, NICI INLOCUIRE!
TZEAAAAPAAA!
Pandele a zis
Nu comandati de pe iPon.ro!!!
Doar sa ai noroc sa-ti trimita produsul comandat si sa fie si bun, ca daca dai de vreo problema, vor face tot posibilul sa nu ti-o rezolve. Dau vina pe tine ca nu ai folosit corespunzator produsul inca de la inceput, inainte sa apuci macar sa-l trimiti pentru verificari. Ei dau vina pe clienti in toate situatiile, iar daca scrii ceva negativ despre ei, se victimizeaza si cica sunt „dezamagiti”, sa nu mai spun ca daca ii avertizezi cu ANPC-ul, incep sa minta cum ca i-ai santajat. Gen se plange hotul de tine ca il santajezi spunandu-i ca mergi la politie daca nu iti inapoieaza ce ti-a furat.
Feriti-va de iPon!
Vlad R. a zis
FERITI-VA DE IPON!!!!!!
Cum scrie si mai sus daca zici ca vrei sa-ti recuperezi banii pe un produs cu probleme ei incep sa se planga ca cica ii ameninti si santajezi! N-am vazut in viata mea asa oameni!!! Eu nu stiu cum de reusesc inca sa tina magazinul deschis in romania cred ca au pile ceva. Feriti-va oamenilor de acest ipon ca nu sunt oameni ok!!!