Numai cine nu a locuit în România în ultimii ani nu cred că a auzit de Hidroelectrica. Efectiv, sunt cei care au curentul electric cel mai ieftin din România, în momentul de față. În fapt, Hidroelectrica este peste tot. Sunt foarte multe zone în care se produce curent electric, chiar în zonele turistice, dar nimeni nu a fost interesat de asta. Îmi amintesc de un punct al Hidroelectrica fix la Scropoasa.
Cei de la Hidroelectrica vindeau curent electric pentru firme, pentru persoane juridice. Într-un an de zile au fost nevoiți să facă mișcarea spre clienții casnici și au fost luați pe nepregătite.
- Citește și: Mi-a venit prima factură la Hidroelectrica
- Citește și: Puteți vedea facturile Hidroelectrica emise până la sfârșitul anului
Deși noi vedem o normalitate în a primi facturi, în a avea un sistem bine pus la punct, iată că nu este atât de simplu pe cât pare. Cel puțin, dacă ne uităm la ce se întâmplă la Hidroelectrica în momentul de față. Țineți cont că este o instituție de stat și că achizițiile trebuie să se facă transparent, cu licitații, cu tot ce trebuie.
Iată că de un an de zile abia se poate trimite un index de consum. De fapt, câteodată funcționează, câteodată nu funcționează platforma.
Dar nu putem să nu observăm că facturile sunt mai mici decât la concurență, ba chiar sunt sub plafonarea oferită de stat.
Transmitere index la Hidroelectrica?
Nu sunt adeptul serviciilor de autocitire, dar este o perioadă mai specială, asta e clar. Sper să ajungem să se rezolve lucrurile și să nu mai avem situații ca cele din 2022. Indexul de citire se poate trimite cu ajutorul formularului de aici. Completați formularul, implicit CNP-ul și puteți să trimiteți indexul. Sunt doar 4 zile în care puteți să trimiteți indexul, între 24-28 ale lunii.
Da, se poate trimite sunând la 0800800359. Dacă sunteți la prima factură puteți suna la 021 9834 sau 021 9861 pentru a obține codul locului de consum. Trebuie introdus codul locului de consum format din 12 cifre, apoi trebuie apăsată tasta #, după care se introduce indexul.
Se poate transmite indexul între 24-28 ale lunii.
Din păcate, nu există. Așteptăm cu mare interes aplicația și site-ul să fie compatibile cu așa ceva, să putem să avem o referință.
Rodica Mitroi a zis
Nu pot inregistra indexul….imi spune Eroare, idexul nu a putut fi salvat. ce pot face in situatia aceasta.Pentru mine este prima citire. La tel. ma anunta ca nu poate fi contactat. Multumesc pentru raspuns
Laura Paraschiv a zis
Si eu am patit la fel. Am o eroare de salvare a indexului si sunt tot la prima citire.
Din pacate, nici pe numerele de telefon 0219834 si 0219861 nu am putut lua legatura cu nimeni. Suna ocupat nonstop.
Hutanu Elena a zis
Buna seara ,acelasi lucru l am patit si eu. Nu pot transmite indexul, imi spune eroare , indexul nu a putut fi salvat.La telefon nu raspunde nimeni.
Paval a zis
Buna ziua,eu sunt abonat din 4 decembrie 2022 am vrut să transmit indexul online nu am putut mi-a dat eroare îmi scria după ce făceam toți pașii îmi scria că indexul nu a putut fi salvat,iar la telefon mi-a cerut codul de la locul de consum care este pe factura in partea dreaptă,dar eu nu am nici o factură,ce se poate face in cazul ăsta?
Marius Cucu a zis
Așteptați să se emită o factură.
Neacsu Gheorghe a zis
O mizerie, aplicatia de transmitere a indexului de la Hidroelectrica : acelasi mesaj de eroare “indexul nu poate fi salvat” pentru mai multe locuri de consum.Acum regret ca am plecat de la CEZ Vinzare. De ce nu au o adresa de email la care sa transmiti indexul, la care sa stasezi poze cu ecranul contorului ?
Marius Cucu a zis
Pai vă puteți muta oricând înapoi.
Simona a zis
Eu am sunat la nr 0800800359 si am transmis indexul autocitit.
Nu mi-a aparut nici o eroare.
Codul de client si codul locului de consum le-am aflat de la un consultant al call-center: Hidroelectrica .
Am asteptat intr-adevar mult, 30 minute, dar am aflat ce ma interesa.
Marius Cucu a zis
Oricum, sper să se regleze situația asta cât de curând, deși tocmai au anunțat că iar se schimbă sistemul de facturare.
Nicolae Mirela a zis
Este de necrezut ,de 9 luni nu am mai primit factura.
Desi s-a anuntat ca in Februarie anul acesta vom primi ,a trecut luna si nimic.
Livia Naftan a zis
Buna ziua. Ma ajutati, va rog? Vreau sa transmit indexul. Numai telefonic se poate?
Marius Cucu a zis
Nu, se poate și online, dar doar între 24 și 28 ale lunii. Urmărește link-ul din articol.
Livia Naftan a zis
ok, multumesc
Fleșeriu Teodora a zis
O mizerie de aplicație
Îmi dă eroare și la codu numeric personal
Dumitru Groșan a zis
O mizerie de aplicație, numai nervi. Nu recunoaște CNP-ul orice ai face iar la telefon stau de o oră și nu răspunde nimeni.
Cringasu a zis
Dacă am devenit producător cum se transmite indexul?
Dumitru Groșan a zis
”Ne pare rău. Numărul apelat nu răspunde” ! Cum naiba să mai transmiți indexul. Aplicația nu merge de luni de zile. La Protecția consumatoruluiîți trebuie o mie și unu de documente. Răspunde cineva pentru bătaia asta de joc ?
Crasovschi Roman a zis
Nu pot sa transmit indexul,întrucât tef.0800800359 nu răspunde. Care este altă modalitate de a transmite indexul ptr.energie electrică consumata.Mentionez ca din 26.o8.2022 nu am primit nicio factura pana în prezent.