Am fost clientul Vodafone pentru o viață. E ciudat să pleci dintr-o dată, dar Digi au venit cu servicii mai bune. Între timp, am luat și de la Yoxo ca să fie treaba bună. Îmi place, mai ales că există tot mai puțină interacțiune cu ei. Nu îmi place să fac conversație cu roboții, cu operatorii.
Îmi place ca lucrurile să funcționeze. Mai mult, nu!
Am observat un lucru care mi s-a părut foarte ciudat: Vodafone îți blochează telefonul dacă nu plătești factura. Straniu, efectiv stranie procedura!
Observ lipsa lor de comunicare din ce în ce mai mult. Nu știu de ce oamenii ăștia nu reușesc să resusciteze afacerea. Mai mult, mi se pare că nu reușesc să țină pasul cu concurența. Un raport interesant este cel de portări. Lumea nu se mai duce la ei, ci migrează ba la Orange, ba la Digi.
Mi-ar plăcea să știu ce experiență ați avut voi cu Vodafone în ultimii ani, de la semnal, la cum vorbesc operatorii, dacă ați întâmpinat vreo problemă mai mică sau mai mare cu aceștia.
Ciprian a zis
Si mie mi se pare ca Vodafone nu mai e ce a fost
Marius Cucu a zis
Deh, unii au fost obisnuiti cu bani multi.
Costin a zis
Fara a fi chiar de duzina totusi ‘Printul’ e la ani lumina fata de ‘Regele’ aflat la actuala virsta a lu’ fiu-su.
Cam la fel cum Jordi n-a fost decit o palida umbra a lu’ tac-su’.
De unde se vede clar cum talentul nu se transmite ereditar, pentru conformitate vezi familia Plumb…
rivi a zis
avem nevoie de o farama de noroc azi. cam asa functioneaza treaba asta cu performanta. daca azi luam 3 de la francezi, s-a dus toata povestea de iubire
Adrian a zis
Salut,
Sunt de 19 ani clientul lor. Am fost in Elvetia. La intrare mesaj Vodafone. Printre altele cost 100 MB internet 4 euro. Am zis ok. Sun pe whatsup vocal (nu video) in Ro si vorbesc 9 minute (total 2,3 MB date). Primesc ulterior mesaj ca am consumat un pachet de 3 GB de date la 12 euro. De la 2 MB la 3 GB e o distanta enorma. M-am saturat si eu de roboti. E tot mai greu sa intri direct cu un operator si tot mai rar se rezolva din prima chiar daca reusesti.
Marius Cucu a zis
Grijă și la tot ceea ce înseamnă actualizări pentru aplicații. Eu sunt foarte atent când sunt în roaming, mai ales unde nu e SSE.
Marius Cucu a zis
Platforma online mi se pare din ce în ce mai proastă la Vodafone. De fapt, nici Orange nu sunt mai prejos. Ce văd, însă, că e OK la Digi pe online. Ca semnal… mai au de lucru.
Florin a zis
Client la Vodafone servicii internet si tv. 5 ani. Foarte enervant serviciul relatii cu clientii, am consumat ceva neuroni asteptand sa vorbesc cu un operator. Prefer serviciile Orange si Digi
Adrian a zis
Am primit recent o notificare că se majorează abonamentul cu 1.30 euro , mentenanță chirii cheltuieli,întrebare la 12 cunoscuți dacă au primit aceași notificare că și mine răspunsul a fost NU . ????
Marius Cucu a zis
La unele abonamente mai vechi s-a trimis „indexarea” aceasta.
Ileana-Magdalena a zis
Buna ziua! Bunica mea este abonată Vodafone de când a avut ea telefon mobil…cel puțin 15 ani. Are un abonament destul de scump, și fără resurse extraordinare.
Acum ea mai are și 94 de ani, o vârstă la care nu mai vede bine, dar nici nu mai știe exact cum se folosește telefonul mobil. De la 1 martie încerc să reziliez contractul cu Vodafone. Am sunat la ei, m- au sunat înapoi să vorbească cu bunica- mea, m- au contactat…..iarăși pe mine, telefonic. Ieri am fost într-un magazin Vodafone cu bunică- mea…să facă o cerere de retragere. Fata de acolo a făcut o sesizare. Aștept iarăși să mă sune…cei de la Vodafone. Și asta fără ca abonamentul să mai fie în perioadă contractuală.
Niculae Braga a zis
Patania mea : La data de 24.04.2023,m-am deplasat la o agentie ,unde mi-am spus supararea: ca platesc mult pe un abonament,pentru o persoana in varsta,imobilizata la pat,85 ani,internata la azil, cod client _Tel. _ ,unul rudimentar,fara tach,fara internet,fara sa faca convorbiri internationale,s.a.,fiindu-i necesar numai pentru a tine legatura cu copiii.
Reprezentantul Vodafone,G.C. a venit cu propunerea ,sa prelungesc contractul si ca voi plati mai putin.
Am constat ,cu amaraciune,ca platesc luna de luna,mai mult,in jur de 49 lei/luna.
Nu am primit telefon nou.
Atat eu , copiii si sotia,avem tel. in alta retea,am beneficiat de telefoane noi,de ultima generatie,cu internet nelimitat si toate facilitatile si nu platim mai mult de 40 lei/luna.
In 05.10.2023,am sesizat pe Tobi , situatia de mai sus ,fara raspuns. Am mai facut sesizari pe Tobi ,adrese de email Vodafone,la agentie unde am contractul,toate fara raspuns
Anul acesta,in feb.,m-am portat in alta retea,platesc 11 lei/luna,este o diferenta ,nu ?!
I-a calculat TVA la lunile ramase din contract,57 de lei.Batrana a spus : ,,lumanari sa-si ia de ei,,
Portati-va oameni buni,in alta retea. Astia nu stie sa comunice cu clientii. O sa ramana cu mutul de TOBI.
Nic.
Emanuel a zis
Hoție sub umbrela legii.
Am facut un contract de internet la ei unde am fost mintit din prima zi,in a doua luna am mers la un punct vodafone sa le spun ca m au mintit cu privire la viteza de internet si dupa ce le am spus ca vreau sa reziliez cpntractul mi au spus ca nu se poate ca am facut contract pe 2 ani si sunt obligat 2 ani sa raman legat la ei.Au trecut 1 an si 7 luni din cei 2 ani si dupa ce am cerut rezilierea contractului iar fiindca internetul este atat de prost incat ma dispera,sunt kilobati,nici nu poate fi folosit,mi a spus agentul telefonic ca trebuie sa platesc anticipat toate lunile pana se implinesc cei doi ani chiar daca nu folosesc internetul. Suportul clientilor este de tot cctul,mint mult,au atitudine de skameri iar agentii nu te pot ajuta telefonic fiindca spun ei ca isi pierd serviciul daca te ajuta.Trebuie sa ne unim toti sa demascam inselatoria asta a lor ca sa nu mai poata pacali alti oameni nevinovati.