O lungă perioadă de timp urmăream ofertele de la resigilate eMAG, însă niciodată nu m-am „băgat” în așa ceva. Mi-era teama că vor fi probleme cu produsul sau că nu-l voi putea returna dacă voi avea vreo situație neplăcută.
Este vorba despre acesta.
Nu s-a întâmplat nici una, nici alta. Totul a decurs neașteptat de bine. Seara am comandat, iar a doua zi până la ora 12:00 mi-au adus produsul. Nu am avut Genius, dar așa funcționau lucrurile înainte de „taxa suplimentară”.
Ce sunt produsele resigilate?
Nevoia de produse resigilate a apărut în momentul în care legea de retur a apărut în România. Practic, orice comanzi din mediul online poate fi returnat în 14 zile. Așadar, produsele acelea revin la magazin, primesc o verificare, iar apoi se va pune la vânzare ca resigilat cu un preț mai mic.
Practic, vorbim de un produs funcțional care au mici urme de utilizare.
Cât de bune sunt resigilatele de la eMAG?
Mi-am achiziționat încă un monitor DELL, cel vechi este tot DELL, dar modelul U2311H. Încă sunt mulțumit și de acesta, chiar mi-aș fi luat tot unul la fel, dar nu se mai fabrică.
Așa ca am ales versiunea cu panel IPS si iluminare LED.
La început am fost sceptic pentru ca nu pot sa-l fac să semene cu vechiul monitor, având în vedere că monitoarele LED au culorile diferite față de clasicele LCD-uri.
M-am jucat puțin cu setările și la unul și la celălalt și am reușit sa le fac să semene, cel puțin… ochiometric. Apoi am făcut-o cu un calibrator semi profesional.
Așadar, în momentul de fata am un monitor 16:9 și unul 16:10 FULL HD, 23′ respectiv 24′, astfel biroul mi s-a cam aglomerat, chiar va trebui să fac o modificare ca să-mi dispară un prelungitor de lângă birou.
Oricum, eu sunt mulțumit de DELL U2412M, eram destul de sceptic citind comentariile celor de pe forumuri.
Sigur că da, funcționează pe același principiu pe care funcționează și produsele noi.
Evident. E produs aproape nou, ținut cel mult 14 zile de cineva.
Din punctul meu de vedere, da. Cele expuse au mai multe șanse să aibă defecte. Dacă este produs ce n-are probleme vizuale cred că merită și acela.
Spandy a zis
Produsele resigilate nu beneficiază de garanția producătorului, garanția este data de depanero în colaborare cu eMag. Am achiziționat o mașină de spălat Electrolux resigilata, și când am primit certificatul de garanție surpriza : partea de software nu beneficiază de garanție, am sunat la electrolux, mi au transmis ca ei nu asigura garanție produselor resigilate. Am sunat la EMag care mi au transmis ca am garanție integrala, iar surpriza când le am cerut un document în care sa specifice în scris lucrul acesta, RĂSPUNSUL A FOST SA O RETURNEZ, după 10 zile de așteptare. ATENȚIE LA CAPCANELE DIN CERTIFICATELE DE GARANȚIE LA RESIGILATE!!!!
Marius Cucu a zis
Salut, ce software ai pe mașina de spălat? Adică nu știu ce ar putea să se strice acolo.
Mă gândesc că regula e pusă pentru PC-uri sau alte componente care au și licență de Windows sau Apple, nu?!
vasile a zis
Masinile de spalat chiar au soft! 😉
Spandy a zis
Mașina de spălat este are conectare wireless, eu le am cerut în scris, cum ca dacă se defectează placa de baza, are eroare de soft, sa mi comunice ca sunt prinse în garanție. Răspunsul după o săptămână de dialog cu ei a fost sa o returnez. Electrolux nu asigura garanția la resigilate, aici este capcana.
Are conectare wireless, placa de baza probabil are unsoft pentru toți senzorii. Problema este ca Electrolux nu asigura garanția la resigilate, Depanero cu EMag susțin aceasta garanție. Cei de la EMag mi au transmis sa returnez mașina de spălat deoarece ei nu pot asigura garanția pe partea asta. Poate ultimul telefon trebuia sa l dau la Depanero, dar atât timp cât nu am nimic scris este o problema.