Acum ceva timp cei de la PC Garage au ales sa schimbe design-ul pentru site-ul lor, iata ca si cei de la eMAG au urmat tendințele si au schimbat un pic design-ul.
Un design putin mai rotunjit si parca mai rapid. Cel putin asta este senzatia pe care mi-o ofera. Momentan.
Pe Twitter lumea spune ca arata ca un newsletter, dar mie mi se pare acceptabil. Probabil ca acestia inca nu s-au obisnuit cu modificarile.
Totodata, am observat si ca exista suport online pentru cumparaturi. Nu stiu daca a fost pana acum acolo, dar eu nu am sesizat.
Cum vi se pare noul design al celor de la eMAG?
Catalin a zis
Emag a evoluat foarte mult in ultimii ani… Bravo lor, asa se „deseneaza” o strategie de succes.
Marius Cucu a zis
Asa este, oare eMAG va deveni noul Amazon?:D sau…micul Amazon?
Paul a zis
Pastreaza putin din interfata precedenta, in rest e OK.
Buna schimbarea.
Alex Stan a zis
Trebuia sa intru sa vad mai detaliat ce si cum. Nu mi se pare mare schimbarea, sau poate nu am petrecut eu destul timp pe emag incat sa-mi fixez niste amanunte despre aspectul anterior. E ok si acum.
Lucian a zis
Mie imi place faza cu suport online, asta arata ca sunt printre cei mai buni.
Marius Cucu a zis
Daca vor reusi sa raspuna celor care comanda in timp util si profesionist, chiar va fi ok..
Bucur a zis
gusturile nu se discuta difera de la om la om,mie imi place nou aspect.Nota 9 din 10.
Marius Cucu a zis
Evident. Nu mi se pare nasol, dar nici cel mai tare design.
Blog cu Stil a zis
Bravo lor au evoluat foarte mult 🙂
Ciprian Pardău a zis
Despre design îmi ştii deja părerea, că mi-ai citit articolul. Asta cu suportul online nu o ştiam; sau poate că nu am văzut-o până acum, însă o consider un mare pas înainte. Este o legătură strânsă care se va crea între emag şi consumator. Ceea ce contează mai mult, de fapt:
– Bă, vreau să îmi iau un laptop nou. Ce magazin online îmi recomanzi?
– Vezi pe altex.ro ce oferte au.
– M-am uitat; am găsit ceva care îmi convine, însă pe emag e puţin mai ieftin.
– Păi te zgârceşti la câţiva lei?
– Nu! Dar dacă intervine ceva urât, ăştia de la emag mă pot ajuta prin suport live. Pe când la altex.ro ar trebui să mă încurc cu mailuri şi timp pierdut.
Alea 7 minute sigur sunt mai ok decât orele de aşteptare a unui răspuns prin mail.
husa-samsung a zis
Oricum ei sunt cei care dau tonul in materie de comert on-line in Romania……desigur nu au cele mai mici preturi, dar sunt un brand…..Bravo lor!