A ajuns telefonul din garanție de câteva zile. Reparat. Și de data asta au făcut treaba ok. Adică au înlocuit carcasa ruptă pe lateral de ei.
Am stat și mi-am aruncat ochii pe la televizoare și n-am putut să nu aud discuția unor clienți ce era ceva de genul:
„păcat că doar la Depanero se pot repara pe garanție. În orice alt service ar fi reparat mai bine. Dar na, sunt singurii care repară pe garanție”
E primul produs pe care îl retrimit în garanție pentru că nu mi-a fost reparat cum trebuie. Până acum, dacă nu mă înșel, am avut 3,4 produse trimise în garanție și au ales să le schimbe și să îmi dea altul în schimb.
În afara incidentului acesta am fost chiar mulțumit de serviciile din garanție. De reparația în sine nu sunt nemulțumit, doar că, dacă tot s-a rupt ăla, puteau încă de prima dată să schimbe carcasa. Era vizibil rupt, se putea evita plimbatul aiurea, dacă voiau.
Nasol este faptul că au investit o grămadă în promovare, au un brand ca eMAG-ul pe lângă ei și oamenii au o super percepție despre ei. Poate că nu este o regulă general valabilă, dar dacă 2 sunt nemulțumiți sigur se va duce vorba și la al 3 lea.
Sorin a zis
Depanero e prăpădiţi de tot, ca şi eMag, „seriozitate” totală…
Marius Cucu a zis
Cu eMAG încă n-am avut probleme. Subliniez: încă. Nu se știe niciodată.
Anonim a zis
Da, „e prapaditi”, cum sa nu!