Erau eternele discuții la noi. Sunt 3 mașini pentru 3 șoferi și se plătesc asigurări la greu. Nu ar fi o problemă, dar eu fac puțini kilometri cu Loganul. Audi-ul vechi are numai probleme și… din septembrie efectiv a stat numai în service? În curând, cred că îi schimbă tot. Totuși, are o asigurare dublă. De ce? Nu știu. În acte e o mașină „condusă de bătrâni”, automat asigurările ar trebui să fie ieftine.
Am făcut acum asigurarea la Logan și e mai ieftină cu ~150 de lei față de ceea ce am plătit anul trecut pe asigurare. Nu înțeleg de ce.
Ok, brokerul de anul trecut și-a păstrat un comision mare și diferența ar fi fost de 100 de lei. Anul ăsta am mers pe pint.ro la recomandarea cuiva de pe Twitter. Efectiv, din calculele mele(am cerut oferte și la alte 2 persoane), oamenii lucrează fără comision. Nu îmi explic cum și de ce fac asta, cert este că momentan au prețuri bune. Foarte bune.
Deh, eu efectiv nu înțeleg de ce am ajuns să dau ~400 de lei de la ~550 de lei pe o asigurare de Logan. Și nu, nu e vorba doar de Euroins, sunt mai mulți în listă cu prețuri asemănătoare.
Culmea, accidente nu au fost, clasa e aceeași, B8, nu îmi explic care e faza.
E, ai mai îmbătrânit si tu..Statul are grijă de batranii sai.
Păi doar nu e pe numele meu?
Asigurarea scade anual pana ajungi la minimul de bonus malus. Nu stiu cum e notat sistemul, nu am retinut, dar banuiesc ca mai ai de scazut.
Cred că B8 e tot ce se poate. Dar și anul trecut tot B8 era.
Mie nu mi-a scăzut, chiar am platit aproape 100 lei in plus(am 52 de ani și B6, domiciliu Bucuresti). Părerea mea că au crescut preturile asigurărilor fata de anul trecut. Cel mai mic preț l-am avut pe pint.ro acolo am și făcut polița. Despre site aflasem de la tine ai avut un comentariu la un articol mai vechi.Cred că ei au cel mai bun preț.Am verificat în același timp și la eMag și îmi dădea preturi mai mari și oferte mai puține.Am impresia că asiguratorii țin foarte mult cont de vârstă și locul de domiciliu(localități mai mici pericole mai mici).
Și eu de pe Twitter, tot de la articolul vechi. Eu luam de la un amic, broker(mi-a dat prețuri cu comisionul lui), iar prețul pe pint a fost identic cu cel fără comision.
Am renunțat la el, am plătit cu cardul la pint. 🙂
Nu înțeleg exact ce se întâmplă, nu aș pune vârsta, la Audi am făcut în noiembrie și acolo s-a scumpit. Ambele mașini sunt pe numele părinților: ~70.
Amicul tau traia din chestia asta. Pentru ca o sa ramana fara job in curand multumita acestei minunate initiative. Ce nu intelege multa lume este ca agentii de asigurari ofereau si consultanta la alegerea produselor, dar si in caz de dauna. Sa vedem cine va mai oferi aceasta consultanta in conditiile in care personalul din call centere este foarte slab pregatit
Nu este normal ca cineva sa presteze un serviciu fara a castiga nimic de pe urma lui
Nu știu exact cum stă treaba, profit văd că au, deși nu mai au așa de mulți angajați. Bine, raportarea e pe 2021, nu știu ce s-a întâmplat de după modificările din 2022.
Dumpingul (din limba engleză: to dump) descrie vânzarea unor produse sub prețul de producție, de multe ori, cu scopul de a elimina alți concurenți de pe piață.
Bucură-te și atât. :))
Mai bine spune-i lui Răzvan că ești bogat și făceai part time treaba cu asigurarile.
Ultima asigurare la mașină am făcut-o tot la un broker, care mi-a dat o ofertă identică cu cea de pe pint.ro, la leu. Înainte făceam asigurare doar pe pint.ro, dar respectivul m-a convins, deci avea de câștigat.
Am impresia că amicul tău își mai punea ceva în plus, în afara comisioanelor standard
Dar nu scrie in asigurare nimic legat de ieftinire odata cu trecerea timpului, mai ales ca nu au existat evenimente neplacute (accidente)? Intreb fiindca chiar nu stiu, dar parca asa era cu multi ani in urma, dar poate gresesc.
Păi am verificat și am fost B8 anul trecut, B8 sunt și anul ăsta. Accidente nu a avut mașina de prin 2006 încoace, nici nu cred că era sistemul ăsta cu bonus malus.