Nu este vară în care lumea să nu țipe că Wizz Air întârzie. De fapt și de drept, procentual, sunt în media companiilor de zbor. Și Ryanair se bat pe acolo, doar că nu sunt atât de multe zboruri locale.
Problema este că lipsește comunicarea la ei, iar în anumite aeroporturi au personal intermediar. Ghici cine face telefonul fără fir și banii se pierd la acești intermediari? Țin minte și acum că unui amic i-a dat eroare aplicația și l-au pus să scoată 40 de euro pentru a reface check in-ul și, de fapt, aplicația era de vină. Măcar biletul a fost 0.99 euro.
Wizz Air, ca orice low cost, are interesul să zboare, nu să stea în loc. Pe aeroport costă să stea. De aceea sunt atât de agresivi cu plecatul, cu îmbarcatul persoanelor.
Dar mi se pare că ating și o nișă de oameni ceva mai needucați. Eu am nimerit și analfabeți d-ăia, de-ai noștri.
Revenind. De fiecare dată când am încercat să îmi fac plecările și pe bază de Wizz Air am luat în considerare eventualele întârzieri. Nu luăm în considerare problemele tehnice de la avioane sau cele meteo. Astea sunt excluse, nu ai cum să le eviți. Se întâmplă, se întâmplă.
Însă, pe rutele principale, mai ales unde sunt 3-4 zboruri pe zi alegeți pe cele cât mai de dimineață. Gândiți-vă că un avion face 3-4 destinații într-o zi. Să zicem că avionul care pleacă din Otopeni se duce în Valencia, se întoarce prin Berlin și apoi face întoarcere spre București.
Orice oprire poate fi influențată de tot ceea ce se întâmplă pe acel aeroport. De la permisiuni de zbor, până la probleme punctuale.
Ideea e că, dacă vreți să fiți siguri că plecați la ora fixă încercați să vă orientați spre zborile de dimineață. Mai ales că, oricum ar fi, veți avea zi plină de vizitat.
Ioana ioana a zis
Salut. Eu am zburat cu HiSky acum câteva zile oameni serioși care și au respectat orarul chiar nu ai ce sa le reproșezi.