Black Friday încă are succes pentru unii. Alții consideră că au făcut o afacere bună. Mi se pare interesant nivelul în care a ajuns comerțul online, probabil că anii trecuți nici nu visam să se întâmple asta.
Într-un fel sau altul, unii și-au făcut de cap și-au avut avans. Cine vine din urmă suge din unghii, asta dacă n-a crezut în online până acum.
Black Friday merge pe online foarte bine. Pentru unii nu este nicio criză.
E drept, unii au câștigat mai mult anul ăsta, chiar dacă nu recunosc, alții au picat în cap. Ca în orice perioadă de reorganizare.
Ce e greu de înțeles faptul că unii aleg să folosească acele carduri de cumpărături. Probabil că merg pe principiul: nu simt cheltuiala dacă e eșalonată.
Dar toate picajele din industrii precum: turism, HORECA, transporturi vor fi văzute la anul, când se trage linie. Nu știu dacă vor reuși să pompeze atât de mult bani în economie statele, încât să nu ne trântească o criză d-aia mai nasoală ca în 2008.
Eu am cumpărat fix nimic anul ăsta.
ice4you a zis
Lauda aia cu cresterea ca volum de vanzari in online este artificiala, in sensul ca anul asta vanzarile in offline au fost extrem de reduse datorita pandemiei sufletului, iar cei ce prefera sa bata magazinele fizice din dorinta de a cumpara clasic, nu au mai facut’o anul asta ci au preferat tot online. Pe de alta parte, multi nu au redus foarte mult alte cheltuieli in acest an, lucru ce se reflecta probabil in frenezia de acum, iar din cate vad, frenezia aia in mare parte, da, e pe credit … frumos acum, dar sa vedem ce o fi dupa ianuarie incolo ca la cum arata datele economice venite ieri si azi, o sa cam doara … pe unii destul de rau. 🙂
Pheno a zis
De cand Black Friday a ajuns o frenezie nationala tot anul, cred ca marii retaileri au cam supt-o. Sa incepi sa faci reclame inca din lunile mai-iunie produselor de Craciun, inseamna ca ori esti prost, ori esti fomist rau de tot. Ce inseamna „ieftinirile” si cum se fac ele de Black Friday? Simplu. Scrii pe eticheta (site) mare si cu rosu, pretul normal pe care il ai tot anul, iar mai intr-o parte, scrii intre paranteze cat mai mic si cu negru, asa zisul „pret vechi mare” taiat cu o linie oabla, crezand in mitea ta de „comerciant” idiot ca toata lumea pune botu’ si ajunge instant la orgasmul cumpararii produselor tale. O reducere trebuie sa fie o reducere reala nu un sugiuc.
Pato Basil a zis
Am zis că nu cumpăr nimic, dar totuși am luat până la urmă ceva. Buget mic, dar le-am făcut vânzare.
Costin a zis
Dupa ce-am plins cu lacrimi de crocodil pe umarul celor de la Evomag, mi-am luat un monitor insa numai dupa ce l-au ieftinit la loc, asa cum fusese inainte de b.f. 😉
Mihai Surdeanu a zis
Trebuie să meargă și sistemul bancar. Dacă lumea nu cumpără, economia nu merge.
Să sperăm că vaccinul va rezolva problema în prima parte a anului viitor.
billy a zis
am cumparat si anu’ asta ceva de BF. Da, a fost la reducere, nu mare, dar a fost. Am folosit cardul de cumparaturi. 2500 lei impartiti in 9 luni. Eu zic ca e ok. Pentru mine cardul e folositor si la cumparaturi mici dar si mari.
Marius Cucu a zis
Cardurile de cumpărături sunt ok atât timp cât nu sari limita și îți permiți să dai înapoi. Mulți au rămas cu sechelele anilor 2000 🙂