Am auzit de multe ori discutându-se despre edigital. Mulți mi-au zis: „e ok site-ul? e pe bune?”
Am butonat la vremea aceea și am tot căutat păreri despre site. Unele mai bune, altele mai puțin bune.
Părerea mea a fost următoarea:
- transportul e mult prea scump la ei
- sunt din Ungaria
- returul este și mai scump
- aplică politici europene, dar nu și naționale
- probleme cu garanția conform asta
- multe recenzii negative pe shopmania
- multe țepe date conform price.ro
Așadar, ANPC și toate formele de protecție ale consumatorului nu prea pot interveni. E aproape ca și cum ai cumpăra de la varianta românească a site-urilor din China.
Sigur, nu sunt bune generalizările.
Apropo de asta, unii spun că au ajuns să fie prețuri mai mici în offline. Nu e prima dată când aud asta, mi s-a mai transmis pe blog acest lucru. E interesant de urmărit.
Cert este că eu n-am încredere nici în magazinele mari. Eu, la altex, am cerut curierului să îmi deschidă coletul și să probez televizorul. Știu că nu sunt serioși și am zis să nu risc.
Bine, e posibil ca, în cazul de mai sus să fie o problemă de curierat. Dar tot firma mamă e responsabilă de situație.
Între timp, i-au cumpărat eMAG. Probabil că nici prețurile nu vor mai fi așa de mici, probabil că nici problemele nu vor mai fi aceleași. Așadar, să urmărim ce se întâmplă în perioada următoare.
Eugen a zis
Marius vreau sa cred ca ești un om foarte serios,cum poți crede asemenea bălării? Extreme Digital este un magazin online foarte serios și cu prețuri foarte bune,am comandat de 3 ori de la ei tv,totul a decurs perfect.
Marius Cucu a zis
Am și eu prieteni care au comandat de acolo. Dar nu este o afirmație, este o întrebare+câteva opinii.
E posibil ca buba să fie pe „drum” la curierat sau chiar la client.
Eugen a zis
Posibil asa să fie, Marius!La noi firmele de curierat lasă de dorit și pot compromite firmele pentru care lucrează datorita neglijentei lor.
Balog Daniela a zis
Chear si eu mi-am schimbat parerea despre ei va contrazic ca sunt seriosi .Mia venit comanda mea un braun vertical minifuncncional 3 si cand am desfacut coletul cablul de alimentare era pe jumatate taiat chear aproape de ștecher .Deci ??? Nu vreau sa il trimit inapoi in service pt ca nu am nici o garantie ca il voi mai primi inapoi in regula sau deloc si nici banii .Eu spun ca ei ar trebui sa imi inlocuiasca pe loc acest produs eu nu vreau reparatii ci banii inapoi sau produs inlocuit in fata curierului nu sa il trimit eu la ei si eu pot astepta linistita si mai primesc Nimic….??
Bogdan a zis
Este foarte adevarat!!! eu ma lupt de 2saptamani cu ei!! Am primit un mon itor nefunctional si nu vor sa faca nimic???!!!
Vrei sa-ti trimit toate actele/demersurile facute???
Marius Cucu a zis
ANPC?
Bogdan a zis
Salut!
Da azi am scris la ei+ acte depuse in pdf….
Simt ca mor….nesimtitele alea din ungaria…cu u mic…te min pe fata iar cand m-am luat mai tare de ele au inchis…
Bogdan a zis
Azi a fost acceptata insistemul European al protectiei consumatorilor reclamatia mea….sa vedem in continuare….
Ionut a zis
Bună ziua! Eu am achiziționat un tel LG de 165 cm, a ajuns acasă deteriorat(ecran spart) l am dat retur și am primit unul nou în loc. Mulțumesc pentru seriozitate edigital. Sfat pentru cei ce cumpăra produse: sa le verifice, sa le scoată din cutii chiar dacă nu mai pot fi împachetate la fel de bine ca înainte.
ionică a zis
Tu ai vazut televizor cu diagonala mare, intr-o cutie patrata?
Marius Cucu a zis
Doar pus pe diagonală 😀
ice4you a zis
Ce mai conteaza … emag Romania, nu vinde mai nou numai via Ungaria/Bulgaria? Doua produse am comandat de la ei in ultima vreme si dupa ambele trebuie sa stai minim o saptamana ca vin via tarile astea din spusele lor si erau niste banalitati nu cine stie ce avioane.
Marius Cucu a zis
N-or mai avea loc în depozitele din Ro 😀 😀
Mi-a venit și mie o chiuvetă din Ungaria, dar cred că erau de la magazin din marketplace.
ice4you a zis
Nu stiu ce sa zic … dar deja timpul de livrare la ei e de minim o saptamana si nu are vreo treaba cu curierii. Parerea mea e ca stau la limita minima de stoc si le tot muta dintr’o parte in alta ca nici treaba nu mai mere ca altadata mai ales acum vara.
Marius Cucu a zis
Cred că o să râdem maxim la toamnă 🙂
Poate vor crește Sameweek ăla…
Emi a zis
Cred ca e o problema de curierat sau poate o inselaciune pusa la punct cu clientul, de ce nu a verificat coletul? Conform indicatiilor de pe site-ul edigital :
TE RUGĂM SĂ VERIFICI CONŢINUTUL COLETULUI, DUPĂ PRELUARE, ÎNCA ÎN PREZENŢA CURIERULUI!
Sorin a zis
Interesant, pentru că citesc pe site-ul lor:
“TE RUGĂM SĂ VERIFICI CONŢINUTUL COLETULUI, DUPĂ PRELUARE, ÎNCA ÎN PREZENŢA CURIERULUI!
În cazul în care observaţi deteriorări în exterior, vă rugăm să refuzaţi coletul! Putem accepta reclamaţii privind conţinutul coletului doar în cazul în care constatarea unor lipsuri sau a unor avarii se înregistrează în documentul legat de livrare, în prezenţa curierului”
De asemenea, ca şi modalităţi de plată scrie: “ramburs (plată în numerar la curier in momentul recepţionării coletului)”.
Personal, nu am comandat nimic de la ei, în căutările mele de optimizare a preţului am dat şi peste site-ul lor, dar cel puţin după cum scrie, înţeleg că pot să verific conţinutul coletului şi să nu achit comanda.
Oricum, aceste “reclame” mă determina să renunţ la orice comandă din partea lor, şi de asemenea, să nu mai recomand la nimeni această firmă.
Marius Cucu a zis
Poate fi chiar o campanie a concurenței. E greu de verificat ce e în articol, dar se poate foarte simplu ca treaba să fie adevărată.
Balog Daniela a zis
Si daca e ok exteriorul si gasim cand desfacem coletul defecte cum am patit eu atunci ce facem ? Ne razboim cu ei ?pt ca in fata curierului eu am vrut sa desfac coletul si mia zis ca nu se poate .Un braun vertical comandasem multi functional mini 3 si dupa curier am desfacut si …surpriza ! Cablul de alimentare taiat pe jumatate .deci mau apucat nervii
Vasile a zis
Pietre si crengi, e prea umflata, cineva a vrut sa dea in ei, e cu dus intors, oricum sunt unguri si dupa mine duca-se in pustii…. :))))))))))
Marius Cucu a zis
Mho, au prețuri mici, mici. :O
Balog Daniela a zis
Nu e vorba de unguri sau romani sau alta natie nu trebuie sa facem discriminari aici e vorba de cum e omul nesimtit bun sau altfel .In primul rand sa fie om .Eu am cumparat braun vertical si cablul era taiat pe jumatate dar mie mii frica sa il trimit inapoi pt ca nu am garantie ca va fi mai bine sau imi va da banii inapoi
Costin a zis
Am cumparat vreo 4-5 produse de la ei, intradevar am asteptat ceva mai mult dar privit prin prisma pretului, chiar a a meritat. Ultima achizitie a fost un tv. cu aprox. 600 lei mai ieftin fata de ultimul pret de la noi.
Ce vreau sa subliniez in mod special, este ca inainte de a cumpara, m-am interesat la service-urile din Buc. daca accepta respectivele produse pt. eventuale reparatii in perioada de garantie, mentionind furnizorul extern. Invariabil raspunsul a fost pozitiv.
Am purtat discutiile pe chat-ul specializat al service-ului iar la urma am salvat intreaga conversatie in format pdf…asa, sa fie ! Daca va fi cazu’ il voi atasa la certif. de garantie.
Edigital n-a incheiat nici un contract de service cu atelierele specializate de la noi, asta-i motivul pentru care, siliti de legislatie, il accepta ei dar in conditii mult defavorabile clientului.
Bucur a zis
Asta e pe varianta: daca la fotbal nu pot sa ne bata macar niste pietre sa ne dea… Trist
Marius Cucu a zis
Mai sunt echipe pe care le putem bate?
Malin a zis
Bai deci pe bune, in 2017 lumea inca se mai ocupa de cumparat televizoare? Televizoru’ e inca status social si daca e adus din Ungaria ca e mai ieftin e dovada de opulenta la fel ca si cafeaua Amaroy?
Marius Cucu a zis
Ai fi uimit câte se cumpără :O
Malin a zis
Right, m-ar bucura tare mult daca am putea corobora notele de la Bac cu diagonala televizorului achizitionat ca poate cine stie, gasim niste date relevante.
Marius Cucu a zis
Nu prea știu de unde să încep calculul. 😀
Gabriela a zis
Multumesc pentru informatie, este bine sa impartasim si cu ceilalti experientele noastre, astfel magazinele neserioase vor pierde clienti.
Costin a zis
Din postari nu reiese cert ca Extrem Dig. ar fi un magazin neserios. Iar d.p.d.v. preturi, e mai mult decit ok.
Marius Cucu a zis
Și dacă ar fi așa… ar putea fi cazuri izolate. 🙂
Guv a zis
Nu va incurcati edigital. Am achizitionat un DREMEL 4000. Pentru ca se incalzea excesiv l-am trimis pentru garantie. Am platit curierul dus-intors, am primit o hirtie in limba maghiara din care am inteles ca produsul este corespunzator, adica dupa o functionare de 15 min cu intreruperi este normal sa te friga la degete, Ii dau dracu de pomana!
Marius Cucu a zis
De curiozitate, cât a fost transportul?
Iulian a zis
Nu recomand, experienta cu ei: comandat un tv philips smart (80 cm), livrat dupa 6 zile lucratoare si primit cu ecranul spart (ambalajul nu are puncte de lovire, gauri) in parte de sus-mijloc. problema se observa doar daca produsul este bagat in priza, chiar daca scrie sa deschizi produsul la livrare nu ai cum sa testezi(si acu cine testeaza un tv cand il primeste cu cel care iti face livrarea).
Am trimis un e-mail cu poze(asa mi-au cerut ei) si astept raspuns de la ei, sa vad ce fac in continuare.
Iulian a zis
Revin cu precizari: dupa ce le-am trimis pozele, am primit e-mail ca pot trimite tv-ul si sa primesc banii inapoi. Ei au facut cererea la FanCurier.
Pana la urma mi-au restituit toata suma, chiar daca in e-mail scria ca o sa mi se scada transportul(in jur de 30-40 lei).
C-am greu cu returul.
Daca comandati de la ei, verificati pachetul dupa orice lovitura, in orice colt sau sub orice folie cu hartie de pe ambalaj(aici a fost problema mea)
Costin a zis
M-a pus a mea sa-i iau mop cu centrifugare de la Vileda. Peste tot (inclusiv pe site-ul Auchan) garantie 2 ani. Mai sa fie, ca doar n-o fi laptop.
Cert este ca la o descoasere amanuntita a vinzatorilor nimeni n-a oferit o garantie mai mare de 30 zile. Cica-i o greseala pe site-uri. Altii au zis pas…nici macar o zi.
Si-acum surpriza: Extrem Digital sunt singurii care au oferit aceasta garantie de 2 ani. Si-i si cel mai ieftin din piata. Garantia se ofera la mecanismul de centrifugare, cit bun simt ar trebui sa-ti lipseasa sa ceri banii inapoi daca ti-a cazut chiuveta pe galeta?
Gavril Valeriu a zis
Bună.Am comandat un monitor de la Extrem Digital pe data de 01.10.2018.A ajuns pe 04.10.2018,cu ambalajul deteriorat,cu displayul spart. Curierul a întocmit un proces verbal și ia facut retur. Astăzi 31.10.2018 încă aștept să-mi înlocuiască monitorul. Am sunat la Extreme Digital de multe ori…,,ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate…”.În cel mai scurt timp posibil vom soluționa problema. Astăzi am sunat iar,operatoarea spunându-mi că datorită volumului mare de comenzi îmi vor trimite monitorul deabea săptămâna viitoare. NU RECOMAND NIMĂNUI ACEST MAGAZIN ONLINE.
Costin a zis
N-am interese la firma asta dar pot spune ca au depozite prin intreaga Europa iar un produs solicitat se livreaza mai greu. De unde si ghinionul ca ambalajul sau chiar produsul sa fie deteriorat. Cred ca si-au ales o firma de curierat destul de naspa.
Astea fiind spuse, omul isi asuma un risc pe care si-l va negocia personal: produse de departe mai ieftine ca la noi vs evenimente neplacute.
Marius Cucu a zis
Da, e un fel de China al Europei. Comanzi, dar nu știi ce-ți ajunge. Nu e prima situație, dar nici nu putem vorbi de majoritate. Se va regla și treaba asta curând, cât timp se va pune cap la cap legislația recent adoptată în UE.
Gavril Valeriu a zis
Bună seara. Ai perfectă dreptate. Ma-m bucurat pentru că am găsit mai ieftin,dar acum regret nespus,Costin.
Marius Cucu a zis
Valeriu, la produse de acest gen, ce au șanse mari să fie lovite la transport, prefer să filmez înainte și să iau doar cu deschiderea coletului la livrare. Asta în condițiile în care îmi vin cel puțin lunar televizoare la testat.
Eu nici în altex sau cel.ro/ domo.ro n-am încredere.
Mai ales că e criză de personal pe zona de curierat și sunt toți idioții pe acolo.
Costin a zis
Poate putin cam fortata expresia ‘kinejii Europei’. Firma este hungro-helvetica. Adica schweitzeri’s cu banu’ iar ungurii bulibasesc lucrurile mai rau ca romanii 🙂
Vrei kinezarie de Europa? De ipon.hu ai auzit? Au site si-n limba noastra.
Iaca preturi:
https://iponcomp.ro/shop/csoport/szamitogep-alkatresz/ssd
Marius Cucu a zis
N-am cum să îi știu pe toți. 🙁
Costin a zis
E principalul tau domeniu de activitate.
Rusinica! :)))
Gavril Valeriu a zis
Bună seara Marius. Supărarea mea a pornit de la faptul că operatoarea de la Extreme Digital mă tot amână cu înlocuirea produsului datorita faptului ca cei de la Fan Courier nu raspund.Oare ce așteaptă???
Marius Cucu a zis
Păi Fan Curier ca orice alt serviciu de la noi e subdimensionat, nu mai are cine să lucreze și comenzile online cresc pe zi ce trece.
Dacă ți-au zis săptămâna viitoare… poate se rezolvă atunci. Probabil sunt proceduri de făcut. 🙂
Gavril Valeriu a zis
Multumesc de încurajare. O seară frumoasă.
vasile a zis
Ba asa ceva n’am vazut, pai nu avem noi Altex si voi cumparati de la unguri, bine aia care nu sunt romani decat in buletin i inteleg… da’ totusi, apoi se supara lumea!! :)))
Marius Cucu a zis
Mă uitam ieri la Altex că am 3 pagini de comenzi. Aproape toate au minim un retur și zeci de mailuri schimbate.
Costin a zis
Da domne, dar gramatica limbii romane e mult mai grea 😉
vasile a zis
Esti tu norocos, altfel eu chiar nu am returnat nimic pana acum si chiar am facut comenzi in timp, cat am lucrat la casa si la emag si la altex. Un AC in primavara de la altex cu multe comentarii negative, doar pentru ca era cel mai ieftin si avea kit, asta in aprilie. Nu prea mai aplic la pareri din astea, sunt mult postaci si pe aici ca si pe fb.
Costine, parca am mai zis, patrunzator=filiera :)))
Costin a zis
Pai filiera e patrunsa, nu patrunde pe nimeni si nimic :))). Hai c-o dam in diverse…
TBF a zis
nu am avut rabdare sa citesc restul review-urilor dar va confirm ca instructiunile de utilizare al produselor comadnate la ei sunt in limba BOZGOREASCA !!!!
sa le dau cate un numar de masina anti PSD echipei !
Marius Cucu a zis
Păi e magazin unguresc. Ce te așteptai? Vezi dacă îți corespunde numărul modelului și caută pe internet manualul în română.
Dan a zis
Eu sunt la a treia (si ultima) experienta negativa. Trei din trei.
1. Teapa nr.1 (nu cunosteam magazinul), un set de oale de la Tefal. Pret bun (in jur de 550 lei fata de 750 lei – cel mai bun pret care urma). La 2 luni de la achizitionare, incep sa cada manerele. Pe scurt, ei zic ca produsul nu are garantie, desi in factura aparea generic lucru asta. Tefal Romania sustine ca produsul are 2 ani, astia o dau cotita, cum ca Tefal Ungaria nu ofera garantie pentru setul respectiv. Cu ocazia asta aflu si eu ca OPC-ul nu mediaza genul asta de conflicte, ci http://www.eccromania.ro, care in situatia asta au fost „degeaba”
In concluzie: am gasit – cu greu – suruburi si piulite din inox – si mi-am rezolvat singur problema.
2. Teapa nr. 2, in 2013, tv de 152 cm diagonala, evident la cel mai bun pret (~ 7000 lei). Accesarea meniului 3D bloca TV-ul si 60 de secunde, facandu-l inutilizabil. Trimis inapoi, trecut prin service-ul lor, apoi prin cel al Sharp Ungaria, promisiuni ca va fi schimbat (cam greu sa-l mentii impecabil la dimensiunea aia), ca apoi sa aflu ca tot ala vine. Desi era „pe drum”, n-a mai ajuns vreodata, facand cerere de retur intre timp.
3. Black Friday 2018. Doua comenzi separate, unde pe persoana juridica (date completate), cealalta pe persoana fizica (date completate), din acelasi cont. La „observatii” mentionez ca as prefera sa vina impreuna. BF e vineri, 16 noiembrie, luni (19 noiembrie) – Fan-ul vine cu primul pachet. Descarc factura (care venise pe mail imediat dupa comanda) ca sa o tiparesc si surpriza… era pe numele meu. Sesizez pe mail problema, telefonul lor era mort precum aia de la call center, si primesc raspuns de la o duduie: „Din pacate datele de facturare nu pot fi modificate la comanda cu nuamrul comenzii: ……………. Factura si chitanta a fost emisa cu datele completate online in formularul alocat datelor de facturare.
Contractul la distanta se considera incheiat in momentul in care comanda a fost receptionata, si partile acestuia nu mai pot fi modificate. Extreme Digital nu isi poate asuma responsabilitatea pentru datele completate online!”
Intre timp le invie si telefonul si aflu, de la alta duduie, ca e IMPOSIBILA anularea facturii. Ii zic: „Daca fac retur, oricum o anulati!” La care ea: „Da”. Zic: „Pai atunci, de ce nu o anulati acum, ca sa fie toata lumea multumita?”. „NU SE POATE!” zice madam. Ii zic ca-i lenesa, comoda, ca nu vrea sa transmita mai sus doleanta mea. Primeste cu stoicism apostrofarile si imi reconfirma… „NU SE POATE! Doriti sa incepem procesura de retur?”
Aparent, spre diferenta de Emag, la astia iti trebuie 2 conturi diferite, cu tot ce presupune asta (adrese mail user/pass diferite), pentru a face distinctia intre PF si PJ la comanda. Evident, treaba asta nu e specificata, cel putin, daca e, nu la un nivel accesibil. Intreb si eu: „Daca ambele comenzi erau pe persoana fizica, unic beneficiar, din punctul vostru de vedere, de ce s-au expediat separat? Ca sa platesc transport de 2 ori?
Sa-l iei pe NU in brate, ca si comerciant, nu face bine pe termen lung. Oricum greseala mi se pare a autoritatilor noastre. Esti inregistrat pe domeniu .ro, fa-ti un S.R.L. aici. Oricum, dubios. Extreme Digital ZRT (o fi vreun SRL) Ungaria cu cont la OTP Oradea. Si cum iti permiti tu sa-mi scrii in factura produsele/serviciile : IPARIGÉP AKKUS Dewalt DCD790D2 akkumulátoros f úró-csav arozó (2×2.0Ah akku, kof f er) si SZOLGÁLTATÁS Szállítási díj ? Umbla ANAF-ul cu traducator dupa ei?
Costin a zis
Dn. Dragnea sugereaza sa invatam limba maghiara, niciodata nu stii cind te ciocnesti de vre-un ungur in Tulcea. Deja daca-s 3, pun placute bilingve, imediat se-aproba de la centru ?
Eu deja o stiu asa ca pot sa ma cert cu ei pe limba lor.
Deocamdata n-a fost cazu’.
Vio a zis
Mda, tocmai mi-am luat si eu teapa. A venit produsul defect, l-am trimis inapoi sa mi-l inlocuiasca, au trecut mai bine de doua saptamani si nu raspund la mail-uri, iar pe telefoanele de pe site imi spun ca e treaba celor din Ungaria.
De-acum sa vad ce face protectia consumatorului… Cel tarziu saptamana viitoare ii reclam.
Gavril Valeriu a zis
Salut,Vio. Am avut și eu aceeași situație. După o lună de la momentul returului am primit mail de la Extrem Digital că îmi vor trimite monitorul. L-am primit dar produse electronice sensibile la transport de la ei nu mai cumpăr. Baftă.PS ;cu protectia consumatorului…perdere de timp.Cu AVB la îndemână sună din când în când să le amintești să-ți înlocuiască produsul. Baftă.
rusu cosmin a zis
am comanda 10982IRK19 plasata pe 1 decembrie si platita in avans
nu am primit produsul nici pina acum
in schimb imi trimit mailuri sa evaluez produsul
nu exista un telefon unde sa discut cu cineva, doar un robot care nu duce nicunde!
cel mai penibil magazin virtual!
EVITATI!
Romeo Culea a zis
Am lansat si eu pana la urma o comanda 19094IRK19, chiar daca am vazut atatea recenzii negative, mai exact pe 12 ian. 2019 cu livrare in 5 zile lucratoare dar mi-a ajuns mai devreme chiar pe 16. Am comandat un “Fierastrau alternativ Skil 4600AA”, cel mai bun pret de pe piata si sunt foarte multumit de produs, a venit complet si functional, mai conteaza si curierul care livreaza produsele.
Eu zic ca e un magazin online ok atata timp cat va avea preturi competitive.
Gavril Valeriu a zis
Bună seara. Produsele electronice sunt cele care vin de cu diferite probleme…Vinovati cred eu că sunt și firmele de curierat,deziteresate de integritatea coletului…Să te bucuri de produs,cu drag! Numai bine!!!
Lex a zis
si eu am dat comanda la o amarata de husa de telefon, dupa ce a ajuns am realizat ca nu e ce doream si am vrut sa dau retur. La telefon imi spune robotul sa sun in timpul programului si apoi inchide, desi eu sun luni la ora 16 (pe site veti vedea ca au program luni-vineri maxim ora 18). mailuri trimise cacalau si nu raspunde nimeni. Imi e mila de cei care au comandat chestii scumpe. concluzie, cum is ungurii din tara, asa is si cei de afara