Am auzit de multe ori discutându-se despre edigital. Mulți mi-au zis: „e ok site-ul? e pe bune?”
Am butonat la vremea aceea și am tot căutat păreri despre site. Unele mai bune, altele mai puțin bune.
Părerea mea a fost următoarea:
- transportul e mult prea scump la ei
- sunt din Ungaria
- returul este și mai scump
- aplică politici europene, dar nu și naționale
- probleme cu garanția conform asta
- multe recenzii negative pe shopmania
- multe țepe date conform price.ro
Așadar, ANPC și toate formele de protecție ale consumatorului nu prea pot interveni. E aproape ca și cum ai cumpăra de la varianta românească a site-urilor din China.
Sigur, nu sunt bune generalizările.
Apropo de asta, unii spun că au ajuns să fie prețuri mai mici în offline. Nu e prima dată când aud asta, mi s-a mai transmis pe blog acest lucru. E interesant de urmărit.
Cert este că eu n-am încredere nici în magazinele mari. Eu, la altex, am cerut curierului să îmi deschidă coletul și să probez televizorul. Știu că nu sunt serioși și am zis să nu risc.
Bine, e posibil ca, în cazul de mai sus să fie o problemă de curierat. Dar tot firma mamă e responsabilă de situație.
Între timp, i-au cumpărat eMAG. Probabil că nici prețurile nu vor mai fi așa de mici, probabil că nici problemele nu vor mai fi aceleași. Așadar, să urmărim ce se întâmplă în perioada următoare.
Elena S a zis
Am comandat un monitor Tv.
E ok ..are 3 ani de cand l am luat si nicio problema de functionare.
Costin a zis
I-a preluat eMag? Pai se-ncurca ditai monstrul cu niste amariti ce livreaza pietre in loc de televizoare? :)))
Marius Cucu a zis
Au rețele de magazine in mai multe țări. ?
Costin a zis
Unde vind tot pietre!
Aurelia a zis
Nu recomand extrem digital, sunt foarte neseriosi, am avut cu ei cea mai proasta experieta la cumparaturi on-line. Am achizitionat de la ei un produs, m-am deplasat si l-am ridicat de la Kika buc, insa nu au avut personal care sa-i faca proba, motiv ptr care l-am platit, primind asigurarea ca daca e ceva in neregula, il pot returna in 14 zile si mi se da inapoi suma platita. Produsul fiind nefunctional, m-am dus la ei sa-l returnez si sa solicit banii. Din acel moment au inceput sa aplice comportamentul de precupeata in piata satului si nici dupa mai bine de o luna nu mi-au inapoiat banii, desii lg spune ca sunt oblicati sa-i returneze in 14 zile. La mesajele mele cu cerinta clara prevazuta in lg consumatorului si la ei pe site, primesc raspunsuri de la niste persoane fara o elementara pregatire profesionala. Concluzie despre firma: in relatia cu mine, au dat dovada de lipsa de profesionalism, neseriozitate si rea-crefinta. Timp si bani pierduti cu o firma neserioasa, desii cand cumperi on-line exact timpul vrei sa-l economisesti.
Marius Cucu a zis
Oficial, a aprobat și Consiliul Concurenței din Ungaria preluarea Extreme Digital. Sunt ai eMAG.
Mac a zis
2019: Nu sunt ai eMag-ului, pana la urma. Tocmai am sunat azi la ei si mi-a confirmat doamna/domnisoara de la telefon.
Marius Cucu a zis
Tocmai a dat eMAG comunicat că le-a aprobat achiziția.
Poate că angajații nu sunt încă în temă. 🙂
Costin a zis
Ba din contra, cred ca angajatii afla primii.
Iar pe eMag degeba am cauta firma, n-am gasit-o.
Taman ce mi-am luat un SSD de la ei (extreme digital) iar factura aferenta este trimisa din Ungaria/Budapesta.
Marius Cucu a zis
Câți dintre angajații de acum crezi că știu că eMAG e al Naspers?! 🙂
Costin a zis
Majoritatea (cel Putin astia regatenii) stiu doar ca lucreaza pentru niste bozgori imputiti. 😀
gelu geo a zis
In 16.11.2019 am cumparat TP-Link TL-MR6400 3G N300 l-am primit defect dupa o saptamana a fost ridicat de firma de curierat. In 13.01.2020 mi-au confirmat ca este defect si sa aleg intre unul nou sau returnare conta valoare am solicitat produsul au fost de acord mi-au spus ca au produsul in stoc si cand va fi ridicat de firma de curierat primesc si AWB-ul dar dupa doua zile imi comunica „furnizorul nostru nu ne-a confirmat inca disponibiltatea”.
SFIDARE putin spus, acum trimit la ANPC fara sperante isi iau bani degeaba, asa ne trebuie.
Rosu Radu Liviu a zis
Am avut o și eu parte de experiență cu ei. Am cumpărat un produs de pe site-ul lor și m-au amânat cu livrarea de 2 ori. Ba că nu se află în sediul central și că trebuie să apeleze la unul secundar, amânând-se livrarea cu 4 zile, iar în ziua când trebuia să sosească, primesc mesaj că abia în ziua când trebuia de fapt să se facă livrarea ajunge în sediul central, fără să se mai specifice data livrării. Când am cerut explicații despre comandă și defapt ce se întâmplă au fost foarte evaziv. Când i-am sunat era în jurul orei 14, iar produsul nu ajunsese în sediul central!
Prin urmare o experiență de 2 lei. Neprofesioniști părerea mea
Claudiu a zis
Aceeasi experienta neplacuta am avut si eu astazi….am comandat o tableta Huawei Matepad, mult mai ieftina ca la noi, si mi-au anulat comanda din contul meu. Cand am intrebat de ce mi-au anulat ei comanda din contul meu au spus ca, datorita conditiilor comerciale afisate pe site, au dreptul oricand sa anuleze sau sa refuze comenzi la produse cu pretul mai mic decat pretul de achizitie.
Foarte neprofesionisti!
Tatu Mircea a zis
Cei mai mari „tepari”.Am cumparat o hota care mi-a venit stricata.Am trimis-o inapoi si dupa vreo doua luni mi-a venit inapoi la fel de stricata si in plus lovita si sparta.Asadar,bani aruncati si o mare „teapa” pt mine.