Știți deja ca m-am portat la DIGI cu telefonia mobila. Si ca am card la ING am mai zis pe blog. Si ca iubesc comisioanele lor… sunt extrem de „bune”.
Am vorbit prima data cu un robot acum 2 saptamani, cand am avut nevoie de ING pentru ca aveam nevoie de homebank, iar bateria la digipass se consumase.
Am sunat si m-a lovit un robot care m-a pus sa-i dau raportul: CNP, adresa, 5 intrebari referitoare la cont, tranzactii, parca eram la interogatoriu. Genial!
N-am reusit cu robotul, a trebuit sa ma duc intr-un punct de lucru. Am fost pe fuga, doar am reusit sa-mi actualizez datele si sa trec de pe digipass pe logare prin SMS, exact cum am si la Google.
Noroc ca mi-a functionat digipass-ul fix pentru a confirma trecerea de la digipass la SMS. Dupa… a murit definitiv!
Nu primesc SMS-ul de confirmare pentru logarea in homebank ING
Am intrebat in stanga, am intrebat in dreapta…. nimeni nu stia nimic. Gabi putea sa se logheze si toti ceilalti n-aveau nicio problema.
Evident… n-aveau DIGI. Nu aveau numarul portat in Belgravistan.
Sunt azi, iar vorbesc cu robotul lor si, de data asta, dupa ce ii dictez CNP-ul, imi raspunde instant un consultant.
Dupa ce am expus problema, raspunsul a fost: „sunt probleme intre reteaua DIGI si ING. Incercam sa rezolvam problemele!
Puteti incerca sa treceti manual pe Vodafone si ar trebui sa functioneze”.
A avut dreptate, am incercat logarea si am primit 3 mesaje, cu 3 coduri de confirmare, nu 1. Bine ca functioneaza, zic!
cartonic a zis
E aiurea cand nu-ti poti face treburile din cauza problemelor de compatibilitate. Pe de alta parte, nu suport tot ce inseamna Digi si RDS :))
Pato Basil a zis
ce vrei sa faci domnule, daca toata lumea trage de ciolan…
x a zis
Asa este cand totul este ieftin.
Astept sa mi prezinti o oferta cu 5 gb de net 3000 de min internationale nelim in retelele RO cu doar 6 euro. Astept sa mi prezinti cel mai ieftin net prin FO.
Asa este,stiu nici eu nu suport RDS,cu doar 28 ron am 300 Mpbs prin fo.
cKy a zis
Te contrazic , am digi. Primesc sms la depuneti/extrageri. Cand se fac update-uri. Aplicatia, alte stiri, etc.
Mergi la banca si cere reactualizarea numarului.
Ps: rcs are garantie 2% la ing. Iar in calitate de angajat rds am dobanda preferentiala.
A si sotia are digi portat din orange si ii merge.
Marius Cucu a zis
Daca ai fi citit articolul integral cred ca ai fi observat ca am gasit rezolvarea… adica trecerea pe roaming national atat timp cat sa primesc sms-ul de conectarea in Homebank.
Am vorbit cu robotul de la ING, s-a rezolvat fara reactualizarea numarului.
cKy a zis
Nu vazusem ultima parte ( citesc de pe telefon).
Ciudat totusi , la adjud am stat aproape numai in roaming si nu au fost probleme. Tin minte ca mi se virase niste diurne pe card. Retin ca eram in roaming deoarece ma luptam cu net-ul sa fac un transfer.
Marius Cucu a zis
In roaming merge, pe reteaua RDS… nu…
Sorin a zis
ING posibil să facă parte din Idiotistan sau poate din vreo altă ţară aflată în curs de dezvoltare şi care nu o auzit niciodată de internet, pentru că abia s-or dat jos din copac. Este total aiurea ca în ziua de azi, o bancă să apeleze la nişte scuze lamentabile, penibile şi de tot plânsul. Scuzele sunt ca şi ale unui elev de şcoală când nu a învăţat lecţia. De fapt eu cred că alta e problema, banca are nişte „specialişti” IT plătiţi cu salarii generoase, că doar au de unde, dar aceşti specialişti sunt angajaţi pe relaţii şi nu pe baza competenţei, astfel că banca este nevoită să apeleze la un limbaj de piaţă pretinzând nişte scuze copilăreşti. Ca şi promptitudinea operaţiilor în general. Şi de ce vă mai miraţi ?!… banca este interesată să vă ia banii şi nicidecum să facă gesturi de caritate şi să ofere gratuit informaţii despre folosires serviciilor de internet banking. Doar banii, în rest nervii clienţilor nu contează… c’aşai în România, ca la noi nicăria !
Marius Cucu a zis
E posibil ca tehnica celor de la RDS sa fie… ciudata. Oricum, nu mi-e rusine nici cu unii, nici cu altii.
Poate ca prea multa tehnologie strica… referitor la ce discutam in articolul asta.
Virgil a zis
Nu este chiar adevarat ce spui. ING sunt printer cei mai buni din Romania din punct de vedere al sistemului. Problema este la RCS-RDS cu sistemul lor informatic.
Tu atingi aici 2 subiecte total paralele si le impreunezi dorind sa scoti un rezultat. Total fals. In primul rand o banca este o institutie private orientate pe business. Deci scopul ei este sa faca bani, nu sa te ajute pe tine sa iei bani moka. Daca nu reuseste sa faca cum trebuie acest lucru, banca pica si managementul este socotit defectuos si se muta in alt domeniu. In al doilea rand, sistemul informatic este un serviciu suport, conex. Aici intervin mai multe, salariile in IT in Romania nu sunt nici mari dar nici mici, problema este la oameni, ca nu-I prea gasesti, iar cu ce termina acum facultatea poti in cel mai bun caz sa cari calculatoarele si atat, licentele costa extreme de mult iar dezvoltare in enterprise nu gasesti pe open source. Acum, ce sa zic, un management care stie sa investeasca, nu mult dar decent, intr-un system bun astfel incat sa nu creasca costurile la client, este un management performant. Sincer, am avut contacte cu mai toate bancile mari din Romania si cred ca ING si BRD au cele mai performante sisteme la ora actuala. ING chiar putin peste, mai ales cu noile imbunatatiri aduse in favoarea clientului.
PS : Este la moda in Romania sa se arunce cu rahat in tot, fara sa fie nici macar o bruma de informare. Poate pe unii ii pacaliti, dar doar pe cei care au 2 neuroni lesinati. Sincer, nu dati dovada decat de superficialitate si rea-vointa. Cam asa cum fac alesii nostrii. Pana la urma, asa popor asa alesi.
Spanac a zis
La digi, ce mă enervează e faptul că de multe ori nu-mi face legătura către numere de vodafone. Într-o zi m-am chinuit vreo 4 ore ca să sun un prieten. Îmi închidea convorbirea imediat după ce apelam.
Marius Cucu a zis
Cred ca e problema generala asta. Dar cu un Romtelecom ai incercat? Nebunie curata…
Alex a zis
Observ ca intampin o situatie similara dar nu din digi ci dupa ce am portat un numar din vodafone in orange. De fapt utilizez 2 numere si doar unul dintre ele are aceasta problema: nu mai primesc sms de logare nici de la Ing, nici de la CreditEuropeBank. Desigur ca Ing spune ca este o ptoblema de portare iar Orange ca nu au nici o problema cu numarul in centrala. Acum chiar ca nu stiu ce solutii ar mai fi.
Marius Cucu a zis
Portarea s-a făcut de mult timp?!
Alex a zis
Mi se intampla si mie. La tine s-a rezolvat? Eu m-am portat de la Orange la Vodafone de 1 zi.