Despre televizoarele OLED am vorbit cât se poate de mult pe acest blog. Consider că ghidul general de cumpărare despre televizoare nu este suficient. Am promovat atât avantajele, cât și dezavantajele tehnologiei. De data aceasta vreau să vorbim un pic despre problemele televizoarelor, practic vreau să știu cu ce probleme vă confruntați cu acestea.
Am testat modele de la LG B6 încoace și am avut acces la cele mai bune modele de pe piață, în diferite ipostaze. Așadar, vreau să discutăm și să vedem dacă putem să diagnosticăm împreună televizoarele OLED. Poate nu se ajunge la service.
- Citește și: Am văzut noile televizoare de la Panasonic, din seria 2023, la Berlin
- Citește și: Samsung prezintă seria din 2024 la Frankfurt
- Citește și: Am văzut noua serie de televizoare de la Philips, din 2024, la Barcelona
Pe lângă asta, vreau să vedem păreri sincere despre tehnologie, de la oameni care chiar folosesc un astfel de televizor, mai ales cei care au modele în casă, încă din 2015-2016. Ar fi interesant de văzut cum s-a maturizat tehnologia.
Eu am un televizor OLED din 2020 și nu am pic de remanență. Mi se pare că am făcut o alegere extraordinară.
Am făcut și câteva teste aici încercând să monitorizez dacă vor fi probleme cu televizorul în toată această perioadă.
Eh, discuția din acest articol vreau să fie despre experiențele voastre cu televizoarele OLED, dacă au fost probleme, dacă v-a încântat sau nu. Mi se pare mult mai interesant să discutăm aici, liber, ca să trecem de filtrele magazinelor online ce pun recenzii false.
Pirvu Marian a zis
Salut,o părere despre :Televizor OLED Smart PANASONIC TX-55JZ980E? Multumesc!
Marius Cucu a zis
E în toate magazinele la același preț. Ai Dolby Vision IQ și HDR10+ pe el. Problema e că n-ai toate conținut prea mult pentru ele.
My Home Screen v6.0 nu e wow, e mult mai bun ca versiunile anterioare. Panasonic știe să facă OLED-uri, dar mai ai destule variante pe piață în momentul ăsta: LG C1, Philips 806.
Pirvu Marian a zis
Mulțumesc, este cu extra reducere de 10%,bina si cele doua enumerate de tine tot cu 10%,despre Sony a80j?,la C1 lau scumpit cu 700 ron,il urmăresc de ceva vreme.
Marius Cucu a zis
LG C1, de exemplu, la alt importator este mult mai OK. Raportat la opțiuni, eu aș zice LG C1. Altfel, nici Panasonic, nici LG nu au DTS, numai Philips mai are.
Pirvu Marian a zis
Mulțumesc, ar trebui sa ma tem de ardere de la subtitrarea de la netflix, amazon. Mai mult de un film/max. 3 episoade pe zi ? Felicitări pentru cea ce faci!!!
Marius Cucu a zis
Dacă nu îi dezactivezi protecțiile și dacă lași constrastul ceva mai jos nu ar trebui să-ți faci probleme.
Eu am Philips de vreo 2 ani și n-am nici cea mai mică problemă de burn in. Uite, Zotta îl ține chiar pe post de monitor. Ai aici câteva detalii.
Pirvu Marian a zis
Mulțumesc de sfaturi!!! Astăzi mi am comandat sony a80j la 5400 si un voucher de 300 ron,sper ca am facut o alegere buna. Mulțumesc
Marius Cucu a zis
Să revii cu impresii despre el.
Pirvu Marian a zis
Gata,m am abonat,sunt din Ploiești deci poti veni oricând!!
Marius Cucu a zis
Foarte tare. Ce zonă?
Pirvu Marian a zis
Ploiestiori, langa rafinăria Vega
Liviu a zis
Salut, Marius…La mulți ani !
Recomandă-mi , te rog, un tv diagonală 48″ , în
buget de aprox. 4000 ron.Mai ales pt. filme. Obligatoriu 100 Hz și DTS.
Mulțumesc !
Marius Cucu a zis
Ai seria 7 de la Philips în banii ăștia, deși eu aș încerca să mă îndrept spre seria 8.
Liviu a zis
Mulțam fain…un 2023 plin de împliniri !
Romeo a zis
Salut, am un OLED 164 Seria 707 Philips. Ieri când i-am dar drumul nu mai mergea sunetul, l-am stins, l-am aprins, nimic. După ce l-am scos din priza și a revenit. Aseară ma uitam pe Antena 1 și mi-a înghețat imaginea și un barait urat de 3 ori…am un prieten care si el are un LG și mi-a zis ca și el a mai avut din când in când aceiași problema și ca problema ar fi de la Digi, câteodată semnalul este mai slab. Nu știu ce sa cred.
Marius Cucu a zis
Să știi că au venit mai multe persoane fix în perioada asta la Digi. Strict pe semnal TV se întâmplă, nu și pe alt tip de conținut? Când îți mai face asta poți să te uiți la cât de puternic e semnalul de la operator. Ideal trebuie să fie la 100%.
Vali a zis
Salut
Detin un tv sony oled 55a80k de 6 zile care imi provoaca senzatia de ochi obositi parca nu ma pot uita la tv asta dupa 30 min de vzionare si nu stiu cum sa rezolv asta
Ma gandesc ca este o setare de care nu stiu sau nu am facut ceva bine in setari de efectiv ma dor ochii cand ma uit la tv
Distanta de vzionare este de 3,5m
Ms
Marius Cucu a zis
Ce profil de culoare folosești? Doar tu ai problema aceasta sau și alti membri ai familiei?
Vali a zis
Doar eu am problema din cate am inteles la sotie
Nu inteleg intrebarea
Ce profil de culoare
Vali a zis
Te referi la setarile de vizualizare gen custom sau standard
Marius Cucu a zis
Exact. La acelea mă refer.
Dacă soția nu are probleme, eu recomand un control la ochi. Dacă aveți sub 35 de ani cred că puteți să vă verificați de keratoconus. Eu m-am operat recent de așa ceva. Dacă sunt și dureri de cap și simțiți că se usucă și ochii e posibil să fie acolo ceva probleme.
Sau dacă nu, poate e doar dioptria.
Vali a zis
Custom
Marius Cucu a zis
La cat ai contrast și luminozitate?
Eori a zis
Lumea ar trebuii să știe că” Se poate reduce consumul de energie electrică la ori ce fel de televizor, deoarece este valabil pentru ori ce fel de televizor, spre exemplu:
Recomandat ar fi conectarea Televizorului la Internet doar prin Cablu RJ45:
https://mediagalaxy.ro/cabluri-it/cpl/filtru/tip-produs-3883/cablu-de-retea/order/price/dir/asc/
Adică trebuie dezactivat Wi-Fi-ul din Setările Televizorului, deoarece este Dăunător Sănătății Omului, i-ar pentru a înțelege de ce nu este bun Wi-Fi-ul, Vizionează acest video:
Aceste informații ar trebuii să știe toată lumea.
Cristu Aurelia a zis
Bună ziua,
Va rog să mă ajutați cu informații în următoarea problemă:
Am achiziționat recent un TV LG oled diagonala 164;
După două luni de funcționare, s-a defectat:
L-am trimis în service și diagnosticul a fost: “display fisurat în colț dreapta jos”
Nu îmi dau seama cum s-a întâmplat, pur și simplu s-a întrerupt în timp ce ne uitam la el!
S-a întrerupt și sonorul!
Dacă este cum zic ei, nu ar trebui să aibă sonor sau să se vadă ceva în exterior?
Nu se putea fisurat in timp ce s-a transportat de la magazin la service și ei să pună acest diagnostic?
Noi nu putem demonstra ca am avut f mare grijă de el fiind în cunoștință de cauză cu ce se poate întâmpla!
Ne costă 7000 ron reparația pt ca nu intra in garantie display-ul (deși am plătit și garanție extinsă)!
Vă rog frumos să ne ajutați cu sfaturi!
Mulțumesc din suflet!
Marius Cucu a zis
Am pățit și eu cu un TV fix la fel. Nu a fost o fisură vizibilă, ci pur și simplu s-a întrerupt imaginea pe jumătate. Norocul meu a fost că… era sample de test.
Fisurile acestea pot apărea oricând, inclusiv la transport de la curier, la ambalat sau poate copiii… dacă s-au jucat prin zonă. Din păcate, da, șocurile fizice nu sunt acoperite de garanții, la niciun producător. Din moment ce este în colț, cel mai probabil a fost de când s-a ambalat.