Nu credeam. Efectiv, nu credeam că ajungem în punctul ăsta.
Am plătit sunetul, iar oamenii aveau ca procesator de plăti Stripe. Apropo, n-am nicio treabă cu ei, dar 4k.ro sunt geniali. Am luat de acolo noul recorder și precomanda am făcut-o fără… bani. Adică trebuia să încasez, iar oamenii au zis: durează 3-4 zile, iar eu le-am comunicat frumos: băi, plătesc pe 5 că atunci îmi intră factură. Saaalut Profitshare că ai plătit la timp.
Oamenii, foarte deschiși, sigur, facem comanda, iar luni pleacă de la noi, cu toate că eu nu le dădusem niciun ban.
Am dat de BT. Da, nu mă înjurați, dar am plecat la Unicredit ca să mă întorc de la Unicredit. Până nu se rezolvă problemele „online” cu ONRC nu am cum să mut banca, să scap odată de birocrația proastă de la Banca Transilvania.
Încerc să fac plata: eroare.
Stripe nu arată în clar eroarea, însă am bănuit că fiind plată peste 4000 de lei apar probleme. Știu, ați zice: păi de ce nu modifici limitele din aplicație?
CĂ NU FUNCȚIONEAZĂ!
Pe cardurile business nu funcționează pentru că habar n-am de ce a decis asta BT-ul. Existăm și noi, băi BT și chiar îți plătim mai multe comisioane. Prea multe!!!
Am 2 carduri la ei business, ca să fie bine și să nu fie rău. Sun la Call Center, mă identifică, le dau toate datele firmei, datele mele, mă asigur că doamna de la Call Center îmi ridică limita (întreb de 2 ori): eroare. Bip în ea de viață pentru ~5300 de lei.
A doua oară n-am mai așteptat în Call Center pentru că, la BT, primești un SMS cu un meniu din care poți alege unde să te direcționeze în Call Center, iar acolo ai opțiunea de a ridica limita, opțiune care chiar funcționează, nu ca în aplicația BT Pay.
E absolut odios să stai să confirmi plățile de fiecare dată. Cum educați voi lumea să folosească un card? Cu piedici?
Când trecem pe fintech-uri o ardem tot cu BT, dar pe persoană fizică, de data asta. Pentru că BT-ului i-a luat 10 zile să îmi deblocheze un card, să își dea seama de ce aplicația vieții nu funcționează: BT Pay, am plătit cu Salt la același ONRC, fix când aveau ei probleme cu marele lor serviciu online.
30 de lei am plătit pentru a elibera un banal Certificat Constatator. Nici nu e vorba de sumă, ci de faptul că n-am beneficiat de nimic. Certificatul nu este, eu nu m-am mutat la Unicredit, BT și Salt sunt fericiți.
Am făcut refuz de plată. M-a anunțat băiatul de la Salt că durează mult și că pot fi probleme, iar probleme vor costa 25 de lei?! Dacă ei consideră că reclamația a fost neîndreptățită. Doar că eu i-am sunat, am dat și mail-uri, efectiv, nu dai de nimeni de la ONRC nici acum, după o lună și ceva.
Vă dați seama că sunt sume absolut derizorii, dar e vorba de principiu: nu vreau să dau 30 de lei la stat, cu toate că aș putea pierde alți 25 de lei.
Băi, pentru ăștia 30 de lei mi-au cerut toate dovezile posibile și imposibile. Cel mai tare a fost că mi-au cerut dovezi de pe calculator pe care… a trebuit să le trimit pe telefon. WTF?
Chiar sunt curios care va fi deznodământul.
Ah, iar fetele de la Salt Bank care citiți pe aici: încercați să regândiți formulările din Call Center. Pur și simplu nu identifici dacă vorbești cu prietenul Georgică sau cu un operator de Call Center. Înțeleg ideea și adresabilitatea, dar înțeleg și că pot fi atâtea fraude la telefon. Mi-a trebuit mai bine de 1 minut să îmi dau seama dacă omul chiar sună din partea Salt sau nu e vreun scam. Și am câteva conversații la Call Center, cu diferiți operatori, nu doar una.
Iulian a zis
BT Go?
Marius Cucu a zis
Se pot modifica limitele de confirmare a plății de acolo?
Vasi a zis
Eu sunt la Raiffeisen Bank de vreo 15 ani cel puțin și nu prea am avut probleme cu ei, la call center am dat rapid de ei mereu și m-au ajutat cu orice am avut problemă. Singura mea problemă cu ei a fost faptul că pentru actualizarea datelor personale trebuia să merg la ei și sediul lor au vreo 15 trepte, imposibil de urcat pentru mine, dar am rezolvat telefonic. Plățile online nu trebuie toate confirmate ci doar cele mari. Deocamdată sunt ok cu ei, ba chiar mi-au trimis un mail de mulțumire că am rămas la ei după scandalul blocării României în Schengen ahahah.
Ciprian a zis
BCR ?
Marius Cucu a zis
Noup, pentru PJ nu mă ajută la volumul ăsta… însă discuția este despre măsurile extra, de siguranță cică…