Ne-am amuzat cu toții pe Twitter de necazul lui Mark. Eu am fost mai darnic și i-am luat și niște acțiuni, să fie bine mai târziu, că tot erau bani de aruncat p-acolo, dar… trecând peste asta, oamenii nu prea au backup și cumva totul s-a adaptat la rețeaua lui Mark.
Internetul nu moare, el merge mai departe, cu și fără Mark.
Din ce am observat, d-aseară:
- s-a cumpărat mai mult din text, iar traficul pe site-uri a bubuit
- multe platforme nu au fost pregătite pentru un downtime atât de lung, așa că până și site-urile de monitorizare au fost picate
- ori n-au fost în bula mea, ori copiii n-au avut nicio treabă consumând conținut de pe Youtube și TikTok.
- nasol cu influencerii care stau numai pe Instagram. Trist să fii numai în casa altuia.
- platforma ta e sfântă, orice ar fi: Google, Facebook și toate cele trebuie să rămână o sursă de a aduce trafic pe platforma personală. Și e valabil pentru orice: influenceală, magazin online, orice business care este și online trebuie să ai tu control la ea.
Când vedeți tot mai puțin trafic pe site-uri, e clar că o mare parte din acesta s-a mutat pe rețelele de socializare.
ionică a zis
Se știe :))
Marius Cucu a zis
Și nu se aplică.
Costin a zis
Bai, is tare curios, pe perioada de blackout, citi or fi pus mina pe-o carte ?… dar nu valet, dama sau septar …
Marius Cucu a zis
Eu am 2 cărți în așteptare. Fără să le pun la socoteală pe alea tehnice ?. Acum nah, sa nu pice curentul pentru o perioadă mai lungă de timp, altfel sunt soluții.