În ultima vreme cei de la Oneplus au anunțat că vor produce televizoare. Zilele trecute cei de la Xiaomi se laudă că vor lansa și ei un televizor și-l vor pune în categoria Redmi.
Dacă ne uităm la categoriile de la magazinele online observăm că au apărut branduri precum: Allview, Tesla(interesant e că pot folosi brandul celor care produc mașini), Vonino, Utok, Vivax și tot felul de branduri ce n-au nicio treabă cu evoluția.
Sigur, aceștia se poziționează pe low end. Oricum ar fi, televizoarele se cumpără părți componente și se asamblează. Unii plătesc licență pentru android, alții aleg să-și dezvolte un sistem de operare propriu, ca să poată să jongleze cu profitul. De altfel, dacă sunteți atenți Sony, Philips fac deja treaba asta cu televizoarele lor foarte ieftine.
Eh, cel mai probabil prețurile vor ajunge să fie tot mai mici pentru televizoare în următorii ani.
Despre dezvoltare m-aș mira să fie noutăți. Tot Samsung și LG și alți câțiva producători vor dezvolta panouri. Companii de genul cred că nu vor investi prea curând în cercetarea de tehnologii noi.
Rămâne de văzut dacă treaba va fi la fel ca la telefoane. Până la urmă un televizor ajunge să coste și 30 000, iar telefoanele high end ajung și ele pe la 10 000 de lei.
Costin a zis
Vad ca nu pomenesti nimic de Hisense, cel mai vindut brand kinezesc, ce si-a taiat o felie zdravana din tortul comertului mondial de televizoare. Si n-are nici o treaba cu low endul.
Iar Tesla este o celebra firma ceheasca, aparuta prin 1921 pe vremea cind Elon Musk nici macar putzulica cu care sa se joace-n tarina n-avea.
Asa ca mai degraba el este cel care a imprumutat (legal?) numele
inventatorului american.
Marius Cucu a zis
Hisense deja sunt mari, nu i-aș baga in aceiași oala. ?