Am o perioadă superbă în care trebuie să îmi planific lucruri și parcă mereu se întâmplă câte ceva. De exemplu, să stai să lupți cu prostia din Banca Transilvania.
Prostie, de-a lungul timpului, nu așa.
Că o fi birocrația, că angajații atât pot, nu știu.
Cert este că acum mulți ani de zile am primit niște bani în contul de lei, să fie 2013-2014 habar nu am. Automat s-a deschis cont de euro că erau euro. Dar dacă s-a făcut pe vremea aia ceva manual sigur un angajat sau ceva a alocat un cont de euro pentru cardul pe persoană fizică. Care a fost raționamentul, nu știu, cert este că m-am trezit cu încă un cont.
Bun… îl închidem.
Haideți să rezolvăm acum cu actualizarea datelor, să îmi meargă și mie aplicația, să meargă BT Pay, să nu mai calc până expiră cardul într-o sucursală. Că da, BT, efectiv asta își dorește toată lumea, să nu mai piardă o oră din viață într-o sucursală. Să producă bani să vă plătească vouă comisioanele.
Ce credeți?
După ce se actualizează datele, după ce se schimbă automat username-ul pentru BT24 online care este diferit de BT Pay, după ce se fac zeci de hârtii pentru asta(să mai zici tu Banca Transilvania că ești pe sustenabilitate când chemi în POS pentru actualizare de date și îmi pui teanc de hârtii la plecare) facem un test de login pe loc în BT24(online), dar nu pe BT Pay.
Ies din bancă, fac test cu cardul pe persoană fizică: totul OK, în gândul meu, dacă ăsta funcționează, cel de pe juridic sigur va funcționa și el dacă bag datele mai târziu. NU!
După ce s-a scanat fața, după ce s-a vorbit cu un robot, după ce am folosit mizeria aia de aplicație care scanează buletine(pe bune, integrați o aplicație mai bună că efectiv nu se poate folosi pe timpul zilei, la lumină naturală) seara zic să bag și cardul de firmă ca să fac o plată: „nu funcționează, sunați la bancă”.
Suni la bancă, operatorul din Call Center: „aaa, păi nu aveți băgat CNP-ul, trebuie să mergeți la bancă să aveți CNP-ul aici”. Acum 2 ore am plecat din bancă să fac asta și voi mă întoarceți acolo ca să ce? Că nu e o virgulă pusă într-un sistem?
Domnii de la banca asta minunată: scăpați de birocrația asta inutilă. Sunt bulversați și angajații, ca să le găsesc o scuză pentru incompetență.
Sper să nu vină și articolul 3 pentru incompetență.
Daniel Bis a zis
Pai nu stiu de ce mai stai la ei?!
Eu am ajuns la concluzia ca te descurci mai bine cu o banca mica (OTP Bank) decat mamuti ca BRD, BCR, ING, CEC, BT, etc care nici nu te baga in seama
Marius Cucu a zis
Păi ieri m-au prostit să închid doar contul de euro că mai era o plată în pending. Azi mai fac o tură și închid și contul de lei.
Daniel Bis a zis
Si unde te muti?
Marius Cucu a zis
ING, sunt mai multe conturi acolo, în familie, va rămâne un singur cont de backup la BT. Din 4 acolo rămâne unul singur.
Daniel Bis a zis
Ceva mai bine decat BT, dar ai grija la „ciupeli”, ING practica cu succes aceasta arta: taxa lunara daca nu ai activitate pe cont de minim x lei (5 lei cred), marire limita de retragere la bancomat (25 lei, care e valabila doar 1 zi si apoi revine la limita standard), etc
Marius Cucu a zis
Nu folosim cash decât extrem, extrem de rar, nu ar fi o problemă asta. Dar îi știu foarte bine, știu că pot face și ei mizerii, dar nah, toată familia are acolo.
Fost la ei, fata de la ghișeu habar nu avea de faza cu CNP-ul, l-a introdus și aia a fost. Alte 2 hârtii doar că am intrat în sediul lor. Am întrebat, de curiozitate, aparent, reglementările nu sunt ale lor, ci din partea statului.
Cristian Ursan a zis
Greu rau la bt atat juridic cat si fizic. Numai probleme am avut si eu cu ei.
Pentru mine, singurul lor avantaj e ca au atm-urile alea de depunere numerar in exterior si e avantajos pentru magazine chiar si in orasele de sub 40.000 locuitori si e super util.
Din ce am observat, cu cat o banca devine mai mare cu atat sunt mai multe chestii asa ca mai bine trebuie gasite altele.
Marius Cucu a zis
Eu fac combinații de sute câte 1000 și reușesc să mă descurc fără cash. Tratamentul e OK, dar oamenii efectiv sunt nepregătiți și efectiv orice mișcare faci se lasă cu un rând pe o foaie A4.
Marius Cucu a zis
Cât am încheiat socotelile cu BT m-am jucat cu aplicația. Jos pălăria pentru cei care o folosesc pe persoană fizică, mult mai multe opțiuni față de juridic. Simplu, eficient, multe din aplicație.
În rest, meh!
Postolachi Dumitru a zis
Nu știu ce se întâmplă dar cred că ai doar ghinion să dai peste niște oameni mai nepricepuți sau nu s-or fi tâmpit peste noapte cei de la BT.
Eu în Brașov am niște oameni extraordinari în agenții, cu unii dintre ei mă și cunosc, dar toți sunt niște profesioniști și își fac treaba.
Ba mai mult decât atât, din propria lor inițiativă, mi-au unificat pe partea de utilizator PF-ul și PJ-ul și eu trebuie doar să aleg ce cont folosesc…
Totul pe baza numărului de telefon și a persoanei autorizate pentru PJ… care e una și aceeași persoană cu PF… dar aceasta s-a întâmplat acum 2 – 3 ani în urmă… între timp au mai crescut și probabil s-au schimbat și procedurile.
Marius Cucu a zis
Prima femeie era nesigură pe ce face și încerca să fie arogantă ca acoperire. A încercat ea să zică hai să testăm dacă funcționează, dar treaba era fix pentru BT online, nu BT Pay.
E fix aceeași persoană și la mine, doar că, aparent, a apărut o procedură nouă, cu CNP. Nimeni din POS nu știa de treaba asta. Am făcut pe loc autorizarea, cu ele, și s-a rezolvat. Dar tot e de rahat întreg sistemul, să bați drumul pentru fel de fel de lucruri.
Am acces și eu la ambele carduri, de pe BT Pay. Bine, acum e pe 0 cel de persoană fizică și urmează să treacă la ING.
Postolachi Dumitru a zis
Eu am agenția sub mine… mă sună fetele să-mi spună să trec pe la ele până la orele 17:00 dacă am ceva de semnat…
Marius Cucu a zis
Nici la noi nu e agenția foarte, foarte departe. Să zic 20 de minute de mers la pas, maxim 2 km pe jos. Dar la noi e mai delicat totul. Este și o persoană cu atacuri de panică ce trebuie însoțită în POS, nu e chiar simplu să repeți procesul de fiecare dată pentru o procedură de rahat. E aproape ca la o persoană cu dizabilități locomotorii, doar că aici perspectivele sunt total diferite și poți să îți revii, la un moment dat.
Nicolae a zis
Una din banci care pare ok e Libra Internet Bank,fata de celelalte care am avut cont,sunt cel mai multumit.
Marius Cucu a zis
Persoana fizica sau juridica?
Nicolae a zis
Persoana fizica
Marius Cucu a zis
In general, rar sunt probleme la cele pe persoana fizica. Era fain sa îmi zici de juridic. ?
Iulian a zis
M-am retras de pe BT după ce am schimbat 1000 de EUR în RON, și se uita “prințesa” de acolo de parcă i-aș fi furat sau ceva de genul: “băi săracule…de unde dreacu ai bani?” Rezulatul? Am închis conturile.
Trebuie taxați care nu se comportă cum trebuie. Îi bagă tăticul și mămica la loc bun la bancă, cu aer condiționat și scaun comod. Așa îs învățați că trebuie să leci capul în fața lor doar ppentru că ei au bani mai mulți. Mentalitate ur românească.