Am fost clientul Vodafone pentru o viață. E ciudat să pleci dintr-o dată, dar Digi au venit cu servicii mai bune. Între timp, am luat și de la Yoxo ca să fie treaba bună. Îmi place, mai ales că există tot mai puțină interacțiune cu ei. Nu îmi place să fac conversație cu roboții, cu operatorii.
Îmi place ca lucrurile să funcționeze. Mai mult, nu!
Am observat un lucru care mi s-a părut foarte ciudat: Vodafone îți blochează telefonul dacă nu plătești factura. Straniu, efectiv stranie procedura!
Observ lipsa lor de comunicare din ce în ce mai mult. Nu știu de ce oamenii ăștia nu reușesc să resusciteze afacerea. Mai mult, mi se pare că nu reușesc să țină pasul cu concurența. Un raport interesant este cel de portări. Lumea nu se mai duce la ei, ci migrează ba la Orange, ba la Digi.
Mi-ar plăcea să știu ce experiență ați avut voi cu Vodafone în ultimii ani, de la semnal, la cum vorbesc operatorii, dacă ați întâmpinat vreo problemă mai mică sau mai mare cu aceștia.
Si mie mi se pare ca Vodafone nu mai e ce a fost
Deh, unii au fost obisnuiti cu bani multi.
Fara a fi chiar de duzina totusi ‘Printul’ e la ani lumina fata de ‘Regele’ aflat la actuala virsta a lu’ fiu-su.
Cam la fel cum Jordi n-a fost decit o palida umbra a lu’ tac-su’.
De unde se vede clar cum talentul nu se transmite ereditar, pentru conformitate vezi familia Plumb…
avem nevoie de o farama de noroc azi. cam asa functioneaza treaba asta cu performanta. daca azi luam 3 de la francezi, s-a dus toata povestea de iubire
Salut,
Sunt de 19 ani clientul lor. Am fost in Elvetia. La intrare mesaj Vodafone. Printre altele cost 100 MB internet 4 euro. Am zis ok. Sun pe whatsup vocal (nu video) in Ro si vorbesc 9 minute (total 2,3 MB date). Primesc ulterior mesaj ca am consumat un pachet de 3 GB de date la 12 euro. De la 2 MB la 3 GB e o distanta enorma. M-am saturat si eu de roboti. E tot mai greu sa intri direct cu un operator si tot mai rar se rezolva din prima chiar daca reusesti.
Grijă și la tot ceea ce înseamnă actualizări pentru aplicații. Eu sunt foarte atent când sunt în roaming, mai ales unde nu e SSE.
Platforma online mi se pare din ce în ce mai proastă la Vodafone. De fapt, nici Orange nu sunt mai prejos. Ce văd, însă, că e OK la Digi pe online. Ca semnal… mai au de lucru.