Am stat un pic și am gândit la rece. Nu am stat foarte mult pe Facebook în ultima perioadă, am dat unfollow la toate site-urile de știri și de propagandă așa că e liniște.
Încep să înțeleg un pic mișcarea eMAG pentru Black Friday cu tăierea comisioanelor.
Anii trecuți a fost haos. Lupta pentru cookie era monumentală: pe grupurile de Facebook, pe profilele utilizatorilor, prin alte rețele de socializare.
Cu o săptămână înainte vedeam numai link-uri de afiliere.
Acum e liniște. Pe grupuri, peste tot. Dar parcă și lumea s-a obișnuit cu fenomenul.
Deja pe grupuri, pe Facebook, peste tot sunt virale poze cu comparații de prețuri de acum câteva zile și pentru Black Friday.
Pe forumuri am văzut că tot mai mult se discută despre reducerile false.
Dar online-ul înseamnă un procent mic de oameni, însă încă sunt foarte multe persoane ce vin din offline, din reclamele de la TV și nu sunt atât de conectate la ce se întâmplă în online… Ei încă vor fi prinși în capcană.
Măcar e liniște.
Sau nu. Articolul era programat pentru mâine dimineață, însă, nu știu cum de-am ajuns la pagina eMAG-ului de Facebook. Citiți comentariile de la ultima postare… cea cu depozitul pentru Black Friday. Să fie doar hateri?!
Pacat ca sunt multi care nu inteleg aceste „inselaciuni”. Sunt foarte multi oameni care vin din afara, care nu au habar de baza online, de comentarii, de realitate si aud pur si simplu din reclame sau de la altii, apoi merg acolo si cumpara unde vad reducerile cele mai mari. Multumiti ca si-au luat un produs la 1500 lei de la 2000 lei, in contextul in care produsul initial cu 2 luni inainte era undeva la 1300 lei..Pacat, asta e stilul romanesc. imi place emag pt diversitatea produselor, pt livrare dar nu as mai comanda de la ei din cauza inselaciunilor..0 onestitate.
Și mie la fel. Singura chesite cu care s-ar putea scoate, ca să salveze brandul Black Friday este chiar să ofere reduceri foarte mari, pe bune.
Altfel ar închide gura tuturor.
Marius draga, parca ziceai ca nu iti bati capul cu BF’ul pacii, da nu trec 2-3 zile si mai apare cate una despre BF. 😀 Ma … pe tine te roade ala 0-1% comision si nu vrei sa recunosti? 😀
Am recunoscut-o din comentariul din articolul trecut că nu mi se pare normal să muncesc pentru conținut și să-mi rupă picioarele cu o săptămână înainte.
O idee și aici.
Nu am fost niciodata impatimitul acestor genuri de reduceri. Multe magazine practica reducerile false, exact cum au aparut si tot felul de poze pe facebook. Daca chiar avem nevoie de ceva nu cred ca ne ajuta cu prea mult cei 50-100 lei redusi din pretul unui televizor sau laptop in valoare de 3-4000 de lei 🙂
simt ca anul asta e pe bune. adica logic asa ar trebui sa fie…
Cred că nu ai citit comentariile de pe pagina lor de Facebook…
Ce spuneam eu legat de efectul Pavlov?! =))
Daca ceva o reusit Black FraieriDay este nebunia ce-o infectat toate blogurile si comentariile, cu opinii pro si contra, nebunie in toata regula. Si dupa ce trece nebunia, ce urmeaza ? cresteri de preturi ?! sau te pomenesti ca or s-o tot tina din reduceri in reduceri pina nici n-o sa mai aiba ce sa reduca !…
Abia dupa aia vor veni ieftinirile reale pentru ca vor intra noile modele, iar cele mai „vechi” se ieftinesc plus unele promotii ca lichidare de stoc.
In rest … reclama buna, rea, tot reclama ramane … iar efectul Pavlov dupa cum vezi si aici mai sus functioneaza perfect pe modelul: speranta moare ultima.
Eu macar ma distrez …
Oricum nu cred ca va mai tine foarte mult timp treaba asta, maxim 2-3 ani..deja lumea incepe sa se trezeasca la realitate, din fericire.