E.ON Gaz Romania sunt de ani bui pe piața noastră. Au început pe piața de gaz, apoi au migrat și spre zona electrică, tocmai pentru a oferi servicii integrate, exact cum fac mai toți cei din ultima perioadă. Cumva trebuie să se adapteze și ei ca să poată să aibă oferte bune la energie electrică și nu numai.
Nebunia cu liberalizarea a făcut ca tot mai multe companii să își facă de cap, iar scumpirile au fost de groază. Cu greu au fost stăpânite în ultima vreme.
Pentru că foarte multă lume caută să se informeze, m-am gândit să avem un loc în care să vorbim despre EON, dacă merită așa ceva.
Fiind de mult timp pe piața de gaz aceștia au un sistem bine pus la punct și cumva acum încearcă să agațe și oameni cărora să le vândă energie electrică.
Partea bună este că au E.ON Myline și tot felul de servicii online.
Ce experiențe aveți cu aceștia, mai ales în nebunia de acum?
Buna ziua, am primit notificare ca la data expirarii contractului actual , respectiv 01.01.2022, pretul nou aplicat de furnizor se mareste cu 6.96%, repectiv de la 0.08 la 0.578. Am facut o programare , am fost la ghiseu si mi s-a spus ca pot sa nu fiu de acord cu noul pret notificat. Am intrebat de trei ori si ce se intampla in acest caz, daca furnizorul nu mai are contract cu mine, imi sisteaza serviciul de furnizare al gazelor, etc? si mi s-a spus ca nu, doar ca imi va afctura la pretul vechi. Ma intreb care e dedesubtul. Cine ar fi de acor ca si client sa plateasaca de 7 ori mai mult? Deci? Nu sunt nici acum lamurita care e dedesubtul acestor notificari, pe care ce om cu scaun la cap le-ar accepta de buna voie. Dar ce se intampla concret daca nu esti de acord? Ma poate lamuri cineva cu onestitate?
Multumesc,
Daca nu sunteți de acord o să treceți la un furnizor de ultimă instanță. FUI. Nu se va opri furnizarea.