Am încercat să spăl, pe cât se poate, imaginea CFR-ului și am relatat lucrurile pozitive, pe cât de mult s-a putut. De criticat poate oricine.
Întorceam capul când vedeam câte un „suedez” care nu voia să respecte regulile, dar îmi asumam greșeala de a merge cu trenul cel mai ieftin, privat. Dar ce pretenții să ai de la Periș?!
Eh, dar am mai făcut câteva drumuri la București și mi-e foarte comod să iau primul tren care îmi vine în cale. La dus a fost un Transferoviar pe care am plătit în jur de 11 lei. Ar fi fost ok dacă plăteam cu cardul, dar hei, ăsta e detaliu.
La întoarcere iar am ratat Astra Trans Carpatic și-am nimerit cu CFR. Evident, mai erau 15 minute și n-am reușit să iau bilet din aplicație, așa că am luat de la tonomat. Primul tren, un InterRegio, adică d-ăla care nu oprește decât în stațiile mari.
Practic, București-Ploiești dintr-o lovitură. A plecat din București la fix, iar în Ploiești a ajuns fix după 15 minute.
OK, cald cât trebuie, nu insuportabil ca la Transferoviar, scaune comode, deși e ciudat să vezi că un țăran a aruncat cipsuri pe scaun și la capăt de linie nu s-au curățat scaunele(să nu mai vorbim de WC-uri), dar unde s-au pierdut cele 15 minute?
Nu a avut opriri, nu era oră de vârf, vreun ambuteiaj ceva, pur și simplu, scria că ajunge în 35 de minute în Ploiești și a ajuns în 50.
În cazul ăsta a făcut fix cât un Regio.
Costin a zis
Bucuresti – Ploiesti fix in 15 minute ?!?
Probabil s-a teleportat.
Daca luam de buna distanta de 60 km inseamna ca viteza medie a fost de 240km/h ?
Sigur n-a fost TGV-ul ? 😀
Marius Cucu a zis
Fix în 15 minute întârziere. 😀 În mod normal face 37 de minute.
Vasile R a zis
Întârzie pentru că poate.
AK a zis
E cald = se dilată șinele
E frig = se contractă șinele
N-ai csf, nici cum nu-i bine 😀
Marius Cucu a zis
Niciuna dintre cele de mai sus. Era chiar vreme frumoasă. Altfel, le găsesc circumstanțe.
Ioan Mihai a zis
Din obișnuință. De aia întârzie :))