De multe ori scriu pe laptop și termin pe PC sau invers. Mă plictisesc într-un loc sau trebuie să termin activitatea în alt loc.
De fapt și de drept, chiar și Microsoft a zis-o prin anumite conferințe că îi înțelege pe cei care lucrează acasă și la muncă. Iar dacă fac treabă pe mai multe calculatoare au nevoie de sincronizare și timp cât mai puțin pierdut. Recunosc că opțiunea mi-e de un mare folos.
Așadar, cei cu Windows 10(n-am testat încă pe Windows 8.1) au o opțiune nouă prin care pot face capturi de ecran.
Captură de ecran direct în OneDrive
Pentru a face o captură de ecran direct în OneDrive trebuie să dăm click dreapta pe OneDrive, mergem la Settings și apoi pe tabul Autosave.
Vom găsi opțiunea Automatically save screenshots I capture to OneDrive.
Am ilustrat în poza de mai jos:
După activarea acestei opțiuni puteți să vă mai jucați cu celelalte taburi. De exemplu, eu mi-am mutat de pe SSD capturile de ecran și se salvează în D. Am hotărât să sincronizez doar pozele, nu și alte documente. Ar fi stat non stop să sincronizeze și n-am vrut asta.
Confirmarea salvării pozelor în cloud este următoarea:
Dacă salvați cu Windows+PrintScreen nu va apărea mesajul de mai sus.
Cum fac captura de ecran ca să ajungă în OneDrive?
Nu știu dacă este un bug sau așa trebuie să lucreze, însă:
- Windows+tasta PrintScreen salvează în locația prestabilită
- tasta PrintScreen salvează direct în OneDrive
- tastele ALT+PrintScreen alături de fereastra pe care doriți să o salvați(nu întregul ecran)
Ultima opțiune mi se pare foarte, foarte bună.
Da, știu că există programe auxiliare ce fac asta, știu că pe MAC OS X e opțiunea asta de când lumea, dar ne bucurăm și noi, Windows-arii… Mai bine mai târziu decât niciodată. 🙂
Adaugă un comentariu