Am vorbit, anterior, despre procedura de retur de la Evomag. Acum vreau să avem câteva impresii despre aceștia. Să povestim experiențe. Îi consider o alternativă la eMAG.
Eu am cumpărat de la aceștia de multe ori, nu chiar atât de multe ca de la eMAG sau Altex, dar prețurile pot fi mai mici câteodată.
Ultima dată am cumpărat un hard disk Seagate și mi-a ajuns după 11 zile. Inițial, am văzut pe site că ar ajunge în 15 zile, dar a ajuns în 11.
- Citește și: Produse returnate la evoMAG
- Citește și: Știați că există taxă de interchange?
Mi-ar plăcea să știu ce situații ați avut cu aceștia și cum v-au câștigat. Asta dacă mai vreți să fiți clienții lor.
Văd că au chiar și sistem avantajos de rate.
Mie mi se pare tare că au început să aibă și ei livrare la Easybox. Sunt aceleași pe care le au cei de la eMAG, semn că lucrează cu Sameday.
Ce experiențe ați avut cu aceștia?
Dacă vreți să obțineți o reducere de 2% pentru electrocasnice puteți folosi codul electroreit
Mihaela a zis
Experiență jalnică! Azi am ridicat o tabletă grafică din showroom, iar când am ajuns acasă, display-ul avea probleme de afișare.Citind despre politica de returnare, am aflat cu stupoare că, din moment ce este ridicat produsul din showroom, nu se poate efectua returul!!
Marius Cucu a zis
Pai la orice magazin se întâmplă asta. Asa e legea, nu e diferența la ei.
David a zis
Eu am gasit undeva informatia asta:
Comanda a fost finalizată online (contractul a fost încheiat fără prezența fizică în același loc a vânzătorului și a cumpărătorului), chiar dacă plata se face în magazin (sau la punctul de lucru al magazinului), deci vei avea tot 14 zile calendaristice la dispoziție pentru a returna produsul, în cazul în care nu ești mulțumit de acesta.
Iorga Marian a zis
Vai de mama lor firmă de 2 lei , am comandat un telefon fix de la ei de 10 zile și nici nu l-au trimis măcar comanda a ajuns dar sunt neprofesioniști,nu răspunde nimeni la telefon te ține robotul 10 minute te taxează după care se închide și primești mesaj că le pare rău .E firmă de rahat. Nu recomand.
Coman Coralia a zis
Hai ca va povestesc eu cum am platit o masina de spalat vase de pe 07.01.2022 si nici pana in ziua de azi nu am primit-o. Nu mai are rost sa intru in detalii sa spun ca nu raspunde nimeni la telefon sau la mailuri….
Eu personal voi povesti la toata lumea, si ii voi descuraja sa mai achizitioneze ceva de la ei. O sa-mi fie invatatura de minte, sa nu mai platesc inainte…
Comanda nr. 2491572
Marius Cucu a zis
Ai cumva un status în platformă? Am văzut că se alocă un agent de vânzări.
În toamnă am așteptat și eu 12 zile pentru un hard disk, nu 1 lună ca dvs.
Nu are treabă achitatul înainte, la sesizarea spre ANPC nu aveți cum să nu vă recuperați banii.
Doru Dumitru a zis
Am cumparat o trotineta , la 6 zile a iesit din garantie si am ramas fara acumulatori , doua luni in service , 500 lei refacere acumulatori si la doua saptamani , fix aceeasi problema
Nu recomand
Marius Cucu a zis
Refăcuți acumulatorii? Nu au fost înlocuiți?
Cristian Gazdaru a zis
Am comandat 2 expresoare la reducere(unul din ele avand acelasi pret ca la Altex, doar ca la Altex se terminase stocul) si o masina de tuns.
Toate comenzile au fost anulate, unele pe motiv de pret eronat, altele ca ar lipsi termenul de aprovizionare de la furnizori.
In realitate, acest lucru este o publicitate inselatoare, un click bait, facut sa creasca numarul de accesari al paginii si de a urca in rank.
A intrat pe fir chiar managerul general, stimatul domn Mihai Patrascu (are ca semnatura oficial „ms, Mihai” si este cam certat cu gramatica) care mi-a raspuns de sus asa:
„Multumim pentru mesaj. Doresc, ca manager general al companiei sa va transmit eu mesajul foarte transparent, corect si direct. Noi nu suntem de acord si nu agreem modul de abordare al dvoastra prin care vanati preturile eronate. Am verificat contul dvoastra si am constatat ca aveti si alte situatii similare in care s-a comandat un produs cu un pret eronat si s-a asteptat probabil produsul sau un beneficiu. Va reamintesc faptul ca ati bifat ca acceptati termenii si conditiile de pe site atunci cand ati facut o comanda iar acolo se mentioneaza clar ca aceste situatii, transparent, duc la anularea comenzii. Va propun 2 rezolvari:
1. Va rog sa ne mentionati ce va doriti de la noi pentru cazul de fata. Maximul ce il oferim este voucher de 100 ron (valabil pana la final de an).
2. In cazul in care nu doriti acest lucru, imi voi asuma, ca si companie, amenda foarte mare pentru cazul dvoastra pentru ca doresc sa fiu corect fata de dvoastra si sa stiti ca am fost clar si transparent cand am spus ca nu agreez astfel de practici. Ulterior voi dezactiva contul pentru ca nu sunteti tipul de client pe care noi, o companie de familie de 15 ani pe piata, o agreeaza. Mentionez ca nu fac acest lucru in fiecare zi si am luat decizia de a va raspunde puntual dvoastra. In plus as vrea sa va spun ca apreciez faptul ca aveti 14 comenzi la noi, de aici si surprinderea mea in aceea ce va priveste! Va rog sa raspundeti cu colegele mele in CC de la reclamatii.”
Eu am ales varianta 3 si anume sa imi livreze produsul comandat. Mi-a blocat contul si mi-a spus sa cumpar din alta parte.
Ba chiar m-a indemnat sa cumpar din alta parte:
„Dvoastra aveti o parere pe care o respect, eu am alta parere, construita in 15 ani de experienta.
Doar va aduc la cunostiinta ca sunteti singurul cumparator de pe evomag, in cei 15 ani de existenta, care are peste 3 comenzi pe produse la preturi derizorii (greseli evidente si umane, nedorite) si nu ne dorim sa perpetuam astfel de actiune
si atitudine, astfel ca, va dor respectuos, sa va indrumati cu achizitiile catre alt magazin online. As aprecia acest lucru.”
Dupa prima sesizare la ANPC, au trimis-o pe o angajata de la reclamatii sa ma contacteze ca vai domne’ s-a petrecut o greseala si am contul blocat din intamplare. L-a deblocat si a spus sa imi retrag plangerea, eu am refuzat (pentru ca este dreptul meu sa am acces la cont) si mi-au blocat iar contul. Se pare ca brusc d-l Patrascu nu si-a mai asumat atitudinea de mare boos patron SRL de companie romaneasca sa plateasca amenda si isi trimitea angajatii la inaintare.
Au mintit la ANPC ca mi-au deblocat contul iar in final abia dupa alte 2 sesizari am contul deblocat.
Spre deosebire de altii eu chiar recomand sa comandati de la ei daca au preturi mici si mai ales merita sa investiti timp pentru sesizarile la ANPC ce sigur vor urma.
Astfel de companii nu merita iertate si ar merita sa dispara, la eMag sau Altex sigur nu ati pati asa ceva. Moral ar fi sa sustinem afacerile mici si de familie, dar in acest caz nu se aplica deloc acest indemn.
Ted a zis
Foarte bine cum ati procedat.
Trebuie eliminati astfel de comercianti de pe piata!
Tutui Alexandru a zis
Salut! Am comandat o trotineta de la evomag in valoare de 6500 lei, am reusit sa o returnez, mi-au facut factura storno, plata cu op in 14 zile maxim. Au trecut cele 14 zile si banii inca nu ii am in cont. Daca nu trimit pana luni banii voi face plangere la anpc.
Marius Cucu a zis
Salut, ANPC o să îți zică să discuți întâi amiabil cu ei. Dacă nu rezolvă(deși m-aș mira), poți face reclamație online la ANPC fără probleme.
Tutui Alexandru a zis
Le-am trimis email prin care i-am informat ca nu au trimis banii, dar fara raspuns. Este vorba de o trotineta in valoare de 6500 lei.
Am tot citit ca sunt foarte neseriosi, am luat si a doua trotineta tot de la ei, sper sa nu am probleme cu ea, ca nu vreau sa mi bat capul cu garantia.
Marius Cucu a zis
Atunci pune de o reclamație, dar și acolo va dura 30 de zile până primești răspuns. De recuperat banii e imposibil să nu îi recuperezi, nu sunt chiar mici.
dima ionel a zis
Casti defecte din fabrica si a doua zi nu se face retur .
sunt un client vechi si am apreciat Evomag pana astazi.
Am cumparat o pereche de casti redmi buds 3 vineri si am constatat acasa ca o casca nu merge. Nici un stres ,firma serioasa pana in prezent zic se rezolva a doua zi. Revin sambata surpriza returul se face in cursul saptamanii de la 12…
Ok revin luni cam suparat dar fara griji cand surpriza ai luat produsul defect pa nu se mai schimba .
Cum este posibil? doamna de la retur mi-a facut o foaie de garantie si mi-a spus ca ma anunta peste 2 saptamani ce se va intampla.
Nu mi se pare normal ,au fost defecte din fabrica, trebuiau schimbate pe loc si cum as fi putut sa testez castile acolo cand trebuiesc bagate la incarcat 3 ore .
Si uite asa au mai scapat de un client sau cine stie?
Marius Cucu a zis
Dar nu știam că se pot repara în service astfel de căști. Logica mea ar fi să le înlocuiască.
Iorga Marian a zis
Firmă de amatori, nu răspund ,nu respectă comanda se încadrează la valoare cu minus , mai exact fără valoare , ar trebui să facem comenzi la ei aiurea și să le refuzăm primirea să vadă și ei cum este…..
Emil Cosmin a zis
Cea mei prostă alegere sa achiziționezi ceva de la acest SRL.
Nici măcar numele nu vor sa îl spună dacă ii intrebi cu cine vorbești.
Îmi spun mereu ca produsul va fi livrat și nimic altceva.
Nu cumpărați este sfatul meu.
Cristian a zis
Un magazin de 2 lei ca si restul(cel.ro si pcgarage sunt deja arhi-cunoscuti- doar xxx mai cumpara de acolo)- singurele experiente pozitive le-am avut cu emag(de acolo comand 99% si itgalaxy restu toti magari), vexio nu am incercat, nu pot comenta de ei. Am cumparat o placa de baza care a ramas sigilata, dupa 2 zile m-am razgandit si am dorit sa ii fac retur(repet placa era sigilata, nu am deschis-o nimic). Am incercat sa dau de cei de la evomag pentru un retur, nimic… nu dai de ei, ajungi pe un numar de whatsapp si dupa ce le explici acolo, apare mesajul ca vazut dar nu iti raspunde nimeni- dupa 2 zile de mesaje mi-a raspuns cineva, am mentionat ca doresc sa cumpar de la ei alta placa de baza mai scumpa(ddr5) + 32rami ddr5 de la ei si daca pot sa dau placa veche curierului care vine sa aduca produsele noi, bineinteles ca nu s-a putut, in fine.
Am cumparat placa de baza noua si ramii(tot de la ei) si acum nu mai primeam raspuns in legatura cu placa returnata- dupa ceva timp am incercat sa ii contactez, la fel extrem de greu, dupa un final am dat de ei insa ce sa vezi cutia nu a ajuns la ei, cica nu am trimit coletul- desi aveam confirmarea de la fan courier ca pachetul a fost trimis. A trebuit sa fac poze la AWB din nou, sa le trimit dovada de la fan courier ca ei au expediat coletul si a fost primit. A trebuit sa se ajunga la amenintari cu ANPC, cum am pomenit de ANPC cum imediat au gasit coletul- magie nu altceva. Pana la urma mi-am primit banii dar a fost o experienta nasoala- efectiv voiau sa ma minta ca nu am trimis coletul.
Marius Cucu a zis
Sfat de la om care lucrează des cu curierii, pozează și coletul înainte de trimitere, apoi păstrează și AWB. Nu se știe niciodată.
Mihai a zis
La pc garage am sa te contrazic deoarece de fiecare data cand am comandat de acolo (de vreo 30 de ori) oamenii au fost foarte de treaba, mi au raspuns la toate intrebarile iar comenzile au ajuns in 24 sau 48 de ore deci nu stiu dece zici ca nu sunt de incredere. Daca tu ai avut o experienta proasta cu ei nu inseamna ca nu sunt seriosi, asta se poate intampla si la magazine foarte mari
David a zis
Oare telefoanele facturate pe firmă au tot 2 ani garanție la Evomag? Am căutat pe site și e cam incertă informația
Marius Cucu a zis
În mod normal ar trebui să aibă 1 an de zile garanție. Pe firmă se înjumătățește perioada de garanție, însă le poți pune o întrebare. Ar trebui să răspundă în timp util.
David a zis
Multumesc! Am luat un telefon si vreau sa aflu daca refacturez pe pj. dat fiind faptul ca e sfarsit de luna, e cam in scurt. La emag au tot 24 luni si pt pj
Marius Cucu a zis
Păi de ce n-ai vrea să scazi taxele?! 🙂
Văd precizarea aici că e strict pentru persoane fizice. Mă gândesc că e fix ce am zis eu mai sus, jumătate la PJ, dar cel mai bine te lămuresc ei.
David a zis
Vreau dar sa vad daca iau un an extra garantie cum ies la calcule. Parca as opta pt minim 2 ani garantie. Ori P.fizica 2ani ori jiridica 1+ 1 extra
Garantia tehnică 2 ani inteleg că o acorda samsung. Deci ar fi 2 ani si pt pj
Marius Cucu a zis
Dacă e telefon cu atât mai mult aș lăsa pe PJ. Samsung are ani buni de actualizare(4-5 ani în funcție de modele), nu pică ele atât de ușor. Bine, dacă se sparge… oricum nu se repară asta în garanție. Dar deh, nu vreau să influențez în vreun fel.
David a zis
Probabi ca asa am sa fac. Iar daca simt ca scârțâie ceva la final de an îi iau extra garanție(depanero?). Îi sun luni să văd ce aflu de la ei. Mulțumesc!
Nicolae Ionescu a zis
Aveti mare grija cand se specifica produs in depozit. Acel produs nu exista in depozitul propriu ci in depozitul furnizorului care nu se stie exact unde este. Comanda livrata la fix 8 zile chiar daca se specifica ca livrarea se face in 1-5 zile. Niste mincinosi. Daca nu il au in stoc propriu sa nu cumparati daca nu vreti sa asteptati.
Sorin D. a zis
Exact asta am patit eu saptamana aceasta: comanda plasata luni pt un telefon ce figura ca fiind in depozit – miercuri nu aveam un estimat pentru livrare. I-am sunat si mi-au spus 5 zile lucratoare (pe site nu scrie ca ar fi lucratoare). Le-am trimis o reclamatie si (spre surprinderea mea) m-au sunat a doua zi sa imi spuna ca le mai trebuie vreo 4 zile lucratoare ca sa faca livrarea.
Recent am citit ca obisnuiesc sa vanda telefoane reconditionate in China. Acum nu ma pot abtine sa nu ma gandesc ca le trebuie asa mult timp tocmai ca sa aduca marfa reconditionata de la chinezi… Oare am platit pretul unui telefon nou pentru unul reconditionat…??
Marius Cucu a zis
Unde scrie treaba pentru recondiționare? E pentru prima dată când aud.
Panait a zis
Am comandat pe firma un telefon htc u23 pro care dupa cateva zile in posesie, in timpul a doua zboruri,i se umfla bateria. Zic,se mai întâmplă… De aici incepe calvarul, am doua luni de cand ma rog de ei sa imi repare telefonul si sa mi-l înapoieze. Fiind cumpărat pe firma, profita de acest lucru cu termenul de reparatie. Am aflat de la htc din Europa ca produsul e in tranzit si nu a ajuns la centrul autorizat . Cei de la centru htc mi-au trimis absolut toate dovezile awb, mailuri schimbate cu evomag prin care mi-au dovedit ca cei de la evomag țin telefonul si nu il trimit in centru intenționat, probabil până la termenul de 3 luni stabilit. Deci pt un telefon platit 2350lei, eu m-am bucurat de el doar 2 zile iar din 10.11.23 sta degeaba la ei. Anpc nu lucrează pt persoane juridice… Asa ca nu sfatul meu nu colabora in vreun fel cu astfel de firme. Chiar daca nu imi place s-o spun, emag e mult peste evomag.