Am mai scris, dar au scris si alții despre PcGarage.
In articolul precedent am povestit ca am avut ceva probleme cu incompatibilitatea unei placi de captura, asa ca am fost nevoiti sa achizitionam urgent o alta placa de captura. Am fost interesati sa achizitionam foarte rapid, pentru ca aveam nevoie ca problema sa fie rezolvata! Sa zicem ca a fost o avarie.
Baietii de la suportul tehnic de la PcGarage in afara faptului ca nu aveau habar ce vand, ne-au tratat si cu spatele.
Nici nu mai vorbesc de faptul ca la orice intrebare a noastra legata de produs, legata de livrare, ni se raspundea cu o intrebare „deci anulam comanda!?!” Unde e marketing-ul?! Unde sunt persoanele care te fac sa cumperi produsul? Mai ales cand cumparatorul este interesat direct sa cumpere de la tine.
Stiam ca am facut un compromis cand am ales o placa de captura digitala (AverMedia DarkCrystal HD) in loc de una pe analogic, iar SH-urile nu erau o varianta pentru ca trebuiau trecute prin firma.
Pana am reusit sa o „pacalim” ne-am gandit ca ar fi bine sa dam retur sau macar sa ne ofere o alternativa, eventual sa o schimbam cu ceva care ne-ar ajuta. Un hard, orice sa putem folosi.
Colegul meu suna din nou la ei, încearcă sa discute un eventual retur, dar nici pana in ziua de azi nu am primit modalitățile de retur nici măcar decizia de returnare. Bai proștilor, chiar daca n-au trecut 24 de ore de la livrare v-o returnam sau spălați-va pe cap cu ea.
Dupa o zi de munca am reusit sa-i dau de cap placii, sa o putem folosi si pe aceea.
In concluzie, si de data asta, PcGarage isi trateaza clientii „extraordinar”. Stiu ca legea cu returul nu se aplica pentru firme, dar colaborarea putea fi de durata, iar ei oricum nu pierdeau nimic, nu am facut storno, ci doream inlocuirea cu altceva care poate fi folosit. Astfel eram si noi multumiti si ei cu marfa vanduta.
Rezultatul a fost ca am mai avut nevoie de o placa de captura pentru un alt calculator si am comandat de la cel.ro.
Prin urmare, eu, colegul, firma la care lucram, am decis sa renunțăm la serviciile PC Garage. Trebuia sa ascult la ceea ce cumnatul meu a spus despre ei ca sunt nesimțiți. (v-am povestit aici cum a primit o placa video stricata – probabil de la furnizor – iar el a fost blocat aproape o săptămână cu munca)
Sper ca nu sunt probleme cu garanțiile la PC Garage pentru ca ar pune capac.
As fi ales oricând eMAG, dar, din păcate, nu asemenea componente pe stoc. Așa ca am căutat alternative. Se pare ca nu au fost cele mai bune.
Abuz din partea Pc Garage si nerespectarea conditiilor de garantie, in cazul unui produs in termenul de garantie, trimis la testare in service, care a fost stornat, fara sa fiu instiintat in prealabil, doar pentru simplul motiv ca nu este in stoc si nu poate fi inlocuit.
Stornat la pretul de achizitie de 725,49 lei din 2016, iar in prezent 2018, costa 1.566,28 lei. Eu doresc inlocuirea sau repararea sa, in schimb PC Garage nu doreste sa-mi ofera o explicatie clara, chiar daca politica site-ul o prevede.
In momentul de fata, Pc Garage nu imi prezinta un document, cum ca, produsul este sau nu defect, nu doreste sa inapoieze produsul, in schimb, au stornat cum am spus mai sus suma de 725,49 lei in contul de client. Astept si un punct de vedere din partea ANPC.
Ar fi interesant de ținut la curent cu situația. Cred că e undeva la limită. Dar ce produs a fost de au explodat prețurile atât de mult?! 🙂
Se vede ca autorul acestui articol este un atehnic care habar nu are ce isi cumpara. Nu iau apararea la PcGarage intrucat si eu am avut probleme, dar am citit articolul asta cu mare atentie si ma intreb de ce oamenii de genul se ambaleaza asa tare in conditiile in care nu fac research inainte sa isi cumpere o placa daca este compatibila cu sistemul lor sau nu si ce lucruri trebuiesc facute ca sa functioneze. Autorul acestui articol pun pariu ca si-ar comanda componente random fara sa verifice ce chipset merge cu ce cpu etc incearca sa le conecteze si face scandal ca nu merg. Este cel mai jenant articol pe care l-am citit in viata mea in calitate de software dev/specialist IT. Sincer treaba asta cu IT-ul nu e chiar ptr toata lumea, mai bine lasati-va sau continuati ma distrez foarte tare cand citesc aberatiile voastre.
Atât timp cât ești anonim ar trebui să nu îmi bat capul cu tine.
Ca să cataloghezi. Într-o regie tehnică, mai ales una analogică, mergi pe teste, mai ales când nu sunt bugete pentru dezvoltare. Ca să îți ușurezi munca trebuie să faci un fel de A/B testing.
Placa de captură nu era pentru un PC clasic, mai târziu am aflat că ne face o grămadă de conflicte și am renunțat la idee. Dar e bine că tu etichetezi înainte să știi despre ce era vorba.
Să nu mai vorbesc că sari peste paragrafele în care se amintește de 2014, iar noi suntem în 2019 în era digitală, nu analogică.
Nu va sfatuiesc sa cumparati de la acest vanzator (PC GARAGE). In caz ca ti se strica si trimiti la garantie iti constata (unilateral) alte lucruri si iti impun punctul lor de vedere (mi s-a intamplat o data si a doua oara am vrut sa returnez un sistem de valoare mai mare si vroiau sa imi faca acelasi lucru).
Acum am deschis o ancheta privind modul de constatare in defavoarea clientului la protectia consumatorului.
Daca vi se intampla acest lucru sesizati imediat protectia consumatorului.
Dupa multi ani de comenzi la aceasta firma observ o schimbare (dar nu in bine)
NU RECOMAND!!! Cea mai proasta experienta pe care am avut-o de cand cumpar online. Am cumparat un ASUS ROG Zephyrus S, am platit prin bitcoin cu $500 mai mult din cauza conversiei lor. Plata a durat 3 zile sa se confirme. Comanda si plata a fost facuta marti dimineata, este sambata si inca nu am primit produsul.
Folosesc cea mai mizera firma de curierat, SAMEDAY care a luat pachetul de vineri dimineata si inca nu l-au livrat desi sustin ca livreaza in aceeasi zi. M-am oferit sa ma duc la depozit sa ridic pachetul personal, dupa 2 ore de cautat 3 adrese diferite, sunt in continuare fara pachet. In concluzie si PC GARAGE si SAMEDAY cu care lucreaza sunt niste mizerii. Sameday are 1800 de reviewuri si rating o steluta, ce sa mai zic? Serviciu cu clientii – 0, Plati – 0, Curierat – 0 Produsul? – inca astept!!!NU RECOMAND !!!
Pai a fost 1 mai, a fost Paștele, multi nu au lucrat în perioada asta. 🙂
Niște penali…mi-am dus telefonul in service, pentru probleme cu un senzor IR…și primesc răspuns de la ei că a problema a fost soluționată prin schimbarea display-ului, dar senzorul cu pricina nu a fost remediat. După o alta reevaluare primesc răspuns că nu există acel senzor…Le am trimis și confirmarea existenței primită de la producator…prea mare bătaie de cap pentru așa ceva(4 drumuri până la sediu și nenumărate mesaje schimbate)…nu știu care este criteriul de angajare acolo…(de fapt nu cred că există așa ceva).
E o vorbă..prostul nu e prost destul daca nu e și fudul..
Pe scurt am dat o comanda pe data de 27 Aprilie 2022, in valoare de 25 140 lei pentru un Laptop apple, un mouse și 2 adaptoare. Înainte de a plasa comanda, am discutat pe Chat-ul lor, iar un operator pe nume „Gelu” m-a asigurat ca îmi vă ajunge comanda in 2 zile la Iași. După ce am facut plata cu cardul online, îmi spune ca adaptorul care era pe stoc la furnizor nu ar putea ajunge in 2 zile si ca ar trebui sa mai astept pentru el inca 7 zile adica va ajunge pe data de 2-3 mai.
I-am solicitat ca nu pot astepta atât, și ca vreau sa îmi trimita comanda (laptop + mouse) vineri, iar adaptoarele sa le trimita separat in alta comanda. Nici nu s-a omorat sa transmita mai departe și mi-a solicitat sa trimit mesaj in sectiunea de comanda catre departamentul de vanzari. Asa am și factu, ca după câteva ore sa primesc un mesaj de la Domnisoara Carmen Tanase de pe departamentul vanzari, ca „Comanda nu se poate separa, estimam aprovizionarea vineri, 29 Aprilie 2022, ulterior livrarea se va face in 1-2 zile lucratoare.”
Asta insemnand ca eu sa primesc comanda după 7 zile. Frumos!
Asa ca nu am ce sa fac și aștept 7 zile. Vazand ca nici in ziua 7 nu am primit niciun numar de AWB, am incercat sa ii contactez 2 zile la rand, pe formularul de comanda intrebandu-i de nr de AWB și niciun raspuns.
Am incercat in repetate randuri sa ii contactez și pe chat, și mi-au raspuns la bună ziua, iar după explicarea problemei nu am mai primit niciun raspuns din partea agentilor: „Gelu” și „Andu”
Intr-un final primesc raspuns și îmi spun ca:
„Produsul Adaptor Orico XC-104, USB-C la miniDisplayPort, argintiu [ XC-104-SV s-a aprovizionat, insa doar 1 buc. Verificam cu furnizorul cand se poate aproviziona si a doua bucata si revenim cu informatii catre dvs.”
Nici nu au avut bună intentie sa mă sune/mesaj sa-mi comunice acest lucru. Le-am trimis mesaj inapoi și le-am solicitat sa îmi trimita produsele ce le au pe stoc și când au și ultimul adaptor sa mi-l trimita.
Și ce sa vezi.. primesc asta:
„Alocarile si comenzile pentru produsul Adaptor Orico XC-104, USB-C la miniDisplayPort, argintiu [ XC-104-SV ] au fost sterse de la toti furnizorii.”
Cel mai prost Customer Service!! nu recomand la nimeni!
Nu comandati niciodata nimic de la PC Garage, nu am mai intalnit in viata mea customer service mai prost decat aici….daca vei comanda de la ei un produs si ajunge defect, vor face tot ce le sta in putinta pentru a nu-ti inapoia banii….
Atentie !
In urma cu un an am cumparat de la Pcgarage un telefon Xiaomi POCO X3 Pro.
Intr-o dimineata dupa ce l-am scos de la incarcat ,telefonul nu s-a mai aprins.
Am luat legatura cu Pcgarge si acestia mi-au spus sa-l trimit la ei.
Inainte de expediere am facut 15 poze telefonului din diferite unghiuri.
Telefonul a fost expediat in cutia original , apoi cutia originala am pus-o in alta cutie + folie cu bule
La scurt timp am fost contactat de Pcgarage , acestia mi-au spus ca nu imi pot repara telefonul pentru ca eu (propietarul ) i-am cauzat doua crapaturi pe lateral .
Le-am trimis poze cu telefonul si le-am facut reclamatie la ANPC.
In reclamatia de la ANPC am atasat dovezile (poze ).
Acum cateva zile am primit email de la ANPC , comisar Robert Cojocaru ,jud Giurgiu .
ANPC nu m-a putut acuza ca eu am provocat cele doua crapaturi pentru ca am prezentat dovezi (poze)
Au spus ca vina este a mea pentru ca nu am ambalat corespunzator telefonul
Pcgarage intentionat a produs defecte estetice telefonului pentru a nu-l repara si apoi s-au bazat pe pilele lor de la ANPC