Despre eMAG am vorbit în lung și în lat. Am anunțat pe blog despre experiențele mele cu ei, despre faptul că au fost primii cu Easybox, că au cumpărat servicii de curierat, că au cumpărat OLX, că au o grămadă din presa din România. În plus, când vorbim despre eMAG automat trebuie să vorbim despre: Flanco și Pc Garage.
Acestea fac parte din același grup. Bine, cumva s-au separat un pic de cei de la Flanco și PC Garage, în ultima vreme.
Dar cum experiențele mele nu seamănă cu experiențele voastre m-am gândit să vorbim despre aceștia, să vedem ce părere aveți voi despre serviciile lor.
Trebuie să țineți cont de faptul că majoritatea oamenilor care lasă recenzii, în principal, le lasă la nervi și, în principal, sunt negative. Mi se pare normal să fie și momente în care sunt frustrări, tocmai de aceea înțeleg și acest lucru, dar vreau să încercăm să avem o discuție decentă în secțiunea de comentarii.
Știm deja că eMAG este un marketplace și știm că nu mai au cele mai mici prețuri. Nu știu nici dacă ei mai mizează pe asta, ci să aibă de toate, să fie un marketplace în care găsești orice, la o simplă căutare. Mai scump, da, mai rapid, nu știu.
Decomandată livrează la Easybox, livrează prin curier, cu ajutorul celor de la Tazz și ajung chiar repede dacă aveți eMag Genius. Sunt curios să văd ce alte metode vor mai găsi.
Așadar, haideți în comentarii să discutăm experiența cu aceștia. Când ai cumpărat ultima dată de la ei?
Anca a zis
Am comandat, ce-i drept, un set de anvelope de iarna marca Nokian , ranforsate, la sfârșitul lunii Iulie, pt o mașina ce urmează a fi livrata in 7 Noiembrie. Am zis ca fac o economie. ??♀️ Când am reverificat specificațiile mașinii si anvelopele, am observat ca am comandat, in urma Selecției greșite, anvelope 195/55/16 in loc de 205/55/16.
Am contactat serviciul clienti ( încă era disponibil), le-am expus situația. I-am informat ca anvelopele sunt exact cum le-au livrat. Mi-au solicitat fotografii ale prostului. Le-am trimis, sa vadă ca produsele sunt noi, cu eticheta, depozitate corespunzător. M-am oferit sa le duc la show-room pt a fi verificate, doar pt înlocuirea produselor cu produse de care am nevoie, anvelope 205/55/16. Mi-a comunicat o angajata emag ca sesizarea mea a fost soluționată, ca îmi înlocuiesc produsele cu dimensiunea corecta, pe 25 oct. Sa aștept curierul, ca îmi aduce produsele corecte și le ridica pe cele comandate din greseala. M-am oferit sa plătesc orice diferența de preț.
M-a informat ca nu este nevoie. Ca îmi înlocuiesc produsele cu produse aceeași marca, doar ca in loc de 195/55/16 vor livra 205/55/16 ( app 205/55/16 sunt mai comune și mai ieftine, dar as fi plătit orice diferența considerau de cuviință). Pe 29 oct primesc un tel de la un angajat emag “Radu”, care îmi spune ca a observat ca nu s-a ocupat nimeni de sesizarea mea și ca va verifica el… eu asteptam curierul conform spuselor angajatei emag, in 25 oct. Și aia a fost. Nu m-a mai sunat nimeni. Nu mai Răspunde nimeni la tel… nu mai au serviciu clienti… nu mai contam. Am scris pe fbk… au dat reply la comm meu… sa Vb in privat. In privat nu rasp nimeni. La mailuri nu rasp nimeni. Și uite așa… fac ei mare mișto de clienti. Măcar de spuneau de la început: NU SE POATE. Spala-te pe cap cu anvelopele alea…??♀️??♀️… aia era. Dar m-au și mintit in ultimul hal.
A mai fost o faza… in 2020 când am comandat un aragaz pt un ap. Era pandemie. Ap fără chiriași. A venit aragazul. L-am depozitat. Aia a fost. Când au ajuns locatari in ap și aragazul a fost montat( la vreo 6 luni), au obs și m-au anunțat ca aragazul are un defect din fabrica: unul din ochiuri nu poate fi folosit , duza prin care iese gazul fiind mult depărtată de ochiul aragazului, spre mijlocul plitei. Sun la emag… au trecut cele 30 de zile, sa sun la garanție… depanero… sun la garanție… e defect din fabrica… nu poate fi reparat. Trebuie înlocuit. Emag nu vrea… a trecut termenul. Am lăsat-o așa… măcar funcționează 3 ochiuri. Era Vb doar de 1000 RON și totuși produsul poate fi folosit… 75%, dar se poate.
Dar acum… mintita și prostita pe fata. Nu recomand. Niciodată, niciodată, nici măcar o data
A, florentin a zis
Fiica a cumpărat un detector portabil de gaz cu baterii incluse. Bineînțeles că bateriile lipseau,este vorba de gest, este ultima cumpărătură de la eMag, și le voi spune la toate cunoștințele
Marius Cucu a zis
Păi încearcă să-i contactezi, probabil s-a întâmplat ceva punctual.
Rostil Efect SRL a zis
De stirile protv este si Emag marketplace care pune pret o pe colaboratori zero in sensul negativ…Adica.Am contul blocat de o saptamana deoarece am schimbat numarul de telefon si nu mai primesc codurile OTP de autentificare. Primul lucru sun la numerele lor afisate peste tot, in toate mail-urile….Raspunde inutilul de robot care imi spune „Cautarile nu se opresc niciodata”…si ii dau dreptate deoarece de o saptamana caut un numar de telefon valid sa intru in contact cu un operator de la tehnic sau macar cu femeia se serviciu (si cautarile continua..daca mai stiti o cale de comunicare cu ei sa ma anuntati) sa imi deblocheze contul…..sa pot trimite comenzile din platforma clientilor……clienti care vin si spun ca eu sunt neserioasa..nu emag ca nu are un numar de telefon functional sau macar sa raspunda la un email, sau macar da ma sune ei ca le-am dat numarul de telefon si oricum eu spre deosebire de ei raspund si la email..culmea. Dupa asta robotelul imi spune „Iar cand ai nevoie de noi” cat de deschisi sunt ei fata de noi, cei care stam cu contul blocat saptamani intregi din cauza deschiderii si atentiei lor fata de clientii si parteneri, iar dupa aceea ne roaga sa ii contactam pe chat (unde este un alt robot inutil…care nu poate rezolva nimic..are doar niste chestii predefinite care nu te redirectioneaza catre un operator care sa iti deblocheze contul). Sau pe mail…(am trimis pe toate adresele de mail de la emag noul meu numar de telefon si i-am rugat sa ma contacteze ei pentru deblocarea contului….ca eu incerc de o saptamana degeaba..cred ca si SRI are un numar de contact valabil la care raspunde cineva..astia nu au..sa stiti)..inutil… deci nu am primit nici un raspuns scris, telefon..nimic, iar cea mai buna cale de comunicare este mesageria din contul meu blocat..asta este cea mai tare….ca am contul blocat si nu il pot accesa ca sa comunic cu ei…deci nu ai cont sau acces la cont nu existi….simplu….ca nu mai pot primi codurile otp…Deci ca concluzie, legislatia din Romania spune ca trebuie sa existe o cale de comunicare functionala…dar emag nu are nici o comunicare ..daca nu ai un cont….Ceea ce este ilegal….si neprofesionist…..Trebuie sa se dea amenzi celor care au robotei care nu au optiunea si trebuie sa aiba obligatia de a face legatura cu un operator…Emag se comporta ca Gogu SRL din coltul strazii sau ca o firma care are ceva de ascuns..sa va fie rusine…..este incredibil si trebuie interzise…Sa ai o firma atat de mare si sa pui ziduri intre tine si parteneri. Sa nu ai tu o cale de comunicare externa ca toata lumea cu clientii, adica ai sa nu raspunzi la ele, iar partenerii tai sa piarda bani ca nu pot accesa platformele.. Adica numai in romania intalnesti atata indolenta si lipsa de respect… Ma gandeam sa merg la centrele emag..dar nu am de ce….ca nu stiu daca are legatura cu centrele lor de marketplace..teoretic este o chestie de tehnic..oricum aceasta varianta nu mi-a fost prezentat de robotica inutilica…Deci??Alo..Emag…zi ceva mamaica..mai existi????Putem lua legatura cu dumneavoastra sau sunteti megasuperpretiosi. Rusine…Sa se faca un reportaj cat de inutile sunt aceste variante de robotei…ca stai ca prostu pe timpul tau pe telefoane, mail, ca sa dai de zgarcitii astia care nu angajeaza oameni…Azi am primit un mai de la emag ca un client a anulat comanda..saracu astepta sa o trimit…dar emag doarme….Am primit mail si am trimis si eu inapoi..in zadar……
Alex a zis
ANPC e o solutie viabila, in cazul asta …
Florin a zis
Ma chinui de 3 zile pe e-mail si chat (pentru ca pe telefon nu am gasit o modalitate de discutie cu ei, cred ca nu mai exista!) sa le explic faptul ca am platit 2 produse si am primit doar 1 si unul dintre raspunsurile primite a fost sa verific manualul de utilizare!!!! Cred ca IA a incurcat borcanele pentru ca un operator uman nu cred ca-mi dadea acest raspuns.
Am incercat sa scriu un review pe Google, dar Emag nu mai are recenzii afisate!!! Este posibil?
Este a 2-a oara cand comand produse la Emag, dar este si ultima oara!
Produse scumpe, nu ai cu cine sa vorbesti pentru problemele tale, iar pe chat primesti raspunsuri standard care nu au legatura cu situatia ta.
Cred ca au inceput sa raspunda si pe e-mail tot o IA (Dana), pentru ca am primit un raspuns de toata jena („am platit 2 produse si am primit doar 1” si raspunsul primit a fost „sa verific manualul de utilizare!”).
Emag este jalnic!
Nu voi mai comanda nimic de la Emag, iar interactiunea cu IA (desi aveam retineri in a o utiliza) mi-a dat sentimentul ca vorbesc unui perete si astept sa-mi raspunda!
Marius Cucu a zis
Salut, verifică dacă te ajută una dintre sugestiile de aici ca să iei contact cu un operator de la eMAG.
Florina Filip a zis
Salut,
Am cumparat acum o luna un frigider de la emag folosind programul rabla. Am dat la schimb frigiderul vechi. Voucherul nu l-am primit nici pana azi. Nu exista informatii clare despre modalitatea de a intra in posesia voucherului. Firma care mi-a preluat frigiderul vechi mi-a spus ca ar trebui sa trimit procesul verbal de predare a deseului la emag si in baza acestuia imi voi primi cardul cadou. Nu exista pe nicaieri aceasta informatie si nici vreo adresa de email unde sa pot trimite acest proces verbal.
AI (Dana) ma directioneaza standard catre unele optiuni dar nici o informatie clara despre ce ma intereseaza pe mine. Cand sun la ei ma trimite robotul automat catre chatul online – Dana. Sunt extrem de neseriosi si deloc transparenti. Sper sa dispara de pe piata curand acesti sarlatani.
Daca cineva are vreo idee despre procedura corecta de a intra in posesia vlucherului, cu drag as vrea sa aflu.
Marius Cucu a zis
Cred că cei din Call Center trebuie să te ajute la situația asta sau un tag pe rețelele sociale, dacă ai, iar apoi să te rezolve. Sunt prezenți peste tot din ce am observat.
Ca să intri mai repede în discuție cu un operator poate te ajută comentariul ăsta: https://mariuscucu.ro/imi-place-noul-call-center-de-la-emag/#comment-148319
Elena a zis
Am comandat de doua ori de la eMag și prima comanda a întârziat foarte mult a depășit termenul limita de livrare in care mi-au oferit o reducere de 10 la suta următoarea comandă la ultima comanda termenul limita a fost 24 noiembrie azi e 28 noiembrie și nici acum nu a ajuns comanda vorbit pe chat cu un angajat zicandu-mi că sigur pe 27 noiembrie am produsul la mine deci minciuni peste minciuni și nici reducerea de 10 la sută nu mi-a fost acordată cu siguranță eu nu voi mai comanda de la ei .
Marius Cucu a zis
E haosul de după Black Friday. Multe comenzi nu au venit în perioada asta.
Pheno a zis
Ca o constatare, toate imperiile s-au destramat, s-au faramitat in zeci, sute, mii de cioburi. Cu cat suntem mai mari, cu atat vor aparea mai multe probleme. Nu ne putem lungi, lati, intinde, mari, la infinit, fiindca la un moment dat ne pierdem controlul prin diluare sau implozie. Cifrele de afaceri pozitive pot fi inselatoare. Nu e interesant cat de mult castigam ci cat de mult timp va dura agoniseala. Mai e ceva. Degeaba castigam cat altii in zece vieti, daca nu ne vom putea folosi de intregul castig niciodata, fiindca avem doar o singura viata si ne-ar mai trebui inca noua vieti. La fel si cu eMAG, evoMAG, etc. Sa nu uitam ca si unii dintre noi tindem/vrem sa devenim un soi de eMAG. Una e sa comunici eficient si sa rezolvi problemele catorva mii de oameni si alta e sa poti fi la fel de eficient in comunicare si rezolvare cu zeci de mii, sute de mii, milioane de oameni (adica se va intampla prea rar sau niciodata), iar asta poate duce la nemultumiri fara numar si la decredibilizare. Rezultatul firesc? Toti vor fi nemultumiti si dezamagiti.
Alina Ionescu a zis
Exagerat…!!!
Costul livrarii produselor se face in fucntie de costul fiecarui produs in parte pe care il achizitionezi…ceea ce este exagerat. Sunt multe alte site-uri care nu fac asta si stateam si ma gandeam de ce as mai alege ceva total si exagerat de neavantajos precum emag si nu ceva mai bun si satisfacator in ceea ce priveste costuul livrarii. Am comandat 4 produse iar costul livrarii al acestora e de 200ron(doar livrarea costa 200 ptr 4 produse!)…?!…?!…?! A fost ultima data cand i-am ales.
Maria Enache a zis
Intr-adevar si eu am patit la fel. Am comandat de cateva ori de la ei si m-am lecuit pana cand am gasit alte site-uri care sunt in competitie la costuri cu cei de la emag si sunt foarte multumita. Sfatul meu e sa-i evitati pe cei de la emag , le este prea foame si nu le face cinste in comparatie cu alte site-ri… Just give away
Marius Cucu a zis
Pai te-ai uitat că ai ales 4 produse de la 4 magazine diferite?
Maria Enache a zis
Toate sunt de la acelasi magazin. Am uitat sa mentionez!!!
Marius Cucu a zis
Mi-e greu sa cred. Erau produse mari? Electrocasnice mari?
Pheno a zis
Cand este specificat clar ca livrarea e facuta de eMag si transportul e gratuit, iar cand dai comanda apare taxa de transport, cineva minte. Ce e aia ca vin de la magazine diferite, atat timp cat eMag scrie negru pe alb ca ei asigura transport gratuit? Nu e treaba noastra bucataria interna a eMag, dar e treaba noastra sa nu fim mintiti de eMag. Nici noi nu mintim ci platim cu bani reali, nu cu promisiuni.
Anda a zis
Emag nu mai are nici un numar de contact? Am facut o comanda de un pat in valoare de 3000ron si am fost sunata de vanzator ca daca sunt de acord sa platesc banii in contul lor, in mod contrar ei nu mi pot livra produsul.Cand am spus ca pot anula comanda cu plata ramburs si pot face alta si plati cu cardul in contul Emag, au refuzat. Ce practica e asta? Cum sa platesc avans o suma mare unui vanzator de a carui firma nu stiu nimic? Ce i cu neprofesionalismul asta? Cum ati fi procedat in locul meu?
Marius Cucu a zis
Mi se pare ciudată abordarea asta și chiar dacă sunt de acord cu plățile în avans, mi se pare normal ca acestea să fie făcute direct în platforma Emag, nu să fiți sunată de oricine. Poate să li se spargă baza de date, site-ul, eu n-aș cumpăra în felul ăsta. Emag nu mai are Call Center, într-adevăr, dar îi poți contacta direct de pe site, în scris, sau pe social media, pe orice platformă ai cont.
Anda a zis
Total dubios, de ce sa nu fie de acord sa platesc cu cardul prin Emag ci doar la ei? Mi a sunat ca o inselatorie pe care as fi auzit-o la cineva si m as fi intrebat “cum a picat” si am refuzat. Vreau sa stiu daca Emag încurajează astfel de practici, oricum am ramas cu un gust amar…Nu am mai auzit asa ceva si mai ales de la un mogul precum Emag. Multumesc pentru raspuns!
Marius Cucu a zis
Ori e înșelătorie, ori cumva vrea să scape de comisionul celor de la Emag. Dacă este pat mă gândesc că este ceva firmă mică, eventual românească ce abia a intrat pe platformă și vrea să facă o românească.
Sau… chiar sunt probleme cu platforma lor și au fost sparți, iar alții își fac de cap.
Buiciac a zis
Am comandat un supliment alimentar,. Era expirat. Am făcut imediat cerere de retur,cu returnarea banilor.Produsul a fost ridicat a doua zi de curier. De atunci liniște. La status retur apare doar cererea înregistrată. De bani nici nu poate fi vorba. Dana,e o gluma proasta. Din discuțiile cu ea am aflat ca produsul nu a fost ridicat. Deși eu am predat produsul acum 5 zile.Am făcut o recenzie firmei care mi-a livrat produsul, emag m-a anunțat ca am folosit limbaj nepotrivit. Deși nu a fost așa…ma întrebam cum e posibil sa pui la vânzare produse expirate. A fost prima data când am folosit emag…și ultima. Aștept banii înapoi!!!
Marius Cucu a zis
Deschide o disputa la ANPC.
Bogdan a zis
Comenzi care au depășit termenul de livrare, nu au fost livrate, și nu ai cu cine discuta. Merg un showroom și oamenii dau din umeri. Comenzi cu plata în avans.
Una din comenzi mi-a fost livrata cu vre-o 2 zile întârziere, apoi când din curiozitate, m-am uitat pe statusul comenzii, timp de doua săptămâni, încă apărea ca a fi în tranzit spre mine.
Pe scurt foarte neserioși și au și preturi mari, dacă ai umpic de răbdare și cauți, găsești deobicei mai bine.
Andre51 a zis
Emag a devenit un fel de AliExpress, produse scumpe dar calitate indoielnica. Nu stiu daca au 10% parteneri cu produse originale, de calitate.
Preturile sunt umflate, termene de livrare care se schimba, in rau, dupa ce plasezi comanda, review-uri nepublicate daca dai 3 sau mai putine stele (un review la o drona postat de mine cu 3 stele a stat o saptamana la “analiza”, dupa ce am modificat in 4 stele s-a publicat in mai putine de 24 de ore.
Partea buna la ei, easybox si o multime de produse din toate categoriile.
Anonim a zis
Am cont la acest eMag de 7 ani și 70 de comenzi livrate.
Cu ani în urmă, am avut profil de vânzător pe platformă și pentru că la acel moment nu aveam un bun curier necesar livrării produselor pe care le vindeam am suspedant acel cont de vânzător.
Anul acesta am vrut să-l reactivez, deoarece îndeplineam toate cerințele să vând pe platformă, dar acel cont trebuia reactivat.
Am trimis zeci de mesaje prin e-mail la care primeam doar răspunsuri robotizate. Imposibil de contactat telefonic.
Am bătut câmpii cu acea roboțică, inutilă, DANA și până la urmă am intrat în legătură de 3 ori cu câte un reprezentat.
Tot de atâtea ori am fost asigurat că problema se rezolvă și să aștept email din partea lor.
Am scris pe facebook mesj pe pagina lor.
Inutil…
La fel m-au asigurat că se rezolvă.
După multă vreme, nervi, frustrări și uluit de situație, am fost sunat de un nene de la emag care era puțin absent de profesionalism și m-a asigurat că se rezolvă.
Au trecut zile, și ce credeți ?
Exact! NiMiC…
Datorită acestuiu dispreț față de client, am decis să șterg contul.
Ghiciți ce?
Nu poți șterge contul, deoarece este o procedură complicată și trebuie să aștepți 1 lună decizia de ștergere și după caz nu poți decât să faci o sesizare la GDPR.
Oare este legal acest procedeu folosit de acest eMag?
Nu recomand această platformă despre care aveam o părere bună.
Fi-ți atenți, pentru că dacă aveți probleme cu ei, (de orice natură) o să discutați cu pereții pentru că nu dau doi bani pe uilizatori.
Rușine, eMag!
Cristina Tiru a zis
In urma cu 17 zile, mai exat in data de 11.06.2024 am comandat si achitat Uscatorul de rufe Electrolux, (2.699,99 lei pt uscator + transport 50 lei).
In data de 17.06.2024 testand uscatorul am constatat ca acesta nu functioneaza, motiv pentru care am dorit sa postez un review – intrebare despre uscator, dar acesta a stat la ”moderat” 8 zile, cand in urma discutiei telefonice cu un consultant emag a fost publicat review-ul.
Avand in vedere ca in data de 17.06.2024 nu s-a publicat review-ul si faptul ca uscatorul nu functiona, in data de 18.06.2024 am solicitat returul acestuia, primind un mesaj in care se preciza faptul ca un curier se va prezenta in ziua urmatoare pentru ridicarea acestuia.
Dupa 11 zile de la solicitarea returului, nu s-a prezentat nici un curier sa ridice produsul, cu toate ca mai multe zile am primit asigurari, din partea consultantilor emag, ca se vor ocupa de urgentarea ridicarii coletului, oferindu-mi si un voucher de 50 de lei pentru „disconfortul” creat.
Mi se pare inacceptabil faptul ca nu putem lua legatura telefonic cu societatea emag, decat prin intermediul chat-ului ca sa ne rezolvam problemele intampinate, inacceptabil faptul ca in a 17-cea zi de cand am achitat o suma de bani, pentru mine deloc neglijabila, sa fiu in casa cu un produs primit defect, inacceptabil sa nu pot posta un review negativ vis-a-vis de relatia cu emag , si mai ales in formularul de retur sa nu pot completa exact motivul real al returulului, fiind predefinite un numar limitat de potentiale motive.
Marius Cucu a zis
Da, e trist, dar de aceea suntem noi, site-urile independente. 🙂 Nu e singura întâmplare asemănătoare, din păcate.