E, oarecum, prematur să stai să faci o analiză completă pentru ce se întâmplă cu goagle. Apele se liniștesc, în câteva săptămâni, de obicei.
Cert este un lucru: a venit un update atât de mișto încât iar a bușit conținutul muncit. Nu cred că e un secret că mai am și alte site-uri, întinse pe mai multe zone și nișe. Fiind ocupația principală trebuie să ai mereu backup.
Eh, treaba este că cele mai idioate site-uri de care am uitat de ele, cu conținut prost, la care mă gândeam că o să renunț… au luat-o pe un trend crescător și merg mult mai bine ca înainte. Chiar au câștigat poziții în Google. Să ai articole muncite cu 20 de minute timp mediu pe site și să coboare… mhm, cool 🙂
Din punctul meu de vedere, sunt poziții pe care nu le merită, nefiind actual și relevant. Din punctul de vedere al Google-ului… totul e bine și frumos.
Concluzia e că băieții cred că o joacă la 2 capete. Învăță 2-3 chestii din Google Assistant, le mai pun în aplicare, mai joacă un pic cu unii, joacă și cu alții. Asta ca să îi ții pe toți în priză, să stea să umble mereu la site-uri.
Așadar, anul ăsta nu este despre conținut de calitate, ci spammy. Mai vedem la anul…
GuieMoogle.
Cam asa ceva! 😉
Spam rullz.
Si la mine a scazut insa scaderea o vad mai mult corelata cu numarul mic de articole scrise in perioada ian-mar.
Și căldura de afară. Eu am comparat cu perioada de anul trecut și tot pe acolo este. O fluctuație relativ mică.
Google a devenit un copil, acum vrea asa, dupa aia vrea altceva.
La ultimul update, din martie 2018, toata lumea a spus ca au observat crestere, dar nu luat in calcul ca, cresterea unor pagini duce la scaderea altora.
Spammy a fost mereu indiferent de nivelul declarativ, depinde cat investesti si altfel google inchide ochii, altfel iti spargi capu’ cu Panda 5.0 algorithm. :)))
Cam da, depinde ce investești, dar trebuie cumulat cu SEO altfel… 🙂
La mine în ceea ce privește traficul aș putea spune că a crescut puțin fără modificări ale pozițiilor pe căutări organice. Au scăzut în schimb conversiile față de aceeași perioadă a anului trecut.
Din ce am înțeles de la unele magazine nici pe acolo nu e chiar roz.
S’a luat de la feisbuc care le’au cam luat caimacul la spam, da misto e ca aia acum incearca fix invers! :))))
Facebook vinde diferit față de Google, totuși. 🙂
Și-au făcut plinul: https://theintercept.com/2019/03/25/google-project-maven-pentagon-foia/
Cred că am găsit buba. Foarte multe căutări de pe ro returnează răspunsuri în engleză. Extrem de multe căutări locale au dispărut cu ocazia asta… 🙂
Ca tot e despre Gogu, zilele astea gasesc o poza, destul de ciudata si ca sa aflu mai multe am dat un search…. „Possible related search: christmas tree” Minunat!:))))