Era un comunicat al eMAG prin care arăta că se extinde și pe alte marketplace-uri.
eMAG lansează o alianță a marketplace-urilor europene
- IMN conectează patru platforme Marketplace: eMAG, Cdiscount (Franța), ePrice (Italia) și Real.De (Germania)
- Peste 30.000 de selleri vor putea folosi International Marketplace Network (IMN) pentru a vinde cross-border
- IMN va deservi peste 230 mil. clienți
- Autoritățile de Concurență din toate cele patru țări au avizat înființarea IMN
Practic, ăsta este pasul în care vom putea achiziționa tot mai simplu din afara țării. Bine, s-au mai făcut pași, s-au mai dat legi și ușor, ușor parcă ne pregătim de-o uniune de platforme.
Eu așa înțeleg din treaba asta. Pe internet vom avea o mare platformă care va susține toate magazinele care vor să adere din Uniunea Europeană. Un eMAG mai mare, probabil controlat de europeni, nu de Naspers ca acum.
Treaba nasoală e că e pe comisioane. Și comisioane mari, pe concurență urâtă. Dacă aveți curiozitatea să vă uitați pe grupurile de comerț online să vedeți ce se plânge lumea că se pun biruri din ce în ce mai mari. Avantajul este că ridică standardul, într-un fel sau altul. Adică am văzut TOS-uri din ce în ce mai stricte, la câteva reclamații zboară magazinul din platformă.
Ideea este că, cu cât vor crește platformele de genul și vor avea trafic, cu atât intervine monopolul. Ok, astea 3-4 țări nu se vor putea apropia la nivelul amazon, dar se fac pași spre o infrastructură controlată de un X.
Nu știu dacă e bine, dar probabil doar așa te poți lupta cu giganții. Să încerci să devii și tu un pic mai mare.
vasile a zis
Asa si?! De ce sa ne anuzam, care e ideea de la IMN la CEL? Vrei sa spui ca nu are dreptate?! Stii tu mai multe, spune-le?!
E o practica sa-ti omori concurenta. Internetul e acum din 3, nu-i mai amintesc, restul traiesc cu sperante si ce le scapa printre degete la primi care fac jocurile si desigur dau impresia de libertate si ca nu exista monopol.
Marius Cucu a zis
Pentru că le da pe modul antena 3. Zice doar ce vrea. ?
Marius Cucu a zis
Și, ca să confirm ceea ce am zis mai sus, dar nu merită să faci articol nou pentru că manipulează la greu.
Din păcate, lumea care nu e în domeniu va crede toate tâmpeniile ca cea pe care o povestește CEO. În fapt, mai toată industria râde de el.
Și problema e că cel face seo cel mai agresiv dintre toți de pe piață, cu siguranță știau cu ce se mănâncă treaba, doar că… trebuie să fie victimă.
vasile a zis
Interesanta imi pare iar afirmatia ta: „mai toată industria râde de el”, de ce? Ca ia marfa pe credit de la un importator, care e tot emag si apoi a ridicat capu’ sa zica una si alta?!
Pentru mine problema e alta, anume ca emag a ajuns sa faca piata si restul nu mai conteaza!
Asa ca lasa antena 3, vrei sa-l omagieze toti pe Iohannis sa fie anti-PSD, vrei dictatura, emag si Iohannis, doar atat?! Noroc ca mai avem Altex! 😀
Marius Cucu a zis
Dacă plângea altex, dacă plângea evomag mai ziceam, dar nu ei. 🙂 Uite, același lucru se întâmplă și la ei. E același lucru.
eMAG face piața sau NOD?! 😀 Altex de ce a fost în marketplace eMAG și cel nu?! 😀
vasile a zis
Pai Altex a plecat din marketplace si nu au zis de bine!
Stanciu nu e si la emag si la nod?
Cel are marketplace.
Marius Cucu a zis
Păi toți au marketplace, e trend. Au zis de comisioanele din marketplace că-s mari. Nod e cu Stanciu, dar eMAG e cu africanii. Stanciu nu mai are atât de mult p-acolo. Dar până acum știrile ziceau că ridică prețurile pentru eMAG ca să vândă pe Flanco și PcGarage, până la urmă cum e?! 😀