Teoretic, un blog ar trebui să fie despre opiniile lui X sau Y în legătură cu un subiect sau altul. Sau un jurnal online în care să scrii fanteziile tale.
Că blogurile au luat-o la vale în ultima vreme se și observă. Youtube-ul și Facebook-ul sunt pline de comentarii. Pe bloguri e tot mai puțină activitate.
Cred că și noi ajutăm la asta. Pe de-o parte cu subiectele abordate, pe de altă parte cu RSS-ul manual pe care îl facem.
Noua tendință văd că este ca toată lumea să facă un sumar pentru știrile zilei.
De ce să facem asta atât timp cât fiecare are feed-ul lui în care urmărește știrile pe care le dorește? De ce să dau click pe un titlu pe care nu sunt sigur că voi găsi ce mă interesează?!
Malin a zis
E pretext pentru a scuipa linkuri de afiliat. A avut si eu ceva de genul si am bagat diverse recomandari la articole pe care eu chiar le citeam, insa lumea nu prea era interesata asa ca am renuntat.
Ionuț Staicu a zis
Dacă găsești razna un articol intitulat „10 pași pentru a avea gândăcei fericiți” l-ai citi? Ai da click pe el? Probabil că nu, pentru că vei considera că un titlu prost nu poate avea atașat un articol altfel decât prost.
Eh, dar dacă eu ți-aș recomanda fix același articol și ți-aș rezuma tot articolul într-o propoziție, ce zici, îl vei ignora la fel de voios? Sau vei lua în considerare să-l citești?
EXACT asta este. Opinia mea este că link-ul ăla recomandat de mine s-ar putea să te intereseze.
Marius Cucu a zis
La tine îmi place widget-ul ăla de lângă blogroll în care actualizezi link-urile interesante.
În rest, e aproape de zona de clickbait.
Cât despre exemplul tău… ok, poate îmi iau o dată țeapă cu titlul ăla, dar dacă face de 2,3 ori chestia asta îl zbor din feed.
Cosmin a zis
Am avut si eu o tentativa de acest gen, dar am renuntat … exact cum spune Malin, alt motiv de a insera link de afiliat nu prea este.
Vasile R a zis
Păi zoso are „Știrile zilei”, așadar așa trebuie…